צפייה בגרסה מלאה : מזגן מחמם את המנוע ומוריד טעינה באופן חריג - צ'ירוקי XJ 95
אחרי מסכת טיפול בהתחממות שכללה החלפת פן קלאץ' לחשמלי, רדיאטור, צנרת, טרמוסטט, פתחי איוורור במכסה מנוע ועוד, נראה היה שהמצב סביר - גם בעיר וגם בשטח האוטו על 100 מעלות בגדול - אבל - כל עוד המזגן לא פועל...
הפעלת המזגן מוסיפה 8-10 מעלות טובות בנסיעה בין עירונית ובכלל במאמץ ובמקום 95-100 אני על 105-110... לא זאת בלבד, אלא שאם אוסיף מאמץ (עליות לירושלים, או סתם נסיעה של למעלה משעה לדג.) יגיע לאדום.
תופעה נוספת היא שהפעלת המזגן 'מפילה' את מחוג הטעינה של המצבר לאדום הנמוך מייד.
שני מתקיני מזגנים טובים בדקו את המזגן (החליפו גז, בדקו צינורות ואקום ועוד) והכריזו שהמזגן בסדר גמור (והוא לפחות מרגיש כך מבחינתי).
כיוון מחשבה אחד שהיה לי הוא שאולי החשמל שצורך המזגן מוביל להפעלת האלטרנטור ואולי הוא שמכביד על סיבוב המנוע, אבל אין לי מושג האם לטלטרנטור תקין או לא יש בכלל השפעה שונה של סחב על הרצועה
בקיצור - אשמח מאוד למצוא כיוון חשיבה ש(אמן) יוביל למנוחה ולנחלה - אם בצ'ירוקי יש בכלל נחלה :wink: תודה !
לא יודע מי זה מומחי המזגנים, אבל, גז חסר או מדחס דפוק או מסנן סתום יכולים להיות בדיוק הגורם למה שאתה מתאר.
וודאי שמומחי המזגנים משתמשים המכשיר ייעודי שיכול לוודא את משקל הגז או נפח ולא לנחש רק לפי הלחצים ....
שוב לא יודע אצל מי טיפלת, אבל אני יכול [מנסיון] להמליץ לך על עמוס מזגנים בבני ברק.
אמין, מקצועי , וג'פאי בחסד !
בהצלחה !
עמוס מזגנים בבני ברק.
אמין, מקצועי , וג'פאי בחסד ! בהצלחה !
+1.
זה נשמע כמו בעיה חשמלית, שמשגע לך את כל מערכת החשמל.
ואולי הרכב בכלל לא מתחמם אלא השעון חום מזייף בגלל השגעת שיש בחשמל בזמן הדלקת המדחס.
היה לי מקרה כזה, לא ברכב ממוחשב כמו צ'ירוקי....
אחרי מסכת טיפול בהתחממות שכללה החלפת פן קלאץ' לחשמלי....
התשובה כנראה מונחת תחת עיניך.
המזגן חובר אצלך כשהונטה החשמלית פועלת, ומוסיפה צריכה של 50 אמפר בערך.
האם החלפת גם אלטרנטור למוגדל?
מה עוצמת הזרם שהאלטרנטור שלך יכול לספק?
בחשבון מהיר ופשוט, אני מעריך שאתה צריך אלטרנטור של 120-140 אמפר...
תודה על התגובות, אבל צריך עוד סיבוב של פיפולים כדי לסדר את הדברים -
יוסי - גז נמדד על הגרם, לא חסר. האם מדחס/מסנן יובילו גם לעליית טמפ. וגם לירידת מתח ? כיצד ?
RAMURAI - הלוואי... אי אפשר לפספס את החום - הוא מאוד אמיתי לצערי בצ'ירוקי.
שמיל - הוונטה הוחלפה לאחרת ושפועלת קבוע ולא רק בהפעלת המזגן. האם תשובתך רלוונטית גם למקרה זה ? ואם כן - כיצד אלטרנטור חלש מדי מגביר טמפ. במנוע ?
תודה !!!
הוונטה הוחלפה לאחרת ושפועלת קבוע ולא רק בהפעלת המזגן. חבל, ולא נכון להתקין כך. שים רגש ובקר. זו הדרך הנכונה.
האם תשובתך רלוונטית גם למקרה זה ? כן.
