PDA

צפייה בגרסה מלאה : בניית שנורקל מצנרת גבריט - איפה קונים ?



JustDoB
13-01-13, 18:36
אהלן,
אני מתארגן לפרויקט בניית שנורקל.
הרעיון הוא להוציא אותו מתיבת המסנן אל משמאל לווישרים ומשם לאורך החלון הקדמי - עד לכונס (19$, EBAY) :
68700
המליצו לי על גבריט - איפה קונים באזור הרצליה-נתניה ?
אשתף בהמשך.תודה !

omri_t
13-01-13, 22:30
אין לי מושג, אבל אשמח ללינק לכונס כי אני רוצה כזה.

תודה.

berdi
14-01-13, 00:44
בכל חנות שמוכרת צנרת למערכות ביוב בנין, מרכזים/מחסנים/טמבוריות לקבלנים, קוטר 3 צול ומטה.
הצנרת הנל דורשת חיבורים בהלחמה או מתאמים מיוחדים לעומת הפלסאון שנכנס בלחץ וגומיה שאוטמת.
בהצלחה
נתן

מויש
14-01-13, 12:11
תבדוק ברוטנברג חומרי בניה בהרצליה, חנות מומלצת

bary1
17-01-13, 18:03
אני הזמנתי את כל הסט
http://www.ebay.com/itm/Jeep-Cherokee-XJ-Snorkel-84-01-FREE-SHIPPING-/181060739684?pt=Motors_Car_Truck_Parts_A ccessories&hash=item2a280fa264&vxp=mtr

JustDoB
17-01-13, 23:23
http://www.ebay.com/itm/390419808253?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

JustDoB
26-01-13, 16:04
ואיזו צנרת גמישה-שרשורית תתאים לתנאים שבתוך תא המנוע ואיפה מוצאים כזו ? תודה

JustDoB
26-01-13, 16:25
זה (http://www.ebay.com/itm/RED-RACING-76mm-3-Air-Intake-STRETCHABLE-Durable-Inlet-Hose-Pipe-Duct-Tube-/290646771727?pt=Motors_Car_Truck_Parts_A ccessories&hash=item43abe5c80f&vxp=mtr)נראה לכם מוצר איכותי ?
אפשר למצוא בארץ ?

berdi
26-01-13, 17:46
נראה מעולה, במחיר שזה עולה שם תביא וזהו!
נתן

Ersten
26-01-13, 18:00
אני לא היתי בונה שנורקל מצינור שבפנים הוא לא חלק. כל השלבים האלה של השרשור מפריעים לזרימת אוויר "חלקה" ויוצרים מערבולות לא רצויות בזרימה.

berdi
26-01-13, 20:19
לשירותים זה טוב ולאוויר זה מפריע?
גם הצינור אוויר המקורי מבית הפילטר הוא שרשורי.

Ersten
26-01-13, 20:47
אם כבר אז גם לשירוטים זה לא טוב. החרא מצטבר בגרמושקה וזה יכול להגיע לסטימה של הצינור. :)
המקורי הוא רק במקומות בודדים וקטעים קצרים.

berdi
26-01-13, 21:14
הסתימות הם לא בגרמושקה=שרשורי, לא בכיור ולא בשירותים, אלא בזויות הפלסאון או הגיביריט.
צנרת שרשורית מחומרים שונים עובדת הן בתעשיה והן מבכוניות פורמולה+מכוניות משנת 1940.
ברכבים חדשים כל הצנרת אויר ומיזוג בתוך הדשבורד היא צנרת פלסטיק שרשורי, עובד מעל 20 שנה,
אז צינור אויר באורך 60 ס"מ 3"ץ עד החיבור לפח ומישם לשנורקל יסתם, לא הגיוני!!!
מה שגם קל לפתוח בנד ולהכניס אוויר לנקותו מידי פעם.
בקיצור מחיר מצחיק לתוצאה נפלאה! נתן

