בשביל דרך כורכר, כל פרייבט (בנהיגה זהירה) יעשה את העבודה. בשביל מה לשלםפ הרבה על ג'יפון? יותר דלק וכו'?
גרנד ויטארה זה כבר רכב שטח לגיטימי. הונדה CRV? אפילו לא ג'יפון.
שלום צריך גיפון על מנת לעבור דרך כורכר שטח חוסך לי בנסיעה פקק גדול כל יום איזה גיפון קטן עלויות נמוכות דלק ביטוח טיפולים משנת 98 עד01 במחיר סביר שבין 40K ל50Kחשבתי על ההונדהCRV או על סוזוקי גרנד ויטרה .שלא יהיה עם 3 דלתות מי יכול לחוות לי דעה אשמח לקרוא תודה על העזרה
בשביל דרך כורכר, כל פרייבט (בנהיגה זהירה) יעשה את העבודה. בשביל מה לשלםפ הרבה על ג'יפון? יותר דלק וכו'?
גרנד ויטארה זה כבר רכב שטח לגיטימי. הונדה CRV? אפילו לא ג'יפון.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
דרור,
לא אם יצא לך לעבור פעם ב"שביל המוביל" בקטע שבין מזרח כפ"ס לכיוון ניר אליהו, אבל אישתי
נוסעת שם יומיום ואני נסעתי שם לזמן מה באופן די קבוע.
ההבדל בין לנסוע שם עם קורולה 99 לבין נסיעה עם הטנדר זה הבדל של 20 קמ"ש ודפיקה פה ושם (בתחתית של הרכב הנמוך מבין השניים).
דווקא הייתי שמח אם את הדרך הזאת היא תעשה עם רכב שגבוה ב5-10 ס"מ מהפריווט צמודת הקרקע שלה, אני באופן אישי הייתי קונה לה וולוו 940 אבל גם טריוס יעשה את העבודה עם צריכת דלק שפויה
ובלי לדפוק את תחתית המרכב פה ושם.
(וזה בערך המקום היחידי בו הייתי מוכן שהיא תראה ע"ג טריוס...)
לפותח השרשור, הונדה CRV וסוזוקי ג"ו לא נמצאות באותה קטגוריה בכלל ובשניהם לא תמצא צריכת דלק של ליטר ל12 ק"מ
איתי
-----חשמלאי מוסמך----- איתי 052-2429970 בצפון הרחוק...
בסוף חוזרים למקורות !!! SUZUKY RULEZ ארוך ארוך ועדיין 87
גם אני נוסע יום יום דרך שביל כורכר, שהגשמים לא מיטיבים עימו, אך סביר לנסיעה זהירה של כל פרייבט, טנסיעה מהירה יותר של חלקם, באזור ירושלים. יש לי קליאו 95 (ידני - חייב לציין, מדהימה, אצלי 9 שנים), עושה את העבודה בצורה מדהימה (לא להאמין שאפילו 5K היא לא שווה). באחת הפעמים במוסך ביקשתי מהאחראי שקצת יגביה אותה (החליפו סרן אחורי), והא כנראה מתח שם משהו, ועכשיו בכלל אין בעיה. חולם על ג'יפ כבר שנתיים, אך עד שלא יהיה תקציב ישאר חלום.
שורה תחתונה, קח אוטו פשוט, זול שגם אם ידפק לא אסון נורא. פעמים רבות אני נוסע בשביל הזה ועוקף רכבי 4X4 שעולים באזור ה- 200K אך פוחדים לנוסע על שביל כורכר מסכן שמא תתעופף אבל קטנה לצידי המכונית... זה תמיד מצחיק אותי מחדש.
שבת שלום
גם הוויטארה וגם ה CRV יספקו מענה לדרישות שלך, עם זאת קח בחשבון שההוצאות לא יהיו ברמה של פרייבט בעיקר בהיבטים של תחזוקה וצריכת דלק, אופציה נוספת באותה רמה סובארו פורסטר.
50K יאפשר לך להשיג דגמי 99-2000.
אם אתה באמת רוצה לשמור על הוצאות ברמה של פרייבט ומוכן להתפשר במרווח הפנים, הייתי ממליץ לך לבחון גם דייהטסו טריוס. ב50K תוכל להשיג טריוס 2005, עם עלויות תחזוקה של מאזדה 3 (ואף פחות מזה) ויכולות שטח שיספיקו לכל שביל עוקף פקקים (למעשה בשטח עדיף גם על ה CRV).
אופציה נוספת הונדה HRV, אמנם בעל יכולות שטח פחות טובות מהטריוס, אך מרווח גחון גבוה יחסית זוויות גישה/נטישה טובות יספקו מענה למה שאתה מחפש.
לתייש,
החלפת הסרן נעשתה עקב ריג'קט בטסט. ההחלפה נעשתה במוסך מורשה גדול ןעלתה בערך 1200 כולל העבודה. אין מושג איך עשו ואני לא כל כך מבין בנושא. מבחינת התנהגות הכביש אין הבדל\ גם ככה האוטו לא "חיה רעה". מרוצה ממנו ומהפשטות שלו, לוקח אותי לעבודה וחזרה, ואפילו את הילדים לגנים. כל שנה נושע איתו מרחקים ארוכים ביותר למילואים ושוב אין בעיה, גם עם עוד 2-3 חברה. לעולם לא התחמם או ניתקע, ממש מציאה לגרוטאה.
עכשין האתגר הוא לנסות להרכיב צמיגים קצת גדולים יותר, אבל הבנתי שזה כבר מאוד מסובך ויקר. אשמח לעצות ממישהו שמבין.
שמרו על קשר