ואם כן - כיצד אלטרנטור חלש מדי מגביר טמפ. במנוע ? דרך עומס מוגבר.
אשמח אם גם אתה תענה על השאלה ששאלתי - מה עוצמת הזרם המקסימלי באלרנטור הקיים אצלך.
אשמח אם גם אתה תענה על השאלה ששאלתי - מה עוצמת הזרם המקסימלי באלרנטור הקיים אצלך.
שוב תודה. שאלת תם - איך לבדוק מה העוצמה המקסימלית ?
רוני תורג'מן
25-09-10, 23:25
[quote=sos4u;339711]לא יודע מי זה מומחי המזגנים, אבל, גז חסר או מדחס דפוק או מסנן סתום יכולים להיות בדיוק הגורם למה שאתה מתאר.
.. מי יכול לומר לי היכן נמצא המסנן אויר של המזגן?
בדרך כלל זה כתוב על האלטרנטור, בחריטה או במדבקה.
אם לא, נסה לחפש בדאטה-שיט של הרכב.
[quote=sos4u;339711]לא יודע מי זה מומחי המזגנים, אבל, גז חסר או מדחס דפוק או מסנן סתום יכולים להיות בדיוק הגורם למה שאתה מתאר.
.. מי יכול לומר לי היכן נמצא המסנן אויר של המזגן?
רוני,
למיטב ידיעתי, אצלנו , אין !
שוב תודה. שאלת תם - איך לבדוק מה העוצמה המקסימלית ?
בהנחה והאלטרנטור שלך מקורי ולא שודרג, הוא [ כמו אצלי בגרנד ] מספק 90A.
לא ברור לי למה הוונטה החשמלית עובדת קבוע?
1. היא לא תשרוד לאורך זמן.
2. אתה מקבל את כל החסרונות של פאןקלטצ מיכאני בלי היתרונות שלו ... ז"א בזבוז אנרגיה קבוע, עומס של האלטרנטור, עקב צריכה מוגזמת, ואין לך את היתרונות שבאמינות המאוורר המכאני.
כל זה נחמד ולא קשור לבעיה שלך.
לי קרה דבר דומה, עם פאןקלטש מכאני. אותה תופעה בדיוק, מזגן גורם להתחממות המנוע, ולירידה דרסטית בטעינה [ בשעון]
בסופן של מליון בדיקות שבהן גיליתי שלא היה מספיק גז, והמדחס היה חלש, הסתבר שהפילטר של הגז [ לא פילטר האוויר שמקורר] היה סתום.
הוחלף הפילטר, לאחד אוניברסלי, ועכשו כולם קרים ורגועים !
לך לעמוס מזגנים, האמן לי שלא תצטער, ואולי אפילו תחסוך ריצות ובזבוזים מיותרים.
שמיל - 90A.
תודה, אני אעשה סיבוב מזגן ואדווח : )
AvigdorAharon
27-09-10, 23:56
התופעה של עליית טמפרטורת מנוע בהפעלת מזגן, מוכרת.
לגבי נפילת מתח הטעינה, לא מכיר. לדעתי, בגלל שהחלפת למאוורר חשמלי, אתה צריך גם אלטרנטור מוגדל.
אצלי עם פאן קלאץ' תקין וונטה חשמלית המחוברת בחזית הרכב (מופעלת עם הפעלת המזגן), אין שינוי בטעינה.
המליץ לי איש מזגנים בחסד (ובכלל לא ג'יפאי) שכדאי לנקות את מערכת המזגן ולהחליף פילטר קטן (נקרא רישתית). אני מחכה לפסח (אם הרכב לא ימכר עד אז...) ולבצע את הניקוי.
אביגדור
איציק - 4X6ZH
28-09-10, 08:32
:( :( :(
למה אתה תוקף את הבעיה שאולי בכלל לא קיימת ובדרך אתה יוצר בעיות אחרות שבהחלט
גורמות לתקלות כבדות ברכב .
הרכב מתחמם אז מה אתה רוצה מהאלטרנטור
הרכב מתחמם עם המזגן אז למה את מחליף את המאורר המכני ( שהוא הרבה יותר טוב ) לחשמלי .
אתה מקבל היום סימני תקלה במערכת החשמל .... ואתה כבר מתעסק עם האלטרנטור .
עצור !
תעשה חושבים לאט תנסה לשחזר איפה החגיגה התחילה .
