צפייה בגרסה מלאה : מילוי חנקן בצמיגים
בעולם המרוצים של היום אין כי רכב אחד הן בשטח ובכביש שלא נוסע עם חנקן בצמיגים..
חוסך בין 4 ל-10 % בצריכת הדלק
חיי הצמיג גדלים
החנקן לא בורח מהצמיג ולכן אין צורך לבדוק אוויר כל חודש
ועוד ..
שאלות נוספות יתקבלו בברכה
רוב מה שכתבת כבר ידוע, ד"א לא רק חנקן, אני יודע שאחת השאלות ששאלה קבוצת פורמולה 1 שריגלה אחר קבוצה אחרת היא איזה גז בדיוק שמים בצמיגים אז כנראה שהם הנדסו עוד משהוא..
ובמקום שאלות, תן עוד פרטים, למשל: אם אני בד"כ ממלא 30PSI לדוגמא, האם אני אצטרך לשנות את הלחץ בגלל שהגז שונה? יש נוסחא שאומרת איך מגיעים לאותו מצב עם גז אחר? (אפשר ליצור אחת עם קצת מחקר לדעתי...)
והאכי חשוב, עד כמה זה פרקטי למלות את זה ברכבים פרטיים / ג'יפים? הגז לא יקר סה"כ....
מישהו יכול להסביר איך בדיוק חנקן בצמיגים חוסך 10% בתצרוכת הדלק?
אם זה נכון למה ציי רכב גדלולים לא מתארגנים על זה?
בקישור בהא כתבה בנושא המסבירה את כל התהליך ובנוסף למה זה כדי לנו אך אוליי לא כדי לבעלי הפנצריות ,
בתחום התעופה זה סוג הגז הממלא שנים את צמיגי המטוסים גם באזרחות וגם במטוסים צבאיים השימוש בחנקן שלו לפי ההוראות רק מסוכן ולכן לדעתי זה חייב להתבצע באופן מבוקר ולא על ידי מילוי עצמי בתחנות תידלוק כמו שמתבצע עד היום .
http://knol.google.com/k/prestige-auto-gallery/%D7%97%D7%A0%D7%A7%D7%9F-nitrogen-%D7%91%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7% 9D-%D7%9E%D7%93%D7%95%D7%A2-%D7%9C%D7%A0%D7%A4%D7%97-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D/fkj8mqs2ef20/6#בה (http://knol.google.com/k/prestige-auto-gallery/%D7%97%D7%A0%D7%A7%D7%9F-nitrogen-%D7%91%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7% 9D-%D7%9E%D7%93%D7%95%D7%A2-%D7%9C%D7%A0%D7%A4%D7%97-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D/fkj8mqs2ef20/6#בה)
החנקן לא בורח מהצמיג ולכן אין צורך לבדוק אוויר כל חודש
לא ברור לי משהו בטענה,
במה שונה החנקן מאוויר רגיל כך שגורם לו שלא "לברוח" מהצמיג?
בעולם המרוצים של היום אין כי רכב אחד הן בשטח ובכביש שלא נוסע עם חנקן בצמיגים..
חוסך בין 4 ל-10 % בצריכת הדלק
חיי הצמיג גדלים
החנקן לא בורח מהצמיג ולכן אין צורך לבדוק אוויר כל חודש
ועוד ..
אתה נשמע כמו פרסומת לשמן לחשים
אין כול חיסכון בדלק, הליין מכירות שזה חוסך מגיע מהקצב הנגילה האיטי
(מולקולות יותר גדולות)
יש לזה יתרונות, כולל החוסר לחות שנמצא באויר דחוס, אבל במחיר המבוקש?
אני מוותר.
כבר שנים שאני ממלא באופן קבוע בצמיגים של הרכב שלי 78% חנקן.
זה בסדר?
בברכה,טושי
יש לחנקן כמה תכונות מרכזיות
1 מכיוון שמולקולות החנקן גדולות יותר בריחת האויר מהצמיג קטנה יותר, כך שצמיג נשאר עם לחץ אויר תקין לאורך זמן ארוך יותר
2 הסיבה המרכזית לשימוש בחנקן במרוצים היא שחנקן לא מתרחב בחום,כך נהג המרוצים נשאר עם לחץ אויר קבוע לאורך כול המרוץ,לנו זה רלוונטי מכיוון שצמיג שאינו מתחממם יתר על המידה לא מתפוצץ כתוצאה מהתחממות יתר.
