צפייה בגרסה מלאה : מישהו כאן שולט ברכבי סיטרואן ?
יש לי שאלה בנוגע למפעיל גיר .
תודה
היי אסף
מדובר ברכב מסוג סיטרואן פיקאסו שנת 2009
יש שתי בעיות :
1. בעיה רצינית זה הגיר - אין הילוכים . הייתי במוסך המרכזי, שילמתי על בדיקה 400 שקל ואמרו לי שכנראה המפעיל גיר תקול ואולי גם ידית ההילוכים . על זה הם רוצים בערך 12,000 שקל שזה מטורף . השאלה אם יש מישהו כאן בענייני גירים רובוטיים / מגרש מכוניות שדרכו אניי אוכל לרכוש את החלקים האלה במחיר שפוי ואולי גם יכול להרכיב אותם ( לא הרבה יודעים / מוכנים להתעסק עם גיר רובוטי של סיטרואן ) .
2. ועוד בעיה זניחה זה המנורות הקדמיות שכל הזמן נשרפות . פירקתי וראיתי שכל הבידוד של החוטים מתפורר וזה גורם לקצר ושורף את הנורות . הצלחתי ללפף עם איזולירבנד כמה שהצלחתי להגיע וזה עזר אבל עכשיו שוב נשרפה נורה ( כנראה צריך לפרק להחליף את החוטים לגמרי ) - השאלה אם זה נורמלי שבירור ככה מתפורר או שזה מעיד על בעיה חמורה יותר ?
תודה רבה
פיקאסו זה מנוע 1.6 טורבו?
ניסית את מוסך גבע בת״א?
אסף.
במודל הזה מדובר במנוע 2.0 ליטר אטמוספרי עם גיר רובוטי חד מצמדי. אוטו מצויין, אבל הגיר.....
דעתי על גירים אוטומטים בכלל ורובוטיים בפרט - ידועה.
ניסית בפירוקיות?
לא - 2000 סמ"ק
ולא מכיר את מוסך גבע .
זה מכון לגירים ?
אהלן דרור
אני בודק בפירוקיות , בינתיים ללא הצלחה .
חשבתי במקביל גם למצוא כאן אולי מישהו מומלץ שיכול באמת לאבחן במדויק את התקלה וגם שולט בגירים רובוטיים ויוכל לעשות את העבודה אם אכן מדובר ב"מפעיל תיבת הילוכים " במקרה הגרוע או רק בהחלפה של ידית ההילוכים .
אני מחזיק שני רכבי סיטרואן וכשאני צריך להגיע למוסך אני הולך רק למוסך "אם הדרך" בת"א. לא זולים, אבל עובדים יפה מאוד. פעם ראשונה שראיתי מישהו במוסך סוגר משהו עם מד מומנט...
אני תיקנתי באביר הגירסוזוקי ליאנה, להבנתי ומברורים ממליץ. אולי שווה להרים טלפון.
אם אתה באזור המרכז - מוסך גבע בת"א, או אורן שירותי רכב (גם חבר כאן באתר), או כמו שנכתב מעלי אם הדרך.
אסף.
תודה רבה חברים - אני אבדוק את ההמלצות שלכם .
אגב. אתמול פניתי לבחור שעובד בסיטרואן ועושה עבודות מהבית אחרי העבודה - אמר לי שהוא צריך לבדוק קודם את הרכב אבל אם זה באמת מפעיל גיר + ידית הילוכים כמו שאמרו במוסך המרכזי , הוא מצא מפירוק ויכול לעשות את זה בסדר גודל של 4,500 שקל( במוסך המרכזי דיברו על סדר גודל של 10-12 א"ש ) .
השאלה עקרונית - איך יודעים שבאמת החליפו את המפעיל גיר ? אולי יחליפו לי רק את ידית ההילוכים ויחייבו אותו גם על ידית וגם על מפעיל כי אני לא יכול לבדוק את זה ?
בעניין הגיר אין לי מה להוסיף אבל בעניין המנורות הבעיה אצלך זה האלטרנטור. הוא תקול.
הייתה לי בעיה דומה ב C4. ומסתבר שזו בעיה מוכרת. האלטרנטור נותן מתח גבוה מדי או פיקים של מתח גבוה.
קצר לא יכול לשרוף נורה. קצר מוריד מתח מ 12V לאפס.
האלטרנטורים של סיטרואן ידועים בקושי לשפצם . מומלץ רק מקורי.
בנוגע לגיר . אם זו התשובה שהמוסך נתן לך תחליף מוסך.
נשמע לא רציני ולא מקצועי.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.