צפייה בגרסה מלאה : KSP מחשבים
יורם-דרומי
06-01-14, 17:45
לאור "חווית" רכישת מוצר מהם אני מחפש טלפון ישיר אליהם?למישהו יש כאן טלפון ישיר להנהלת החברה.
לא דרך מוקד שירות הלקוחות
יורם,
מהרשת - זאב סורקין ויעקב פרילוק, בעלים ומנכ"לים של רשת KSP
איל
boaz avrahami
06-01-14, 19:05
אתה באמת חושב שמנכל ידבר עם לקוח על מחשב באלפיים שקל?
הוא יודע לדעתי איזה חווית שרות הוא נותן והוא ממוקד בפלח שמחפש מחיר בתור חוויה מרכזית...
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
לגבי KSP - יש להם היסטוריה של לתבוע לקוחות לא מרוצים ,
בגלל שפרסמו עליהם בפורומים כל מיני דברים ...
בכלל יש להם היסטוריה מעניינת לגבי תביעות והתייחסות ללקוחות.
(זה גם מניסיון שלי , של הרבה שנים)
http://halemo.net/edoar/0083/0001.html
http://www.adylevy.com/index.php/2007/08/07/complain-about-ksp/
http://www.gamadia.co.il/forum/viewtopic.php?f=6&t=3523
http://lekohot.co.il/index.php?id=45807
ברשת יש עשרות אם לא מאות מקרים כאלה - סתם ככה לידיעה.
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=81348&page=2
יורם-דרומי
06-01-14, 23:21
יורם,
מהרשת - זאב סורקין ויעקב פרילוק, בעלים ומנכ"לים של רשת KSP
איל
אייל
הם יענו ללקוח קטן ופשוט?
אני לא רוצה לפרוש כאן בפורום את "חווית" השירות ומעוניין לסגור זאת בנימה טובה לשני הצדדים (ובאמת שכן)
אך אם לא תיוותר ברירה אז,,,,,- אני כבר "אכלתי אותה" - אספר מה היה כדי שאחרים ילמדו מהמקרה שלי
יש לי סבלנות
אם תצליח... ספר לנו איך...
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
נסה דרך אמון הציבור
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
יורם-דרומי
07-01-14, 13:19
יורם,
מהרשת - זאב סורקין ויעקב פרילוק, בעלים ומנכ"לים של רשת KSP
איל
איך הם נקראים כאן בפורום?
יורם-דרומי
13-01-14, 22:50
עדכון,
לאחר חלופת דוא"ל עם נציגי השירות, נאותו KSP להשיב לי את כספי בקיזוז 5% מסך העסקה
עדכון,
לאחר חלופת דוא"ל עם נציגי השירות, נאותו KSP להשיב לי את כספי בקיזוז 5% מסך העסקה
יופי. בשביל 5% יצאו קטנים...
אשריך... אני נשארתי בינתיים עם מוצר בקופסה...
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
אסף, אני לא מוצא את השרשור שלך אבל אני גם קניתי אוזניות אלחוטיות (ממקום אחר) וגם לא שמעו טוב אבל רק עם השנאי לא שמעו טוב, עם סוללות דווקא כן.
אולי זה המקרה גם אצלך.
הפיתרון היה לתת מתח מיוצב ולא מסתם שנאי.
אסף - שלח מכתב/מייל/פקס לשירות לקוחות שלהם ,
תדגיש מה שנאמר לך ע"י המוכר , ושלא נעשה שימוש במוצר ,
ושאתה הוטעית ע"י המוכר... אם יש לך פרטים של ההנהלה , שלח גם העתק להם,
אולי זה יגמר גם בהחזר...
אין מה להפסיד .
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.