zoharami
26-01-13, 21:23
צינור שרשורי פחות קשיח....
בכל מקרה אם אתה מחפש צינור גמיש חפש בכל טמבוריה מכובדת צינור גמיש ללחץ יש לך אותם במגוון קטרים (ההבדל במחיר עבור האורך הנדרש הוא מינורי)
בשביל שתבין מה אתה מחפש זהו צינור שמשתמשים בו בג'קוזי למערכת המשאבה.
מקווה שעזרתי.
נ.ב. אתה יכול לחבר אותו לצינור נירוסטה חיצוני כמעט ישר או בכיפוף קל בכל מפעל עירגול צינורות .
נראה לי הביצוע הכי אסטתי נקי ויעיל מכל החיבורים האפשריים היום בבניה עצמית.

לצינור HDPE -(גיבריט) תצטרך מכשיר ריתוך או לפנות לאינסטלטור/בית מלאכה שילחים עבורך.

בהצלחה

זוהר
אינסטלטור במקצועי.

Ersten
26-01-13, 22:05
נתן ישנו הבדל עצום בין מערכת אוורור של קירור\חימום פנים הרכב לבין צנרת יניקה של מנוע אטמוספארי.
ככל שתערובת דלק\אוויר איכותית יותר, כך נצילות המנוע גבוהה יותר. צינור שירשורי יפגע בהכנת התערובת לרעה בגלל שאוויר יזרום בצורה לא "חלקה" - זרימה טורבולנטית.
אם תתבונן לתוך שנורקל ייצור מפעלי - אתה תראה שפני השטח הפנימי חלק כמו טוסיק של תינוק.
הצעה של זוהר יותר טובה - לבנות שנורקל מצינור בעל שטח פנים חלק וללא פינות חדות. אם צריך ברך אז לכופף מצינור פלב"מ

ד ו ר ו ן
27-01-13, 01:10
כל זה נכון רק שהצינור השרשורי בא לפני הפילטר אויר, שאם לא שינו אותו, ״יישר״ את זרם האויר בהתאם למה שהמנוע מכיר גם ללא השנורקל והצינור השרשורי או החלק.

בנוסף, הצנרת המקורית בקוטר של בערך 2״, כך שהגדלת הקוטר ל-3״ משפרת או לא משנה את יכולת הנשימה.

טל חסיד
27-01-13, 07:52
אין בעיה אם השרשורי שהוא מ"ערבב" את האויר שניכנס למנוע, יש אפילו קיטים מיוחדים לכך ברכבי מרוצים.

טל

JustDoB
27-01-13, 20:43
הרבה תודה על התגובות. נראה לי שברעיון של למשוך מהפילטר אל אזור הווישרים זה צריך להתאים, ומשם - נחליט בהמשך נירוסטה או גבריט.
לרגע השתעשעתי ברעיון שגם החיצוני יהיה שרשורי אבל אני מניח שברמה האסטטית זה לא יהיה משהו...

Ersten
27-01-13, 20:51
כל זה נכון רק שהצינור השרשורי בא לפני הפילטר אויר, שאם לא שינו אותו, ״יישר״ את זרם האויר בהתאם למה שהמנוע מכיר גם ללא השנורקל והצינור השרשורי או החלק.

בנוסף, הצנרת המקורית בקוטר של בערך 2״, כך שהגדלת הקוטר ל-3״ משפרת או לא משנה את יכולת הנשימה.
צודק. לא לקחתי בחשבון שזה לפני הפילטר

Ersten
27-01-13, 20:55
אין בעיה אם השרשורי שהוא מ"ערבב" את האויר שניכנס למנוע, יש אפילו קיטים מיוחדים לכך ברכבי מרוצים.

טל
כאשר ערבוב מהונדס - אז אין בעיה ויותר מזה בטח משפר את הנצילות (לא יודע מפני שלא מכיר קיטים כאלה)
כאשר הערבוב הוא מהווה הפרעה - לדעתי שום דבר טוב לא יצא מזה.
ושוב - שירשורי לפני הפילטר כמו שציין דורון, זה בסדר.

-->