3 סיבה נוספת בטיחותית -חנקן לא מתלקח,בזמן תאונה אין סיכוי להתלקחות בצמיגים(גם מאוד רלוונטי למרוצים)
4 בחנקן אין לחות ,אחת הסיבות לבלאי צמיגים זה רטיבות שנוצרת בתוך הצמיג ויוצרת קורוזיה בג'נט או במידה והצמיג נפגע מחדירה של עצם (פאנצ'ר)הלחות חודרת לרבדים של הצמיג ועלולה ליצור היפרדות שכבות.
5 ישנם מחקרים שהתוצאת שלהם הראו עליה של כ30% באורך חיי הצמיג בגלל כול הסיבות שכתבתי ,חברות רבות התחום המשא גם בארץ משתמשות החנקן כסטנדרט.
6 נקודה אחת בעיתית היא שברגע שממלים אויר רגיל בצמיג ,אפילו PSI1 החנקן כבר לא הפקטיבי.
7 לכול מי שמעוניין אנחנו מחזיקים מכונת חנקן כשרות ללקוחותינו מי שמעוניין יכול להתנסות.
ארתור
ומה זה רלוונטי לאוכלוסיה שחלק ניכר ממנה מורידים אוויר (או חנקן לצורך העניין) ל-15-10 PSI בכל יום שבת??!!???
ומה זה רלוונטי לאוכלוסיה שחלק ניכר ממנה מורידים אוויר (או חנקן לצורך העניין) ל-15-10 PSI בכל יום שבת??!!???
+1.....
כבר שנים שאני ממלא באופן קבוע בצמיגים של הרכב שלי 78% חנקן.
זה בסדר?
בברכה,טושי
טושי יקירי
אני ממלא באותו מחיר , זה בתחנת דלק ליד איפה שאתה ממלא אויר
ומקבל תוספת חינם של 21% חמצן
ועוד אחוז של שטויות
באיזה PSI אתה נוסע שאתה יכול להסתפק ב-78% בלבד, האוטו לא שט לך?????
כל התופעות שאתם מתארים ( חום התרחבות התכווצות חלודה )
הם שוליים זניחים וממש לא באים לידי ביטוי בחיי היום יום
לגבי מרוצים- תעזבו אותם , הם גם לאחר כל מרוץ עושה אוברול רק ליתר בטחון , אז גם אנחנו צריכים?
הבעיה שלנו רק מחריפה בגלל שאנחנו ממלאים בתחנות דלק אויר עם מים , האויר הדחוס יוצר מים במערכת ועלות התקנת מייבש בדרך \
היא לא בראש של בעל התחנה . בעקבות המים/רטיבות שיש לנו בתוך הצמיג התופעות הזניחות מתגברות , אבל , עדיין לפי דעתי לא ברמה
שצריך לשים עליה את הדעת ,קשה לי להאמין שצמיג התפוצץ למישהו רק ואני מדגיש רק בגלל האויר הנוזלי...
סוזי המשתוללת
22-09-11, 14:53
טושי יקירי
אני ממלא באותו מחיר , זה בתחנת דלק ליד איפה שאתה ממלא אויר
ומקבל תוספת חינם של 21% חמצן
ועוד אחוז של שטויות
באיזה PSI אתה נוסע שאתה יכול להסתפק ב-78% בלבד, האוטו לא שט לך?????
האוטו לא שט אבל טושי כן.....
נראה לי שגם אני עובר לשחרות
בטח יש שם משהו באויר...
רואים אותך מחר?
