Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 21

נושא: BMW X5

  1. #1
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    צפון
    הודעות
    87

    ברירת מחדל BMW X5

    האם מישהו יודע האם ניתן להגביה BMW X5 ? ,לשפר אותו לשטח, ומי יכול לעשות זאת? אשמח לקבל תשובות. תודה שמעון

  2. #2
    חבר רשום tzagi's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2005
    מיקום
    Granada Hills CA
    הודעות
    6,704

    ברירת מחדל תגובה: BMW X5

    מה המטרה? להפוך אותו לרכב שטח?
    פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)

  3. #3
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    צפון
    הודעות
    87

    ברירת מחדל תגובה: BMW X5

    ציטוט נכתב במקור על ידי tzagi צפיה בהודעה
    מה המטרה? להפוך אותו לרכב שטח?
    המטרה לשלב אותו כביש אם שטח . תודה שמעון

  4. #4
    חבר רשום יריב קלר ברוך's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    סופר גיפ בוויז
    הודעות
    1,727

    ברירת מחדל תגובה: BMW X5

    יש קיטים מבוססי כריות אויר במידה ואתה מעוניין צור קשר בפרטי
    סופר גיפ הגשמת חלומות מוטורים למותג גיפ 0544565641

  5. #5
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: BMW X5

    לא יודע אם אפשרי, אבל לבטח לא מומלץ.
    להנבתי ומנסיוני ובעיקר לטעמי האישי - ב.מ.וו עושים את המכוניות הטובות בעולם. אבל... הכל שם מהונדס לעומק ומאד מדוייק ומיועד לעשות משהו מסוים. כן, אפשר לשדרג יכולות בכביש, אבל האוטו הזה מלכתחילה לא באמת מיועד לעשות שטח, אז לא מומלץ לאנוס אותו.
    זה פשוט לא רכב שטח. הפלטפורמה היא של מכונית כביש מהירה (סדרה 5), כלומר אובר-אנג'ינירינג ללא יכולת אמיתית לשינויים/התערבות חיצונית מבלי לגרום נזקים מצטברים, מתלים עם מהלך מאד קצר, והמון אלקטרוניקה שמנטרת כל בורג באוטו. לא יודע אם ועד כמה הוא מסוגל להתמודד עם שינוי מוחשי בקוטר צמיג למשל, אם זה לא משגע את מחשב הרכב.

    אפשר לאנוס אותו לנסוע בשטח קל-בינוני עם הרבה מאד זהירות, אבל הרכב מאד לא אוהב את זה, וגם דואג ליידע אותך כל הזמן באמצעות שלל נורות אזהרה מהבהבות.
    אני יודע כי ניסיתי ולא מעט - מבחינת יכולת התמודדות שלו עם שבילים משובשים וכו' הוא מסוגל להפתיע לטובה ולעלות בכל מיני מקומות שכלים מסוגו לעתים חסרי אונים מולם, אבל מהר מאוד ברור לך שהאוטו ממש לא חש בטוב. נורות אזהרה משתוללות, רעידות, הגיר מתחיל לתפקד "מוזר". האלקטרוניקה משתגעת וקורים שם דברים לא טובים.

    וזה לפני נזקים פיזיים מסלעים וכו' - נסיעות שטח תכופות יביאו לבלאי עצום ולהוצאות על תיקונים בקני מידה מבהילים. ואני לא מדבר על צמיגי חתך היפר-נמוך ספורטיביים במידות גדולות שנקרעים ועלות יחידה אחת שלהם מתקרבת/משתווה לעלות סט צמיגים קומפלט עבור ג'יפ נורמלי.

    זו חתיכת מכונית כביש מדהימה, כמו כל ב.מ.וו. למי שיכול לחיות עם התדמית הבעייתית הנלווית למי שמחזיק אוטו כזה בישראל (אבל לא רק)... אבל כרכב שטח? רד מזה ומהר. לטובת חשבון העו"ש שלך.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  6. #6
    חבר רשום שגיא S's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2008
    מיקום
    Be'Er Sheva`, Hadarom, Israel, Israel
    הודעות
    3,689

    ברירת מחדל תגובה: BMW X5

    אני מסכים עם דרור...
    הרכב לא מיועד אפילו בקצת לשטח.

