יכול הליות שהטורבו לא מקבל מספיק שמן? , בכל מקרה אני הייתי בודק את זה מהר כי עם ילך לך הטורבו זה הוצאה לך 1-K לפחות.
שריקה מהטורבו בזמן מאמץ.....האם יש טיפול מונע או למה להתכונן ?
תודה .
יכול הליות שהטורבו לא מקבל מספיק שמן? , בכל מקרה אני הייתי בודק את זה מהר כי עם ילך לך הטורבו זה הוצאה לך 1-K לפחות.
לזיק
מניסיוני יש לבדוק את הטורבו בדחיפות.
בד"כ שריקה מעידה או על כשל של שסתום פריקה או על תחילת הסוף של הטורבו.
דרך אגב החלפתי כזה טורבו שבוע שעבר שאחרי בדיקה של השריקה שלו התברר כי הוא לא תקין.
ובמקרה שלו זה היה קשור למניפות ולציר של הטורבו שלא היו ניתנות לשיפוץ.
בברכה
יורם
מוסך אפ"ק
בברכה
יורם
מוסך אפ"ק
יורם,
איך אפשר לבדוק אם השסתום הוא הבעייתי, או הטורבו עצמו גמור (חוץ מבדיקת חופשים בציר הטורבו)??
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
פרוט על נושא בדיקת טורבו (בדומה לבד"ח ל CJ ) יתקבל בברכה.
זה שכמעט הלך למכון למנועי טורבו דיזל בגלל חור בצינור .:oops:
רגע אני מבולבל נורא
טורבו לא אמור לשרוק? כאילו אני יודע שיש שריקה קלה כשהטורבו נכנס
עדיין לא נסעתי באוטו בעל מגדש טורבו שלא שרק חרישית.
אתם מדברים על שריקה משמעותית ובולטת? או שגם אני צריך לנסוע מחר לבדיקה?
אצלי אחרי שהאוטו עישן נורא ( צבע לבן ) ושריקה שהתחילה פתאום בין 2000 - 3000 סל"ד ... פירוק של הצינור גומי מהטורבו איפשר לראות שהחופש בציר כל כך גדול שיש 1. איבוד שמן נוראי ( עשן לבן ) 2. המניפות נוגעות ( בעצם לא היו כבר חצי מניפות ) בגוף הטורבו וניטחנות עליו.
שווה לבדוק את זה מיד !!
צועניה ..
נסה קודם לחזק ברגים מתחת למגן חום של הטורבו.
למיטב זכרוני בוקסה 10. אצלי זה עבד.
תודה לכולם,אטם הסעפת נזל ושרק.....תודה.
שמרו על קשר