באיזה מוסך UMI והיכן נבדקה התקלה?.
האם הרכב הושאר ללינת לילה כדי שבבוקר יראו את התקלה כשהיא קיימת?.
בברכה - רפי לין
שלום,
לאחרונה יש לי תופעה מוזרה רק בבוקר ורק בשניי סיבובים בכביש.
הג'יפ רועד כאילו מקרטע.
ב UMI אמרו לי שהדיאגנוזה אומרת גיר - הלכתי למכון גירים החלפתי שמן ופילטר גיר (כולל מגנטים) ונאמר לי שהגיר בסדר גמור ואין כל בעיה.
בכל זאת התופעה ממשיכה.
הרכב לאחר טיפול 150,000 - לא יודע מה לעשות - יש רעיונות ????
תודה רבה
באיזה מוסך UMI והיכן נבדקה התקלה?.
האם הרכב הושאר ללינת לילה כדי שבבוקר יראו את התקלה כשהיא קיימת?.
בברכה - רפי לין
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
שלום רפי,
כן, הרכב הושאר ללילה , בבוקר נסעו איתו וחיברו את המחשב.
מדובר במוסך UMI רעננה.
תודה
רמון,
יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
http://www.zeevik.net
זה פשוט הסיבוב הראשון שיש בכביש גישה הביתה,
בערך 600 מטר לאחר נסיעה רגילה
וזה עדיין לא עונה על השאלה שלי ....![]()
יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
http://www.zeevik.net
בדקתי וכן זה קורה גם במקומות אחרים, שוב רק בבוקר ורק בסיבוב בו אני מאט
דיזל /בנזין?
אם דיזל אני הייתי יותר בכיוון של מערכת ההזרקה ואם להיות יותר ממוקד - שמן מנוע !!!
בדיזל שמן מנוע איכותי בדרגת צמיגות מתאימה קריטי לעבודה נכונה של המנוע ולתחושתי או שהשמן לא מספיק להתחמם ולכן צמיגי מדי ומקשה על מערכת ההזרקה שעובדת על לחץ שמן או שמתחילה להתפתח אצלך בעיית מזרקים - תעקוב האם יש ריח סולר בנוזל הקירור /כמות מי הקירור גדלה
וכנ"ל לגבי השמן מנוע
ישראל 20011 פיאודליזם בהיתגלמותו
7 מליון עבדים של 7 משפחות
נשמע כאילו הגיר לא מוריד הילוך (כי בוקר, וקר לשמן).
תנסה לחזור על זה מחר בבוקר כאשר אתה ידנית קובע את ההילוך להילוך 2 ( ?? או כל הילוך שמתאים למהירות לאחר ההאטה),
או שתנסה להוריד הילוך ידנית תוך כדי ההאטה של הסיבוב.
האם זה פותר את בעיית הרעידות ?
יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
http://www.zeevik.net
היי
בדקתי והיום נסעתי בסיבוב רק בהילוך שני ,
אם נוסעים בהילוך שני זה לא קורהמה זה אומר
מה צריך/כדאי לעשות ?
דרך אגב זה דיזל .
תודה רבה
תבצע החלפת שמן גיר ואל תוותר על החלפת המסנן
תקפיד שבהחלפת שמן יחליפו את כל השמן דהיינו גם מהגיר וגםפ מהממיר מומנט סה"כ 9 ליטר
ישראל 20011 פיאודליזם בהיתגלמותו
7 מליון עבדים של 7 משפחות
החלפתי שמן וגם פילטר , לא יודע לגביי הממיר מומנט , אברר.
תודה רבה
יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
http://www.zeevik.net
תודה רבה
בררתי עם מכון הגירים, (מכון כחול לבן בפתח תקווה מישהו מכיר ???) בכל מקרה הוחלף שמן גיר כמה שהיה ניתן לנקז וגם כמובן הפילטר . הבנתי שלא ניתן לנקז את כל ה 9 ליטר.
בכל מקרה אתמול בבוקר לא היו רעידות - יכול להיות שזה בגלל שהיה יום חם יותר ?? או אולי השמן הקיים התחיל להתערבב עם השמן החדש וזה נותן את השפעתו ?
איך להמשיך? להוריד גיר ולפתוח ? לא רוצה להשאיר תקלה בגיר אם קיימת ואז לפגוש אותה בשטח.
תודה
יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
http://www.zeevik.net
היי
רציתי לספר לכל אלו שעזרו לי ולכל הקוראים שאולי זה יכול לעזור להם ולחסוך להם.
לאחר כל הבדיקות שהומלצו לי כאן הסתבר לי שהבעיה קוראת רק בבקרים קרים, רק בבוקר, רק בסיבוב (בו הרכב מחליף הילוכים) ורק בין הילוך שני לשלישי.
החלפתי שמן בגיר (הכל) , החלפתי את המסנן ואת המגנטים ואז המצב השתפר אך לא נעלם לחלוטין.
בהמלצת חבר קניתי תוסף מיוחד לגיר שאמור לשפר את החלפת ההילוכים וביצועי הגיר (לא יודע אם מותר להגיד את שם המוצר).
לפני שלושה ימים שמנו את התוסף בגיר ומאז .......... שקט אין בעיה בבוקר.
נראה שהסיפור נעלם. נקווה.
בנתיים סוף טוב הכל טוב :o
התוסף הוא תוסף לגיר נקרה - gear up של motor up , המחיר 89 שקלים (ככה לפחות אני קניתי באוטו דיפו). התוסף הוא תוסף לגירים אוטומטים, הגיר שלי הוא גיר של איסוזו טרופר עם TOD 2002 . זה מגיע באריזה צהובה , יש מספר תוספים של החברה הזו כמו למנוע ולמערכת הדלק. הוספתי אותו דרך הפתח של מדיד סף השמן גיר. לפחות על האריזה רשום שזה פיתוח של NASA לכל מי שמאמין
ככה או ככה נראה שזה עשה את העבודה - טפו טפו....
שמרו על קשר