אני טוען שפתרון יחסית פשוט בעלויות שניתן להשית על הלקוח הוא בלתי אפשרי אם התכנון הוא לדלג בתדרים. הסברתי בקצרה למה והדרך לפרט היא להתעמק במה שעושים בצבא וזה לא מתאים לכאן. חשוב רק לדעת שזה פתרון מאוד יקר ומצריך תשתיות ולא קופסא ניידת בלבד.
בנוסף, חברות האיתור כמו גם המפעילים הסלולארים מוגבלים יותר מהצבא בתחום התדרים שמותר להם לעבוד בהם, בהספק השידור שמותר להם להוציא מהמכשיר ובכל מיני תקני בטיחות של מכון התקנים, משרד התקשורת וגם הצבא שחלק מהתדרים שמורים רק לו.
לכן, איך שלא יהפכו את זה, אם חברות האיתור רוצות להתגבר (במובן של להעביר שידור) על חוסם יחסית פשוט, הם יצטרכו משאבים, אישורים וציוד שלא יוכלו להשיג.
הדבר היחיד שהם יכולים לעשות בצורה יחסית פשוטה זה לגרום לפעולה אוטומטית ברכב ברגע שהם מזהים שלא מתקבל אות מהרכב. ניתוק דלק, הבהוב אורות, הפעלת צופר, גם פתיחת כרית אוויר בפרצוף של הגנב אם ירצו. אבל כל זה יצור בעיה חוקית כמו שכבר נכתב בשרשור.
בעיית ה - "איך ידעו אם הרכב נכנס לחניון או יצאנו לטיול במדבר בלי קליטה" היא פתירה די בקלות. אבל זה לא מספיק.
רות, סיימתי.
שמרו על קשר