שלום לכולם,
קניתי דשבורד לרכב שיחליף את הנכחי ששבור.
צריך מידע בנוגע לשני דברים:
1.איזה ספוג מתאים לבידוד תריסי המזגן ?
2.לאחר ערבוב של חומר להלחמת פלסטיק (דו רכיבי) וסתימת חורים אני צריך לשייף את הדשבורד, האם נייר מים מס' 3000 יתאים למשימה לפני צבע?
תודה.
תראה פה:
https://carsforum.co.il/topic/607720...omment-5308448
Sent from my iPhone using Tapatalk
הדשבורד דהוי , חורי דיבורית ישנה יוחלקו בשנית (לאחר שלא נתפסו על איזור שלא שייפתי) , יש לי גם נייר גס יותר. האם לשייף איתו ואז לעשות פינישים עם 1200 ו-3000 ?
נראה ממש טוב - רק חבל שהספרי שהוא משתמש בו , לא יתן לי מענה כיוון שמדובר בפלסטיק ABS ללא כיסוי ויניל כלשהו.
איזה רכב?
אם אתה ממש רוצה להשקיע תמלא את כל החורים/סדקים, לטש עם גריד 220-320, אחכ צבע דו-רכיבי מט ואם ממש תשתגע לכה דו-רכיבית מט עם עמידות גבוהה לשחיקה מעל.
אבל, אתה תתקשה לקבל את החיספוס האופייני לפלסטיק והדש יהפוך להיות חלק יותר.
אופציה נוספת היא עיטוף בסקאי כל שהוא, (בזה אני לא מבין כלום) או ישום של חומרים כמו הצבע שמשתמשים לארגזים של טנדרים בשביל כן לקבל גימור מחוספס.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
רק כדי לסבר את האוזן,
גריד 2000 זה מה שאני מלטש איתו כשאני מחדש את הפנסים.
אין שום סיבה להגיע לערכים האלו. רוצה חלק מאוד? גם 800 יספיק, ותכלס, גם מה שIsch כתב לך. הצבע ממלא יפה מאוד את החריצים.
אם תרסס שכבות דקות מאוד ומרחוק יחסית- תקבל חספוס וגרעון יותר אגרסיביים.
אם תרסס קרוב ועבה- נזילות. מצא לך את שביל הזהב.
שמרו על קשר