    חוץ ממה שדרור העלה, יש לרובם(לא רוצה להכליל את כולם) צמיגי כביש בעלי חתך נמוך, שגם גורמים לחוסר נוחות בשטח, וגם בעלי
    פוטנציאל גבוה יותר לפנצ'רים.

    כמו כן מכלולים רגישים מאוד, לא רק לאבנים, אלא לכל לכלוך וטיפה של מים שיכולה לשגע את המחשבים ולהשבית את האוטו, גם אם זה בשביל קל יחסית.
    תוסיף על כל אלו את העובדה שאף אחד לא ירצה לשרוט את האוטו וישמור עליו כל כך, שרוב המסלול אתה תסתכל למטה ותצא מהאוטו להזיז אבנים/ענפים יותר מאשר
    תהנה מהנוף ומהאווירה.

    בכסף שיעלה לך להכין אותו לשטח עדיף לך לקנות סמוראי...או להסתפק בשבילי קק"ל של פרייבטים..
    2 נעילות - לאט לאט - ולעלות

  7. #7
    חבר רשום ishc's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    באיזור חיוג תפוס
    הודעות
    9,804

    ברירת מחדל

    וואו... שגיא הרגת אותי!!! להגיד לבן אדם שרגיל לx5 ביום יום לעבור לסמוראי. עדיף לו כרכרה עם סוס
    סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van

  8. #8

    ברירת מחדל תגובה: BMW X5

    http://www.youtube.com/watch?v=7RCcSaRyALQ

    X5 T2 אפשר לומר....

  9. #9

    ברירת מחדל תגובה: BMW X5

    יש שדרוג פשוט מאד - תעבור לריינג'

  10. #10
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    צפון
    הודעות
    87

    ברירת מחדל תגובה: BMW X5

    ציטוט נכתב במקור על ידי Gilad צפיה בהודעה
    יש שדרוג פשוט מאד - תעבור לריינג'
    זה לא אותה רמה
    בכל אופן לפי התגובות כנראה שהבחור ירד מזה.תודה שמעון

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה: BMW X5

    שחו לי לא מזמן YOUTUBE של כמה בדואים עולים את המרזבה עם X5 מספר ישראלי (אולי גנוב), לא מצליח למצוא את הלינק.

  12. #12
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: BMW X5

    בדואים זה לא נחשב.
    הם יעלו שם גם עם סובארו ליאונה.



    כדי ש-X5 יפגין ביצועי עבירות, הוא צריך להיות מצויד בשיפור האולטימטיבי: להיות שייך למישהו אחר.

    אני עליתי עם X5 את מעלה הר טורען עד הסוף (למי שמכיר, המעלה ארוך ותלול וקצת דרדרתי ומחולק למקטעים בין שבילים שחוצים אותו לרוחב. הקטע השלישי קשה! ול-X5 אין LOW אבל יש לו 50++ קג"מ... ) עם הרבה הכוונה מבחוץ וזהירות לא לקרוע צמיגים. כשהגענו למעלה כל הדשבורד נדלק והבהב כמו דיסקוטק והאוטו הרגיש והגיב מוזר מאוד, כאילו הוא רוצה לעצור ולמות בשקט, אבל הוא עדיין נוסע איכשהו רק כי אני מכריח אותו.
    קרטענו לרחבה של מגדל התצפית של קק"ל. הסתכלתי למטה על הגחון, הוא לא קיבל מכות ולא נראו נזקים חיצוניים, אבל ההשערה שלי היתה שהגיר התחמם או משהו דומה. מה עושים במקרה הזה? קודם כל קפה. קפה הולך מצוין עם הנוף הלא נורמלי של עמק בית נטופה...
    בזמן שהגזייה עבדה, דוממתי ונתתי לו "לנוח" חצי שעה. שתינו קפה, עישנו סיגריה, התפעלנו מהנוף, ואחר כך הוא הניע ונסע כרגיל כלומר מעולה ומדהים, אבל לך תדע מה היה שם ומה ההשלכות של מאמץ כזה לאורך חיי הרכב. תצוגת התכלית שהכלי נתן היתה מרשימה בעליל יחסית למכוניות מהסגנון הזה, אבל לעולם-לעולם-לעולם לא הייתי עושה תרגיל כזה עם X5 משלי.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  13. #13
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    1,025