BackDoorMan
22-09-11, 15:10
<tbody>
"בהשוואה לאוויר, השימוש בחנקן בטוח יותר, מכיוון שהוא אינו מכיל חמצן ואינו מהול ברטיבות ושמנים. עקב העדר חמצן ולחות, מכלול הצמיג (חוטי המבנה והאופן) מאריך ימים. ללא לחות נמנעת חלודה בגופים המתכתיים שבמבנה הצמיג ( כגון :האופנים וחוטי הפלדה), וללא חמצן נמנע חימצון הגומי ממנו מורכב הצמיג וקטן הסיכון להתלקחות והתפוצצות הצמיג. משמעות הדבר הינה, כמובן, בטיחות לצמיגים ובטיחות למשתמש בהם, וכן חסכון בעלות הצמיגים"
לגבי היתרון באחיזת כביש :
מאחר וחנקן פחות מושפע משינויי טמפרטורות מקדם החיכוך נשמר קבוע יחסית לצמיג נפוח מאויר .
מתאים למכוניות מירוץ ,משאיות ומטוסי קרב , לא למכוניות כביש , לא משתלם.
Compressed nitrogen doesn't expand and contract as much as compressed air due to temperature fluctuations, which makes it useful for racing with its extreme tire temperatures, but not nearly so
useful for road cars
Some racing cars use nitrogen in their tires, as do some aircraft and freight trucks. If the big boys are doing it, maybe it's a good idea, right? Well, it may be a good idea for them, but that doesn't mean that these benefits will transfer to your street car.
Compressed nitrogen doesn't expand and contract as much as compressed air due to temperature fluctuations, which makes it useful for racing with its extreme tire temperatures, but not nearly so useful for road cars. Some vendors claim better mileage with nitrogen in your tires. Increased tire pressure does indeed create less rolling resistance and thus higher efficiency, but since nitrogen expands less than air when your tires get hot on a long trip, you'll see less improvement with nitrogen. Only if your hot tire pressure is at the absolute max will you see mileage improvement using nitrogen, and then only when the tires are cold, and it's doubtful that this improvement would be enough to be measurable. Certainly any fuel savings would not come close to the extra expense of using nitrogen.
Aircraft and long-haul freight trucks fill with nitrogen because they keep their tires for several generations, retreading them whenever they get bald. Nitrogen oxidizes and deteriorates the inside of the tire less than air, useful when you keep large, expensive tire carcasses for a long time. Since you probably don't retread your street tires and keep them for multiple generations, this is another benefit that is lost on road cars. In any case, the atmospheric oxygen and ozone outside your tires is chewing away at the rubber, so it would be like wearing battle armor on half your body.
מתוך :
http://www.randi.org/site/index.php/...led-tires.html (http://www.randi.org/site/index.php/swift-blog/279-nitrogen-filled-tires.html)
http://ahotcupofjoe.wordpress.com/20...e-scam-part-3/ (http://ahotcupofjoe.wordpress.com/2008/07/16/nitrogen-tire-scam-part-3/)
http://static.carsforum.co.il/vb/images/statusicon/user_invisible.gif http://static.carsforum.co.il/vb/images/buttons_heb/style_1/report.gif (http://www.carsforum.co.il/vb/report.php?p=2211583)
http://static.carsforum.co.il/vb/images/buttons_heb/style_1/quote.gif (http://www.carsforum.co.il/vb/newreply.php?do=newreply&p=2211583)
</tbody>
אני כנראה לא אגיע מחר, אין מספיק חנקן...
ובמקום לקשקש במקלדת, אפשר להכנס לאוטו ולקפוץ לביקור.
וברצינות
לא יודע כמה היתרונות של חנקן בצמיג רלוונטים בחיי היומיום, אבל אני נתקלתי בחסרון.
פעם שווק חנקן דחוס במיכל מתכת קטן, נדמה לי שקראו לזה " ערכת חץ", (נדמה לי שהיה כזה גם בצבא ).
הגיע אלי פעם צמיג, (יוקוהמה גיאולנדר שטח M/T) שמילאו בו חנקן מהבלון הזה, ואח"כ הצמיג סבל מבריחת אוויר קבועה.
לאר פירוק מהג'נט, בבדיקה התגלה שהדופן הפנימית של הצמיג, בדיוק מול הוונטיל, מחוררת עשרות חורים קטנים כמו של מחט.
ההסבר שקיבלתי הוא שהחנקן כשיוצא מהמיכל הדחוס קופא והופך לנטיפי קרח כמו סיכות, וזה מה שחורר את הצמיג.
סוזי, תבדוק את החתימה שלך.
בברכה,טושי
אני כנראה לא אגיע מחר, אין מספיק חנקן...
ובמקום לקשקש במקלדת, אפשר להכנס לאוטו ולקפוץ לביקור.
וברצינות
לא יודע כמה היתרונות של חנקן בצמיג רלוונטים בחיי היומיום, אבל אני נתקלתי בחסרון.
פעם שווק חנקן דחוס במיכל מתכת קטן, נדמה לי שקראו לזה " ערכת חץ", (נדמה לי שהיה כזה גם בצבא ).
הגיע אלי פעם צמיג, (יוקוהמה גיאולנדר שטח M/T) שמילאו בו חנקן מהבלון הזה, ואח"כ הצמיג סבל מבריחת אוויר קבועה.
לאר פירוק מהג'נט, בבדיקה התגלה שהדופן הפנימית של הצמיג, בדיוק מול הוונטיל, מחוררת עשרות חורים קטנים כמו של מחט.
ההסבר שקיבלתי הוא שהחנקן כשיוצא מהמיכל הדחוס קופא והופך לנטיפי קרח כמו סיכות, וזה מה שחורר את הצמיג.
סוזי, תבדוק את החתימה שלך.
בברכה,טושי
ההסבר שקיבלת אינו נכון,חנקן אינו יכול להיות קפוא (אין שם לחות שהופכת לקרח)זו גם הסיבה המרכזית שמטוסים משתמשים בחנקן!
טושי יקירי
אני ממלא באותו מחיר , זה בתחנת דלק ליד איפה שאתה ממלא אויר
ומקבל תוספת חינם של 21% חמצן
ועוד אחוז של שטויות
באיזה PSI אתה נוסע שאתה יכול להסתפק ב-78% בלבד, האוטו לא שט לך?????
370 pci-
- במערכת סגורה הווסתים מופעלים רק במקרה של קריסה מקומית
חנקן דחוס /נוזלי
נמצא בטמפ' של -190 מעלות בערך
זה לא נקרא קפוא ?
אז בסדר
בזמן המילוי קפאו אדי המים שהיו הצמיג והם שגרמו לחרירירם
אם נצא מנקודת הנחה שלחנקן יש רק יתרונות
איך זה מתחרה ביתרונות הבולטים של אוויר דחוס - עלות וזמינות?
גם אם החנקן חוסך לי כסף לטווח הרחוק (דלק ,בלאי צמיגים)
הוא לא עולה יותר ממה שהוא חוסך?
רגע, רק עכשו נפל לי האסימון. חנקן מרכיב כ 80% מהאוויר... אז 20% חמצן כלכך מזיקים ? או שזה אותו אחוז בודד של דברים אחרים?
נשמע לי כמו שמן נחשים
טושי יקירי
אני ממלא באותו מחיר , זה בתחנת דלק ליד איפה שאתה ממלא אויר
ומקבל תוספת חינם של 21% חמצן
ועוד אחוז של שטויות
באיזה PSI אתה נוסע שאתה יכול להסתפק ב-78% בלבד, האוטו לא שט לך?????
אני יעשה סדר קצת סדר לגבי כל השאלות...
לחץ הצמיג נשאר קבוע ...כמה שאי מגדיר לדוגמא 35 פי אס אי ...אבל אחוז החנקן בתוך הצמיג הוא מה שמשנה ...היום עם מכשירים נכונים אפשר להגיע ל 98 97 אחוז חנקן בתוך הצמיג....ז"א אם אני יורד לשטח ומוריד אוויר ואחר כך אני מוסיף בתחנת הדלק החנקן ישאר במקום 98 אחוזר 78 אחוז או משהו בסגנון...
העלות היא זניחה נכון להיום וזה שווה...60 שקל לכל הגלגלים ואת הכסף אתם מחזירם תוך חודש בדיוק או יותר נכון אחרי 2 תידלוקים של הרכב...יש בבעלותי טיוטה לנד קרוזר אני חוסך כל מכל דלק 40 שקל וזה בדוק!!!
בעלי פנצריות גדולות שמכבדות את עצמם מחזיקות במכשיר כזה ומי שרוצה יותר פרטים אני יכול לתת זה בבאר שבע...
דבר אחרון עולם הרכבים מתפתח מעולם המרוצים ...כבר שנים שחייל האוויר משתמש בחנקן בצמיגים יש רק יתרונות לחנקן זה שומר על הצמיג האוויר לא בורח חוסך בדלק לא יוצר לחות מעבר לזה שחנקן הוא גז אציל שמבחינה כימאית הרבה יותר טוב מחמצן ...
ההסבר שקיבלת אינו נכון,חנקן אינו יכול להיות קפוא (אין שם לחות שהופכת לקרח)זו גם הסיבה המרכזית שמטוסים משתמשים בחנקן!
אותי שיכנעת! פעם הבאה שאני עולה ל 30000 רגל אני אדאג שיהיה לי חנקן בצמיגים....
אהה כן, גם לפני המיקצה הבא שלי בפורמולה 1 .
מי שנתקל בצמיג חלוד שיקום.
איזה אוסף קישקושים של של אנשי מכירות (שלא לומר שרלטנים).
מזכיר לי מסביבות עיתונאים של הממשלה שלנו, גם שם מספרים סיפורים לא רלוונטים לתושבים
אני יעשה סדר קצת סדר לגבי כל השאלות...
לחץ הצמיג נשאר קבוע ...כמה שאי מגדיר לדוגמא 35 פי אס אי ...אבל אחוז החנקן בתוך הצמיג הוא מה שמשנה ...היום עם מכשירים נכונים אפשר להגיע ל 98 97 אחוז חנקן בתוך הצמיג....ז"א אם אני יורד לשטח ומוריד אוויר ואחר כך אני מוסיף בתחנת הדלק החנקן ישאר במקום 98 אחוזר 78 אחוז או משהו בסגנון...
העלות היא זניחה נכון להיום וזה שווה...60 שקל לכל הגלגלים ואת הכסף אתם מחזירם תוך חודש בדיוק או יותר נכון אחרי 2 תידלוקים של הרכב...יש בבעלותי טיוטה לנד קרוזר אני חוסך כל מכל דלק 40 שקל וזה בדוק!!!
בעלי פנצריות גדולות שמכבדות את עצמם מחזיקות במכשיר כזה ומי שרוצה יותר פרטים אני יכול לתת זה בבאר שבע...
דבר אחרון עולם הרכבים מתפתח מעולם המרוצים ...כבר שנים שחייל האוויר משתמש בחנקן בצמיגים יש רק יתרונות לחנקן זה שומר על הצמיג האוויר לא בורח חוסך בדלק לא יוצר לחות מעבר לזה שחנקן הוא גז אציל שמבחינה כימאית הרבה יותר טוב מחמצן ...
גז אציל
קבוצה → 18
↓ מחזור
1 2
He
2 10
Ne
3 18
Ar
4 36
Kr
5 54
Xe
6 86
Rn
7 118
Uuo
מפתח גז אציל
סינתטי
גזים אצילים הם יסודות כימיים המשתייכים לטור השמיני ולקבוצה ה-18 בטבלה המחזורית. יסודות אלו הם אל-מתכות והם מופיעים כגזים בתנאים סטנדרטיים. ששת הגזים האצילים הנמצאים בטבע הם: הליום (He), נאון (Ne), ארגון (Ar), קריפטון (Kr), קסנון (Xe) והיסוד הרדיואקטיבי רדון (Rn). עד כה, שלושה אטומים נוספים של היסוד הבא בקבוצה, אונונאוקטיום (Uuo), יוצרו במאיץ החלקיקים Supercollider, אך מעט מאוד ידוע על תכונותיו בשל הכמות המועטה שיוצרה וזמן מחצית החיים הקצר שלו. הגז האציל הנפוץ ביותר על פני כדור הארץ הוא ארגון, המהווה 1.29% (משקלי) מהאטמוספירה.
מבחינה כימית, הגזים האצילים יציבים מאוד מכיוון שהם מכילים 8 אלקטרוני ערכיות בקליפת האלקטרונים החיצונית שלהם, שהוא המספר המקסימלי שהקליפה החיצונית יכולה להכיל (פרט להליום שבו 2 אלקטרונים בקליפה החיצונית). כתוצאה מכך הם ממעטים להשתתף בתגובות כימיות, ומכאן שמם.
בתנאים סטנדרטיים, הגזים האצילים חסרי ריח, חסרי צבע ומונטומיים. נקודות ההתכה והרתיחה של כל גז אציל קרובות אחת לשנייה, עם הפרש של פחות מ C° 10; כתוצאה מכך, הגזים האצילים מופיעים כנוזלים בטווח טמפרטורות קטן בלבד. הגזים האצילים מפגינים תגובתיות מועטה מאוד ולכן מאות אחדות בלבד של תרכובות שלהם יוצרו מתחילת 2008.
נאון, ארגון, קריפטון וקסנון מתקבלים מהאוויר באמצעות ניזול גזים וזיקוק זעיר. הליום בדרך כלל מופרד מגז טבעי, ורדון לרוב מבודד מהדעיכה הרדיואקטיבית של תרכובות מומסות של רדיום. לגזים אצילים יש יישומים חשובים בתעשיות התאורה, הריתוך וחקר החלל. לעתים קרובות הליום משמש במתקני נשימה לצלילה כתחליף לחלק מתערובת הנשימה. בנוסף, ההליום החליף את המימן בספינות אוויר מסוג צפלין ובבלוני חמצן, לאחר שהסיכונים שנגרמו עקב דליקותו של המימן התבהרו.
תוכן עניינים
[הסתרה]
1 היסטוריה ואטימולוגיה
2 תכונות פיזיקליות ואטומיות
2.1 נוזל על
2.2 תכונות נוספות
3 תכונות כימיות
4 שימושים
5 הערות שוליים
[עריכה] היסטוריה ואטימולוגיה
מה לגבי התופעה שתיארתי של ניקוב דופן הצמיג מבפנים מול השסתום ?
נתקלת בזה פעם?
בברכה,טושי
מעבר לזה שחנקן הוא גז אציל שמבחינה כימאית הרבה יותר טוב מחמצן ...
חנקן ממש לא גז אציל.
אני יעשה סדר קצת סדר לגבי כל השאלות...
לחץ הצמיג נשאר קבוע ...כמה שאי מגדיר לדוגמא 35 פי אס אי ...אבל אחוז החנקן בתוך הצמיג הוא מה שמשנה ...היום עם מכשירים נכונים אפשר להגיע ל 98 97 אחוז חנקן בתוך הצמיג....ז"א אם אני יורד לשטח ומוריד אוויר ואחר כך אני מוסיף בתחנת הדלק החנקן ישאר במקום 98 אחוזר 78 אחוז או משהו בסגנון...
העלות היא זניחה נכון להיום וזה שווה...60 שקל לכל הגלגלים ואת הכסף אתם מחזירם תוך חודש בדיוק או יותר נכון אחרי 2 תידלוקים של הרכב...יש בבעלותי טיוטה לנד קרוזר אני חוסך כל מכל דלק 40 שקל וזה בדוק!!!
בעלי פנצריות גדולות שמכבדות את עצמם מחזיקות במכשיר כזה ומי שרוצה יותר פרטים אני יכול לתת זה בבאר שבע...
דבר אחרון עולם הרכבים מתפתח מעולם המרוצים ...כבר שנים שחייל האוויר משתמש בחנקן בצמיגים יש רק יתרונות לחנקן זה שומר על הצמיג האוויר לא בורח חוסך בדלק לא יוצר לחות מעבר לזה שחנקן הוא גז אציל שמבחינה כימאית הרבה יותר טוב מחמצן ...
או, סוף כל סוף, אני מתחבר למה שאתה כותב, גם אצלי לאחר שאני מוסיף אוויר יש 78% חנקן :-)
חברים הכוונה לא הייתי מכירה ולא לדרבן אף אחד...אני בסך הכל כתבתי את דעתי ואת מה שאני יודע על חנקן בצמיגים וכן זה באמת חוסך בדלק מנסיון מי שרוצה שינסה ומי שלא לא ...
