לפני שבוע הורדתי קרטר והחלפתי משאבת שמן. (אמנם בסופה אבל זה דומה עד זהה ל-CJ) עבודה מטונפת להפליא.
מנוע עם 270K ק"מ, משאבת שמן מקורית. כנראה נפתח לפני אי אילו שנים, אבל בקרטר לא היה יותר מדי ליכלוך פרט לקצת פיח שמנוני דק שציפה את כולו שהיה צריך להרטיב בספריי קרבורטורים ולנגב היטב.
אם כבר לנקות ליכלוך - הרשת של מסנן השמן המחובר למשאבת השמן, נוטה לספוח ליכלוך/בוצה ולהיסתם חלקית - זה חלק שצריך לנקות היטב עד שיבריק, כולל איזה שהוא סוג של העברת חוטר בצינור שמחבר אותו למשאבה, או הכי טוב - להחליף לחדש. על הדרך אפשר לפנק את המנוע במשאבת שמן HV חדשה, וזו כבר הזדמנות להחליף מחזיר שמן אחורי אם מזיע/נוזל.
שמרו על קשר