    ברירת מחדל תגובה: BMW X5

    ועדיין, יצא לי להתקין כמה מגני גחון למי שאוהב לתת בגז בשבילים (עם X5, כן?!?), אבל רוצה דאגה אחת פחות...
    "הסממן הראשון המובהק למגלומניה הינו שימוש בציטטות של עצמך" (רון נחמן)
    סלעים באמצע הדרך? מעניין לי ת'ביצה.

  14. #14

    ברירת מחדל תגובה: BMW X5

    ​JEEP אמיתי זה כמו יין טוב- רק משתבח עם השנים..

  15. #15

    ברירת מחדל תגובה: BMW X5

    ערב טוב לכולם
    בדיוק נתקלתי בסרטון והייתי בשוק.
    כואב הלב על המכונה.
    http://www.youtube.com/watch?v=_4PR_4EmCvM&feature=related

  16. #16
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    Rüschlikon שוויץ
    הודעות
    286

    ברירת מחדל תגובה: BMW X5

    יד ראשונה מרופא.

  17. #17

    ברירת מחדל תגובה: BMW X5

    זה הסרט שהתכוונתי אליו...

  18. #18
    חבר רשום IlanHadar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    אי שם בשטח
    הודעות
    1,771

    ברירת מחדל תגובה: BMW X5

    אלה בחורים מנצרת. אני לא חושב שעשו את זה מרוע או בכוונת נזק. כלי הרכב האחרים בשיירה הם רציניים. בטח חבר חושב יש לו ג'יפ אמר יאללה נצטרף ואתה איך זה "יהיה בסדר".

    גם אני ראיתי פעם טוארג במדרגת נקרות וזה היה די מצער.

    לפחות זה ה X5 סולר בסרט...
    היה BMW עכשיו הרפתקה חדשה

  19. #19

    ברירת מחדל תגובה: BMW X5

    אלי הצטרפו פעם קאיין S טורבו ומרצדס ML500 חדשות לנחל צין. לשניהם יש כפתור שמגביה את הרכב ב- 8 ס"מ. אין הילוך כח (אבל כח לא חסר) הבעיה היא הצמיגים
    315/45 במרצדס ו - 335/35 בפורשה. חתך נמוך מאוד ולא מתאים לשטח.
    בסופו של יום שניהם עברו את המסלול בשלום, באחד הרכבים היתה נהגת

  20. #20
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: BMW X5

    לדור הראשון של הקאיין, זה מ-2002 ועד 2010 - יש הילוך כוח. אפילו מאוד קצר... והוא אוטו שאיך לומר, מסוגל לעשות הרבה יותר ממה שחושבים. גם ובעיקר בשטח. המגבלה היא כאמור - הצמיגים בלבד והמכות שיחטוף בגחון מדי פעם.

    במרצדס ML דור ראשון של אמצע שנות ה-90 עד תחילת שנות ה-2000, יש הילוך כוח בסטנדרט.
    בדור השני הילוך כוח הוא לא סטנדרט, אלא חלק מ"חבילת שטח".

    אלה לא מפלצות סלעים, הם לא מיועדים לחיות במדבר, אבל הם נפלאים בשבילים ומכשולים מזדמנים הם עוברים יפה מאוד.
    מסלולים כמו נקרות וצין לא יהוו שום בעייה, למעט כמובן רגישות הצמיגים.
    אז מקפידים לא להוציא אוויר ופשוט נזהרים, ואז אין בעיות מיוחדות.

    מי שנטרפה עליו דעתו וממש מוכרח לעשות שטח עם מכוניות כאלה, רוכש סט צמיגים נוסף. ג'נט מעט יותר קטן - 17 או 18, עם צמיגי AT בחתך "גבוה" (גבוה בסטנדרטים של אוטובאן, כלומר 65 או 60 או 55...).
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •