Close
מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9
  1. #1

    ברירת מחדל טורבו "שורק" בטנדר b2500

    שריקה מהטורבו בזמן מאמץ.....האם יש טיפול מונע או למה להתכונן ?
    תודה .

  2. #2
    חבר רשום MAZDA 4X4's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2004
    מיקום
    עפולה
    הודעות
    132

    ברירת מחדל

    יכול הליות שהטורבו לא מקבל מספיק שמן? , בכל מקרה אני הייתי בודק את זה מהר כי עם ילך לך הטורבו זה הוצאה לך 1-K לפחות.

  3. #3
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    ת
    הודעות
    7

    ברירת מחדל

    לזיק

    מניסיוני יש לבדוק את הטורבו בדחיפות.
    בד"כ שריקה מעידה או על כשל של שסתום פריקה או על תחילת הסוף של הטורבו.
    דרך אגב החלפתי כזה טורבו שבוע שעבר שאחרי בדיקה של השריקה שלו התברר כי הוא לא תקין.
    ובמקרה שלו זה היה קשור למניפות ולציר של הטורבו שלא היו ניתנות לשיפוץ.

    בברכה
    יורם
    מוסך אפ"ק
    בברכה
    יורם
    מוסך אפ"ק

  4. #4

    ברירת מחדל

    יורם,
    איך אפשר לבדוק אם השסתום הוא הבעייתי, או הטורבו עצמו גמור (חוץ מבדיקת חופשים בציר הטורבו)??

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  5. #5

    ברירת מחדל

    פרוט על נושא בדיקת טורבו (בדומה לבד"ח ל CJ ) יתקבל בברכה.

    זה שכמעט הלך למכון למנועי טורבו דיזל בגלל חור בצינור .:oops:

  6. #6
    חבר רשום PAUL's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2003
    מיקום
    בפקולטה להנדסת מכונות
    הודעות
    378

    ברירת מחדל

    רגע אני מבולבל נורא
    טורבו לא אמור לשרוק? כאילו אני יודע שיש שריקה קלה כשהטורבו נכנס
    עדיין לא נסעתי באוטו בעל מגדש טורבו שלא שרק חרישית.
    אתם מדברים על שריקה משמעותית ובולטת? או שגם אני צריך לנסוע מחר לבדיקה?

  7. #7
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,023

    ברירת מחדל

    אצלי אחרי שהאוטו עישן נורא ( צבע לבן ) ושריקה שהתחילה פתאום בין 2000 - 3000 סל"ד ... פירוק של הצינור גומי מהטורבו איפשר לראות שהחופש בציר כל כך גדול שיש 1. איבוד שמן נוראי ( עשן לבן ) 2. המניפות נוגעות ( בעצם לא היו כבר חצי מניפות ) בגוף הטורבו וניטחנות עליו.

    שווה לבדוק את זה מיד !!
    צועניה ..

  8. #8

    ברירת מחדל

    נסה קודם לחזק ברגים מתחת למגן חום של הטורבו.
    למיטב זכרוני בוקסה 10. אצלי זה עבד.

  9. #9

    ברירת מחדל הבעיה נפתרה

    תודה לכולם,אטם הסעפת נזל ושרק.....תודה.

נושאים דומים

  1. טורבו לפראדו 125 כ"ס לעומת 165 כ"ס
    על ידי פהושם בפורום פורום טויטה Toyota
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 07-07-10, 16:28
  2. "חוויות ממשרד הרישוי" או "שינוי מבנה - פתיחת ארגז להיילקס"
    על ידי מרקו2143 בפורום פורום טויטה Toyota
    תגובות: 22
    עדכון אחרון: 05-10-09, 08:59
  3. מה "אורך" החיים של טורבו
    על ידי shachar בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 19
    עדכון אחרון: 20-12-08, 12:09
  4. תגובות: 8
    עדכון אחרון: 09-09-08, 21:02
  5. שיעורי בית - הוספת טורבו להיילקס "ישן" מי/מה/כמה ולמה
    על ידי גיא בפורום פורום טויטה Toyota
    תגובות: 22
    עדכון אחרון: 23-06-07, 21:13

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •