PDA

צפייה בגרסה מלאה : פירוק מיכל דלק ופתיחת פתח עליון לגישה נוחה בעתיד



רוני תורג'מן
04-10-10, 17:56
אתמול זכה הגרנד שלי לפירוק מיכל דלק בעקבות נזילה מהחלק העליון..

לאחר הפירוק נמצא שההברגה של המשאבה הייתה לא סגורה עד הסוף
באותה הזדמנות הוחלף מסנן ווסת הדלק שהיה סתום (שמורכב על המשאבה)
נאלצתי לוותר במחסן מכשירי תנועה על 693ש"ח בעבור החלק היפה הזה.

המיכל זכה לניקוי פנימי ייסודי ,
לאחר שפירקתי אותו החלטתי שמיותר לפרק מיכל עבור כל בדיקה או תיקון של המשאבה (שלא כמו בסופה שיש פתח עליון בתא מטען) וזאת למרות שפירוק המיכל ממש קל.

ביצעתי סימון בתחתית תא המטען ,פתחתי פתח מתאים ברצפת תא המטען ,מול פתחו העליון של המיכל,הריפוד נפתח בשלושה צדדים כך שנשאר צד אחד בריפוד כמו "דלת",
ובנוסף התאמתי פח עם 4 ברגים לחלק העליון,

ועכשיו הכל יהייה יותר נוח(בתקווה שלא נצטרך..) אך אם נתקעים בשטח או רוצים לטפל במשאבה יש גישה הרבה יותר נוחה וקלה.

לצערי לא הספקתי לצלם את מהלך העבודה,אך בהזדמנות אצרף תמונות לאחר מעשה.

השועל
04-10-10, 22:09
מה הקוטר של החור שיצרת בתא המטען ?

רוני תורג'מן
05-10-10, 11:11
מה הקוטר של החור שיצרת בתא המטען ?

היי דני
מרובע בקוטר כ-23 או 24 ס"מ, עם פלטה מגולבנת(עבה) מלמעלה.
לקחתי בחשבון בגודל הפתח שיהייה קל להוציא את המשאבה עם המצוף בלי להילחם יותר מידי בפתח צר,וגם שתהייה גישה נוחה להכניס את היד ולהבריג את המכסה פלסטיק במיכל.

שים לב חשוב מאוד: המיכל ממוקם צמוד מאוד לרצפה ויש לנקוט משנה זהירות כאשר מכניסים ברגים קודחים מלמעלה במכסה.

אגב בקשר לחולצות: אפגוש אותך במפגש ג'יפולוג.
תודה

השועל
05-10-10, 11:44
קוטר יש רק לעיגול :) אבל הבנתי אותך.
מעניין לראות מה יצא.

נפגש בשישי.

רוני תורג'מן
05-10-10, 12:02
קוטר יש רק לעיגול :) אבל הבנתי אותך.
מעניין לראות מה יצא.

נפגש בשישי.

...שאלת קוטר ,ועניתי ישר קוטר...
צודק . ריבוע !!

שלב הבא :(מקווה שאספיק עד המפגש) הגבהה לגומייה המגבילה את סגירת המהלך מאחור(צמיג נחתך מהכנף), ובנוסף גליל אקולון מגביל עם בורג באמצעו לסלילים הקדמיים.

sos4u
08-10-10, 07:46
היי דני
מרובע בקוטר כ-23 או 24 ס"מ, עם פלטה מגולבנת(עבה) מלמעלה.
לקחתי בחשבון בגודל הפתח שיהייה קל להוציא את המשאבה עם המצוף בלי להילחם יותר מידי בפתח צר,וגם שתהייה גישה נוחה להכניס את היד ולהבריג את המכסה פלסטיק במיכל.

שים לב חשוב מאוד: המיכל ממוקם צמוד מאוד לרצפה ויש לנקוט משנה זהירות כאשר מכניסים ברגים קודחים מלמעלה במכסה.

אגב בקשר לחולצות: אפגוש אותך במפגש ג'יפולוג.
תודה

יש לזה כלי ייעודי. ושווה לסגור איתו למניעת ריחות דלק.
במיוחד אם פתחת פתח בתא המטען
בנוסף, הייתי ממליץ לך לחשוב על איטום טוב יותר מ "פח על פח" ואולי אפילו לרתך 4 אומים מבפנים כדי שתוכל להדק היטב את המכסה, ולשים איזו גומיה בלחץ,
והכי חשוב, ללכת לבדוק את האטימות של העניין הזה לפני החורף, שלא תמצא שלולית בתא המטען אחרי כל שטפון קטן שיבוא עלינו לטובה בחורף הקרוב , אינשאלללללהההה .......
ואל תשכח שפודרה עוברת, איפה שמים לא !

הרעיון מצויין רק מצריך ביצוע נכון,

בהצלחה !

התייש
08-10-10, 08:07
גם אני בעד גומיה בין הפחים. שים חתיכת גומי כדי שיאטום מים וחולות וגם כדי שיבודד רעש מתכות.
חוץ מזה נשמע אחלה, מחכים לתמונות.

רוני תורג'מן
08-10-10, 08:49
יש לזה כלי ייעודי. ושווה לסגור איתו למניעת ריחות דלק.
במיוחד אם פתחת פתח בתא המטען
בנוסף, הייתי ממליץ לך לחשוב על איטום טוב יותר מ "פח על פח" ואולי אפילו לרתך 4 אומים מבפנים כדי שתוכל להדק היטב את המכסה, ולשים איזו גומיה בלחץ,
והכי חשוב, ללכת לבדוק את האטימות של העניין הזה לפני החורף, שלא תמצא שלולית בתא המטען אחרי כל שטפון קטן שיבוא עלינו לטובה בחורף הקרוב , אינשאלללללהההה .......
ואל תשכח שפודרה עוברת, איפה שמים לא !

הרעיון מצויין רק מצריך ביצוע נכון,

בהצלחה !

היי יוסי,

הביצוע נעשה בשעות הלילה (..כן ,אני מאלה שעובדים כל היום..חחח)
תמיד יש מקום לשיפורים ושפצורים,ואלה ייעשו בהדרגה לפי הזמן שייתפנה לי,
כרגע יש יריעה דקה של ספוג למניעת רעשים ולכלוכים ,בשלב הבא אסדר גומייה מסודרת .
אין בכל מצב מגע של פח על פח מיכיוון שרצפת תא המטען מבפנים מרופדת בפלטות זפת מקוריות.
נזילות וריח דלק אין כלל!!! גם במילוי דלק עד הפייה למעלה( אויי כואב לי 500 ש"ח מיכל...)
:p

-->