יש מספר לא קטן של אנשים שאני מכיר שניסה ורק טוב יצא מזה ...
שיהיה ערב מוצלח
370 pci-
- במערכת סגורה הווסתים מופעלים רק במקרה של קריסה מקומית
אבל מה עם הספרייט והמספרים???
אותי שיכנעת! פעם הבאה שאני עולה ל 30000 רגל אני אדאג שיהיה לי חנקן בצמיגים....
אהה כן, גם לפני המיקצה הבא שלי בפורמולה 1 .
מי שנתקל בצמיג חלוד שיקום.
איזה אוסף קישקושים של של אנשי מכירות (שלא לומר שרלטנים).
מזכיר לי מסביבות עיתונאים של הממשלה שלנו, גם שם מספרים סיפורים לא רלוונטים לתושבים
בקשר ל"אוסף קישקושים של אנשי מכירות"כנראה השלא הבהרתי - השימוש אצלנו הוא חינם,ללא חיוב !!
אנחנו נותנים את האפשרות למלא את הצמיגים בחנקן כ שרות נטו
שבת שלום
ארתור
נו באמת עוד אוסף של שטויות במיץ!!
אין אפילו הוכחה פיזיקלית אחת לחיסכון, בכך שתמלא את הגלגלים בגז אחר חוץ מאוויר.
שבאוויר גם ככה יש כ- 78% חנקן.
אז מאיפה כל הביטחון בשטויות האלו תראה הוכחה אחת!
חכו חכו עד שתמלאו את סלון הרכב בגז הליום He ,למי שלא מכיר , מדובר בגז אציל(על אמת ), הגז קל מהאוויר ולכן מייד גורם לרכב להיות קל יותר עבור אותו עומס ,מה שאומר הבדלים של19-23% בצריכת הדלק מיידי .
תופעות לוואי : הצמיגים פחות אוחזים בקרקע ,לרכב יש נטייה לרחף אחרי מעבר על פסי האטה , כ15 דקות לאחר הנסיעה יש לנוסעים ברכב קול ילדותי.
גז נוסף שמצאתי כי הוא יכול להשפיע על צריכת הדלק וביכלל על מצב הרוח הוא גז הטיבעי ואני מדבר על הגז "הטבעי" שמשתחרר לכל אחד מאיתנו:)
שורה תחתונה
כיף לקרוא :)
חכו חכו עד שתמלאו את סלון הרכב בגז הליום He ,למי שלא מכיר , מדובר בגז אציל(על אמת ), הגז קל מהאוויר ולכן מייד גורם לרכב להיות קל יותר עבור אותו עומס ,מה שאומר הבדלים של19-23% בצריכת הדלק מיידי .
תופעות לוואי : הצמיגים פחות אוחזים בקרקע ,לרכב יש נטייה לרחף אחרי מעבר על פסי האטה , כ15 דקות לאחר הנסיעה יש לנוסעים ברכב קול ילדותי.
גז נוסף שמצאתי כי הוא יכול להשפיע על צריכת הדלק וביכלל על מצב הרוח הוא גז הטיבעי ואני מדבר על הגז "הטבעי" שמשתחרר לכל אחד מאיתנו:)
שורה תחתונה
כיף לקרוא :)
הבעיה בכל התאוריה על ההליום היא שבגלגל אתה דוחס את הגז לעומת האוויר בחוץ, כך שבסופו של דבר המשקל לס"מ מעוקב יותר גדול ולכן לא ישפר לך המשקל של הרכב :-)
לגבי הגזים האחרים שאתה מזכיר, אני לא מכיר את התכונות הפיזיקליות שלהם, אבל המחשבה על פנצ'ר בגלגל כזה, עוד תגרום לך להעדיף להוריד את הזבל....
האמת, למה רק למלא את חלל הרכב? אפשר גם ליקשור בלונים כמו בסרט UP ולהפוך את המכונית לרכב פורח....
BackDoorMan
10-10-11, 12:51
אם כולם היו טורחים לקרא את הציטוט שהבאתי בהתחלה, השרשור היה מסתיים שם.
