Close
מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8
  1. #1

    ברירת מחדל זיהוי רעידות

    במהירות של 65 קמש בערך מתחילות רעידות בתדר גבוה.
    בדריישפט הקדמי יש חופש, כשמשחקים איתו (מסובבים ימינה ושמאלה) נשמעים רעשים כאילו של גלגלי שיניים מחליקים זה על זה.
    האים יש קשר בין הדברים?
    מה הפתרון?
    תודה.

  2. #2
    מנהל פורום זאביק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רחוק מכאן
    הודעות
    3,447

    ברירת מחדל

    מה זה חופש בדרייבשפט ? איפה ? לאיזה כיוון ? כמה (מעלות/מילימטרים).

    א. תנסה לברר מאיפה הרעש (צלבים גמורים, חופש בין שני חלקי הדרייבשפט...)
    ב. פרק את הדרייבשפט (4 ברגים בכל צד, בוקסה 8 מ"מ). סע בלעדיו. אם אין רעידות ורעשים, אז די בוודאות הדרייבשפט לא בסדר.




    הערה: לא ניתן לנסוע בסופה בלי דרייבשפט אחורי, רק בלי הקדמי
    יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
    http://www.zeevik.net

  3. #3
    חבר רשום אדי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    פרדס חנה
    הודעות
    1,264

    ברירת מחדל

    תתחיל עם בדיקה של הצלבים, יש הסבר בכתבה של חנן.
    http://jeepolog.com/j6tech_CJ_checklist.htm

    זאביק, אפשר לסוע גם בלי דרייבשפט אחורי בסופה ... פקק של בקבוק פריגת מתאים בדיוק כדי לאטום את הטרנספר כשמוציאים את הדרייבשפט האחורי. חבר נסע ככה כמה מאות ק"מ בלי בעיה מיוחדת ... חוץ מהבעיה של לסוע עם סופה עם הנעה קדמית.

    אדי

  4. #4
    מנהל פורום זאביק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רחוק מכאן
    הודעות
    3,447

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי אדי
    זאביק, אפשר לסוע גם בלי דרייבשפט אחורי בסופה ... פקק של בקבוק פריגת מתאים בדיוק כדי לאטום את הטרנספר כשמוציאים את הדרייבשפט האחורי. חבר נסע ככה כמה מאות ק"מ בלי בעיה מיוחדת ... חוץ מהבעיה של לסוע עם סופה עם הנעה קדמית.

    אדי
    זה טיפ חשוב ומעניין (מייד יהיו שני פקקים כאלו בארגז כלים).
    בכל מקרה הכוונה הייתה שזה לא טריוויאלי כמו הקדמי, לנתק וזהו . . .
    יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
    http://www.zeevik.net

  5. #5

    ברירת מחדל

    זאביק, שאלת בור - הדריישפט הקדמי מסתובב בנסיעה גם אם לא משולב 4X4 ?

  6. #6

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי jn
    זאביק, שאלת בור - הדריישפט הקדמי מסתובב בנסיעה גם אם לא משולב 4X4 ?
    בסופה - כן. הציריות מחוברות לגלגלים ללא אפשרות הניתוק (נועלי טבורים) שיש בCJ בדרך כלל.

    קראת את זה?
    http://www.jeepolog.com/j6tech_vibrations.htm

  7. #7

    ברירת מחדל

    אוקי נמרוד, קראתי עכשיו.
    אז שאלה נוספת באותן ענין - בספר סופה מופיע כפתרון לרעידות בפרק "גלי הנע ומפרקים" או איזון גלגלים/אופנים או כיוון גלגלים/אופנים.
    מה ההבדל בין השניים?

  8. #8
    חבר רשום אדי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    פרדס חנה
    הודעות
    1,264

    ברירת מחדל

    איזון גלגלים - איזון הגלגל (צמיג וחישוק) ע"י משקולות, אצל כל פנצ'ר מאכר.

    כיוון גלגלים - אני מניח שמדובר במה שנקרא גם כיוון פרונט. בסופה הכיוון הרלוונטי הוא toe in (התכנסות הגלגלים) כל עוד לא שינית משהו אחר ברכב.

    אדי

נושאים דומים

  1. דיפנדר 110 רעידות רעידות רעידות פחד אלוהים
    על ידי BlackStar בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 16
    עדכון אחרון: 11-03-11, 10:47
  2. זיהוי רכב
    על ידי gp1 בפורום פורום מיצובישי Mitsubishi
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 05-03-11, 04:16
  3. זיהוי גיר
    על ידי נמרוד - מערד בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 23-09-09, 13:54
  4. זיהוי תקלה בג'ימי
    על ידי gooja בפורום פורום רכב פולסייז אמריקאי
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 10-09-05, 20:43
  5. זיהוי רכב
    על ידי ניר ל בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 19-01-04, 23:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •