snirjeepdreamer
11-10-13, 01:14
החברים מהאתר המכירים אותי מחוץ לדפי הפורום, אלו אשר מבלים איתי שעות על כוס קפה שחור ומהביל על סיפורי ג'יפים,
יודעים שאני מכור לתחביב. יותר מזה, הם יודעים שאני פדנט ולא יהיה איכפת לי להרחיק לקצה העולם כדי לקבל את
המוצר הטוב והמתאים ביותר לג'יפ שלי.
זה התחיל בינואר השנה עת נפלה ההחלטה לפתוח את הרכב.
הרבה תהיות היו מה לעשות ואף העליתי כאן שרשור התייעצות: גג חלקי, משולב מתכת וברזנט, סוג כלוב התהפכות, משהו מודולארי משולב ועוד.
לבסוף, לאחר שנפלה ההחלטה על מבנה הכלוב והחשיבות למבנה בטיחותי מחד ומודולארי מאידך, הוחלט על ברזנט.
אחרי הרבה מאוד בירורים הגעתי לבעל המקצוע השני בלבד ממנו הייתי מרוצה ב- 100% ואשר הבין, הקשיב והיה סבלני לכל השיגעונות שלי.
בנוסף המחיר היה ראוי ואף נמוך באופן יחסי למחירי השוק.
בעל המקצוע הזה הוא "סוהיל" מ - ס.ע לג'יפים בנצרת.
למי שלא מכיר סוהיל הוא למעשה "המקור" של הברזנטים לג'יפים. הוא הראשון שתפר ברזנטים לתע"ר עבור הסופות הראשונות והוא זה שגם עד היום עושה ברזנטים עבור הדיפנדרים הצבאיים.
הרבה שנים עברו ויכולות הבחור רק השתבחו.
מעבר לאישיותו הנעימה וקבלת הפנים החמה רמת המקצועיות הייתה ללא דופי.
העבודה כללה:
1. הבאת הרכב לצורך מדידות
2. בחירת החומר הרצוי - אני בחרתי בחומר גרמני מיוחד ולצורך כך חיכיתי שבועיים עד להגעת החומר
3. הגעה ליומיים לסדנא שם אירחו אותי כיד המלך לרבות ארוחות צהריים ושיתוף שלי בכל התהליך.
4. עבודת מסגרות ממש לא קטנה לצורך התאמת מבנה הכלוב, מתיחת הברזנט, יצירת מסילות בבניה מיוחדת עם כיפופים ואיטומים מיוחדים
אשר יתאימו למפרט המיוחד של הרכב שלי.
חשוב לציין שהמפרט שביקשתי וצורת הברזנט היו מאוד לא סטנדרטיים וכללו הרבה תפירות והתאמות על מנת
לאפשר לרכב לנסוע בחורף בתצורה של ברזנט על כלוב בעל צורה מיוחדת עם דלתות מלאות באופן שאטום לחלוטין לגשם.
זה לא קל שמישהו כמוני יושב לך על הווריד, בודק כל דבר קטן ואפילו מניח סדין על הרצפה בזמן תפירת הברזנט שחלילה לא יתלכלך באבק.
לבסוף יצא הרבה יותר יפה וממוקצע ממה שחשבתי שייצא ובפעם השנייה בלבד בחיי (הפעם הראשונה הייתה אודי מזרחי) יצאתי 100% מרוצה.
לסיכום: המלצה חמה במיוחד לאיש מיוחד.
בנוסף, לכל המתעניינים, סוהיל אף מוכר כל מיני חלקים לסופה ויש לו גם חלקים שיותר קשה להשיג כמו: שטיח קדמי מלא ומבודד טרמי לסופה, יחידות חימום ומיזוג חדשות לחלוטין, בניית קונסולות מרכזיות מדהימות לסופה, בניית כלוב מלא לסופה לרבות מסילות לדלתות סה"כ ב 2000 ₪, בניית טמבונים ומתקני גלגל ספייר פשוטים אך חזקים ואמינים והכל הכל במחירים ראויים.
יוסי שושני, שהוא חבר קרוב, גם הלך לסוהיל בהמלצתי ואת רשמיו הוא העלה בשרשור משלו, אין צורך להוסיף במילים !!
בקיצור, אני ממליץ בחום רב !!!
יודעים שאני מכור לתחביב. יותר מזה, הם יודעים שאני פדנט ולא יהיה איכפת לי להרחיק לקצה העולם כדי לקבל את
המוצר הטוב והמתאים ביותר לג'יפ שלי.
זה התחיל בינואר השנה עת נפלה ההחלטה לפתוח את הרכב.
הרבה תהיות היו מה לעשות ואף העליתי כאן שרשור התייעצות: גג חלקי, משולב מתכת וברזנט, סוג כלוב התהפכות, משהו מודולארי משולב ועוד.
לבסוף, לאחר שנפלה ההחלטה על מבנה הכלוב והחשיבות למבנה בטיחותי מחד ומודולארי מאידך, הוחלט על ברזנט.
אחרי הרבה מאוד בירורים הגעתי לבעל המקצוע השני בלבד ממנו הייתי מרוצה ב- 100% ואשר הבין, הקשיב והיה סבלני לכל השיגעונות שלי.
בנוסף המחיר היה ראוי ואף נמוך באופן יחסי למחירי השוק.
בעל המקצוע הזה הוא "סוהיל" מ - ס.ע לג'יפים בנצרת.
למי שלא מכיר סוהיל הוא למעשה "המקור" של הברזנטים לג'יפים. הוא הראשון שתפר ברזנטים לתע"ר עבור הסופות הראשונות והוא זה שגם עד היום עושה ברזנטים עבור הדיפנדרים הצבאיים.
הרבה שנים עברו ויכולות הבחור רק השתבחו.
מעבר לאישיותו הנעימה וקבלת הפנים החמה רמת המקצועיות הייתה ללא דופי.
העבודה כללה:
1. הבאת הרכב לצורך מדידות
2. בחירת החומר הרצוי - אני בחרתי בחומר גרמני מיוחד ולצורך כך חיכיתי שבועיים עד להגעת החומר
3. הגעה ליומיים לסדנא שם אירחו אותי כיד המלך לרבות ארוחות צהריים ושיתוף שלי בכל התהליך.
4. עבודת מסגרות ממש לא קטנה לצורך התאמת מבנה הכלוב, מתיחת הברזנט, יצירת מסילות בבניה מיוחדת עם כיפופים ואיטומים מיוחדים
אשר יתאימו למפרט המיוחד של הרכב שלי.
חשוב לציין שהמפרט שביקשתי וצורת הברזנט היו מאוד לא סטנדרטיים וכללו הרבה תפירות והתאמות על מנת
לאפשר לרכב לנסוע בחורף בתצורה של ברזנט על כלוב בעל צורה מיוחדת עם דלתות מלאות באופן שאטום לחלוטין לגשם.
זה לא קל שמישהו כמוני יושב לך על הווריד, בודק כל דבר קטן ואפילו מניח סדין על הרצפה בזמן תפירת הברזנט שחלילה לא יתלכלך באבק.
לבסוף יצא הרבה יותר יפה וממוקצע ממה שחשבתי שייצא ובפעם השנייה בלבד בחיי (הפעם הראשונה הייתה אודי מזרחי) יצאתי 100% מרוצה.
לסיכום: המלצה חמה במיוחד לאיש מיוחד.
בנוסף, לכל המתעניינים, סוהיל אף מוכר כל מיני חלקים לסופה ויש לו גם חלקים שיותר קשה להשיג כמו: שטיח קדמי מלא ומבודד טרמי לסופה, יחידות חימום ומיזוג חדשות לחלוטין, בניית קונסולות מרכזיות מדהימות לסופה, בניית כלוב מלא לסופה לרבות מסילות לדלתות סה"כ ב 2000 ₪, בניית טמבונים ומתקני גלגל ספייר פשוטים אך חזקים ואמינים והכל הכל במחירים ראויים.
יוסי שושני, שהוא חבר קרוב, גם הלך לסוהיל בהמלצתי ואת רשמיו הוא העלה בשרשור משלו, אין צורך להוסיף במילים !!
בקיצור, אני ממליץ בחום רב !!!