אז הנה מוגש כשרות בפעם האחרונה.
השימוש בחנקן למילוי צמיגים נעשה ב : מכוניות מירוץ, מטוסים ומשאיות טריילרים כבדות.
היתרונות של החנקן באים לידי ביטויי רק שם .
במכוניות מירוץ, משום שהצמיגים מגיעים לטמפרטורות קיצוניות הגבוהות משמעותית מהטמפרטורות של צמיגים במכוניות רגילות גם מכוניות ספורט כביש,
רק במצבי קיצון אלו החנקן היציב יותר מתורגם ליתרון מדיד.
במטוסים וברכבים כבדים, משום שהחברות מחזיקות סט צמיגים גדול ויקר לאורך תקופה ארוכה, ומחודשים למספר דורות (בכל פעם שצמיג מקריח הוא מחודש)
פעולה שלא מקובלת בצמיגי מכוניות פרטיות, רק אז בא לידי ביטוי החסכון באורך חיים של מילוי חנקן.
במכוניות נוסעים, הצמיגים לא מגיעים לטמפרטורות קיצוניות ולא מחודשים אלא ומושלכים לאחר השחיקה הראשונה, כך שאין שום יתרון לחנקן שאולי שומר על פנים הצמיג כשבאותו זמן החמצן שבאטמוספירה תוקף את הצד החיצוני שלו.
אם כולם היו טורחים לקרא את הציטוט שהבאתי בהתחלה, השרשור היה מסתיים שם.
אז הנה מוגש כשרות בפעם האחרונה.
השימוש בחנקן למילוי צמיגים נעשה ב : מכוניות מירוץ, מטוסים ומשאיות טריילרים כבדות.
היתרונות של החנקן באים לידי ביטויי רק שם .
במכוניות מירוץ, משום שהצמיגים מגיעים לטמפרטורות קיצוניות הגבוהות משמעותית מהטמפרטורות של צמיגים במכוניות רגילות גם מכוניות ספורט כביש,
רק במצבי קיצון אלו החנקן היציב יותר מתורגם ליתרון מדיד.
במטוסים וברכבים כבדים, משום שהחברות מחזיקות סט צמיגים גדול ויקר לאורך תקופה ארוכה, ומחודשים למספר דורות (בכל פעם שצמיג מקריח הוא מחודש)
פעולה שלא מקובלת בצמיגי מכוניות פרטיות, רק אז בא לידי ביטוי החסכון באורך חיים של מילוי חנקן.
במכוניות נוסעים, הצמיגים לא מגיעים לטמפרטורות קיצוניות ולא מחודשים אלא ומושלכים לאחר השחיקה הראשונה, כך שאין שום יתרון לחנקן שאולי שומר על פנים הצמיג כשבאותו זמן החמצן שבאטמוספירה תוקף את הצד החיצוני שלו.
היתרון של החנקן הצמיגים לא נגמר רק בטמפ' אלא בעוד יתרונות שכבר הוזכרו, כמו תחזוקה נמוכה, אין צורך במילוי אוויר תקופתי ורעשי צמיגים נמוכים יותר.
יהיו כמה בעלי כלים עם הנעה כפולה וצמיגי שטח שאולי... זה קצת יעזור להם.
היתרון של החנקן הצמיגים לא נגמר רק בטמפ' אלא בעוד יתרונות שכבר הוזכרו, כמו תחזוקה נמוכה, אין צורך במילוי אוויר תקופתי ורעשי צמיגים נמוכים יותר.
יהיו כמה בעלי כלים עם הנעה כפולה וצמיגי שטח שאולי... זה קצת יעזור להם.
אני אשמח להבין מה זאת תחזוקה נמוכה ואיך חנקן מקטין את הרעש של הצמיגים.
BackDoorMan
16-10-11, 10:34
אין שום יתרון של תחזוקה נמוכה בתקופת אורך חיי צמיג מכונית נוסעים,
הסברתי כבר שהיתרון קיים רק בצמיגים העוברים כמה מחזורי חיים ע"י חידוש, מדובר בתקופות ארוכות בהרבה מחיי צמיג נוסעים ועבור צמיגים יקרים בהרבה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.