צפייה בגרסה מלאה : האם מסנן של טרקטור על שנורקל מחליף את מסנן האוויר (פתוח)?
הבנתי שאפשר לשים סופית (כובע)של טרקטור השאלה אם זה בא במקום הפילטר(פתוח במקרה שלי :lol: )?
ואם לא אז איך אני מסדר את העינין?דרך אגב אין לי את הפילטר בוקס המקורי
***מטרת הכותרת לספר לנו מה יש בהודעה. אנא הקפד על כותרות אינפורמטיביות.***
חנן-ג'יפולוג
16-10-05, 21:54
הכובע לא מחליף את המסנן.
סבבה אז מה אני כן יכול לעשות?בהתחלה שמתי את הפילטר הפתוח למעלה וגנבו לי אני לא רוצה עוד פעם :cry:
אתה יכול להרכיב בית מסנן נורמאלי ולחבר אליו את השנורקל ....
בית מסנן נורמלי הכוונה למקורי או שיש לך פתרון אחר?מה קרה אתם קצרים תנו קצת פירוט.
אני לא רוצה כל כך לוותר על הפילטר הפתוח
פילטר פתוח ושנורקל לא הולכים ביחד. השנורקל חייב להתחבר לפילטר סגור in-box כלשהו, אם זה מקורי ואם זה משהו מתאים בגודל שנלקח מרכב אחר - מגרש גרוטאות.
גם מבחינה רעיונית פילטר פתוח ושנורקל לא בדיוק מסתדרים - הרעיון בפילטר פתוח הוא לקצר את המסלול הזרימה למינימום הפרעות, ושנורקל הוא הארכה משמעותית של המסלול הזה כדי לינוק אויר מגבוה.
כן אבל מבחינה רעיונית השנורקל מקשה על הנשימה והפילטר הפתוח יכול לפצות על זה לא?
תעשה חיפוש על המילה "שנורקל", יש את כל התשובות.
http://jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=9983&highlight=%F9%F0%E5 %F8%F7%EC
כן אבל מבחינה רעיונית השנורקל מקשה על הנשימה והפילטר הפתוח יכול לפצות על זה לא?
באופן עקרוני, כן. אבל הדרך היחידה לעשות את זה היא כמו שאתה אומר שניסית כבר - בקצה השנורקל. אין שום אפשרות אחרת. מעצם הגדרתו פילטר פתוח יושב בקצה של מסלול היניקה. השנורקל בא להעלות את נקודת היניקה גבוה, ולכן כל מה שנמצא במסלול מתחת לראש השנורקל חייב להיות אטום, וזה אומר קופסאת אויר כלשהי. המקורית הכי טובה בשורה תחתונה.
מבחינה מעשית אגב, אין שום ראיות לכך ששנורקל שמבוצע כמו שצריך פוגע בצורה כלשהי בביצועים או בצריכת הדלק, ויש אפילו ראיות דינמומטר של מקרה מסויים שבו הרכבה של שנורקלים על סדרת כלי שטח בתנאים מסוימים הביאה לשיפור קטן בביצועים. גם מבחינה תיאורתית אין סיבה ששנורקל יפגע בביצועים, אני יכול להסביר את זה ואני מבטיח כבר הרבה זמן להסביר את זה בכתבה מסודרת - כנראה הגיע זמן שאני אקיים :D
אם יש למישהו את הקופסה (פילטר אויר)המקורית ל84 אני אשמח לשמוע כמובן במחיר סביר נשארו לי בכיס רק פירורים :roll:
עד כמה שאני מבין לא אמורה להיות פגיעה בביצועים בעקבות הרכבה של שנורקל (במידה ומותקן כראוי) להיפך במנועים מסוימים כמו שנכתב זה אף יכול להוסיף לביצועים בגלל שהוא ינק אויר קר מחוץ לתא המנוע בנוסף יכול מאוד להיות שהיניקה דרך השנורקל תהיה "קלה יותר" מאשר הפילטר המקורי.
כמובן כל מקרה לגופו.
רפי
בית מסנן נורמלי הכוונה למקורי או שיש לך פתרון אחר?מה קרה אתם קצרים תנו קצת פירוט.
אני לא רוצה כל כך לוותר על הפילטר הפתוח
אם אתה רוצה להישאר עם הפילטר הפתוח ולהוסיף שנורקל אתה יכול להוסיף משהו בסגנון הזה(או לבנות משהו דומה.....):
http://www.motorsportworld.co.uk/frame-detail.asp?PAGE=/pipercross/viper.htm
(הקישור הזה דווקא מגיע מעולם רכבי הספורט, פה הרעיון לינוק אוויר קר מקדמת הרכב לתוך המנוע מבלי שהאוויר יתחמם).
לא בטוח שהתוצאה שווה את ההשקעה.
עוד אפשרות זה לשים פילטר של K&N או משהו דומה שאמור להיות בעל התנגדות נמוכה יותר לזרימה בתוך בית הפילטר המקורי של הרכב ואליו (לבית הפילטר) לחבר את השנורקל.
אני אישית הוצאתי מזמן את הפילטר מהרכב, אם כבר אני משקיע בהפחתת האבק ע"י שנורקל אז עד הסוף,חוזרים לפילטר המקורי.
טוב עידכונים היום קניתי בית פילטר מקורי וממנו אני מוציא שנורקל עם סופית (מסנן)של טרקטור תודה לכולם :wink:
דרך אגב אני לא צריך יותר את הפילטר (הפתוח)והוא מוצא למכירה ב200 ש"ח חדש לגמרי עבד רק חודש מתאים להרבה סוגי רכבים
מתעלק על השרשור
מאיפה אני יכול להשיג סופית של טרקטור
אני רוצה לבנות שנורקל ולא יודע איפה לקנות את הסופית
צחי_סמוראי
19-02-07, 03:17
בד"כ אפשר למצוא במוסכים של טרקטורים.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.