סער בקומפרסור זה לא נגמר אלא רק מתחיל.
אתה צריך גם אקדח התזה טוב, עם פיה טובה.
אתה צריך גם מקום לעבוד בו.
אתה חיב סביבה סגורה נטולת אבק
אתה צריך להכיר את הצבעים השונים והשימוש בהם.
וחשוב מכל אתה צריך להכין את הרכב לצביעה.
הכנת הרכב חשובה מכל, כי משטח לא חלק כמה שתתאמץ לא יצא "כמו מראה"
ולבסוף אתה צריך גם ניסיון, כי ללא ניסיון יצאו לך מריחות ונזילות.
עד כמה זה חשוב כל הפרמטרים הללו? האם ניתן להתפשר?
בוודאי שכן!
אבל אז התוצאה תצא בהתאם (לא חלק, מריחות וכו..)
בצבע כל הענין הוא אסטטיקה, והשאלה עד כמה האסטטיקה חשובה לך.
מבחינת הצבע והחוזק שלו, אתה גם יכול לצבוא עם מברשת וללא שום החלקה.
הצבע יחזיק יופי.. אבל אסטטיקה לא תהיה לך.
אגב אותו הדבר כאשר אתה נותן את הרכב לצביעה.
יש כאלו שיעשו את העבודה כמו שצריך (וזה יעלה בהתאם)
ויש שממש לא...
שמרו על קשר