*********
מי אמר שהמנוע תקין !!
תערובת דלק סיבה להתחממות
מערכת הצתה סיבה להתחממות
מערכת פליטה סיבה להתחממות
גיר אוטמטי ( במידה ויש ) סיבה מעולה להתחממות
ועוד ועוד
***********
המזגן גורם להתחממות ודאי מה לא בסדר עם המזגן הוא פולט חום שהוא מוציא מתא הנוסעים !
עודף גז סיבה להתחממות
רדיאטור מזגן לא יעיל סיבה להתחממות
לחצי מערכת מיזוג לא נכונים ( בכל תחום העבודה במיוחד בסל"ד גבוה ) סיבה פנטסטית להתחממות .
ועוד
ועוד
************
עכשיו מערכת החשמל :roll:
נו באמת :confused:
איציק
אחרי בדיקות מיזוג מקיפות, הגעתי למסקנה שצריך לשפר את ביצועי המאווררים החשמליים על הרדיאטור (הם לא שואבים מספיק ויש יותר מדי 'בריחה' של ואקום) - ואסדר זאת במהלך החג.
עם זאת, בבדיקה של איש מזגנים, נראה שכל המאווררים החשמליים שהוספתי על המצבר לא מאפשרים טעינה תקינה של האלטרנטור (אם אני במין נכון סביב 11.5-12 במקום 13 ומעלה)
אני מחפש אלטרנטור של 120-130A במקום זה של ה-90A הקיים ושבשאיפה ניתן יהיה להתקינו ללא התאמות נוספות
מישהו עשה זאת בצ'ירוקי XJ ? איזה דגם ? איפה לקנות ?
תודה !
למה אלטרנטור 90 אמפר לא מספיק ? כה כבר צורכות הוונטת?
למה ללכת עם הראש בקיר? כתבת שהרכב התחמם גם לפני כן, כתבת שהפעלת מזגן גורמת לעוד התחממות.
אחרי כל זה קיבלת תשובה מקיפה מאיציק אבל אתה עדיין ממשיך בכיוון המניפה החשמלית.....
אחרי בדיקות מיזוג מקיפות, הגעתי למסקנה שצריך לשפר את ביצועי המאווררים החשמליים על הרדיאטור (הם לא שואבים מספיק ויש יותר מדי 'בריחה' של ואקום) - ואסדר זאת במהלך החג.
עם זאת, בבדיקה של איש מזגנים, נראה שכל המאווררים החשמליים שהוספתי על המצבר לא מאפשרים טעינה תקינה של האלטרנטור (אם אני במין נכון סביב 11.5-12 במקום 13 ומעלה)
אני מחפש אלטרנטור של 120-130A במקום זה של ה-90A הקיים ושבשאיפה ניתן יהיה להתקינו ללא התאמות נוספות
מישהו עשה זאת בצ'ירוקי XJ ? איזה דגם ? איפה לקנות ?
תודה !
עצור !
כתב לך איציק, מלא דברים נכונים. עדיין אתה הולך לכיוון הלא נכון.
דבר שני, אתה ואני עם אותו אלטרנטור, 90A אני עם 2 מצברים וה ר ב ה יותר צרכני חשמל ממך, [ בלי לבדוק], שנינו עם מאווררים חשמליים [ למיטב זכרוני, גם אותו מאוורר של טאורוס שמן הסתם סוחב את אותו חשמל ...]
לא יודע מה זה "כל המאווררים ", אבל זה כבר נשמע לא טוב, כי עם מאוורר חשמלי "סוחב" אחד מבפנים אתה לא צריך יותר, ואסור להרכיב חיצוניים. כי זה חוסם את כניסת האוויר וגורם ל "קצר" אוויר.
בקיצור, לדעתי, יש לך פה רצף של טעויות ואתה ממשיך לטמון הראש בחול ולחפש את הפתרון מתחת לפנס במקום להקשיב לעצות מצויינות שאתה מקבל פה.
חג שמח, ובהצלחה .
six 4 life
28-09-10, 18:57
הוא לא ציין דבר אחד והוא, שהאלט' של הבחור גמור.
לצורך העניין כשהרכב עובד הטעינה עומדת על בין 11 ל12 וולט, ברמה שהאורות הראשיים בקושי נדלקים.
אין שום סיכוי שוונטה חשמלית גדולה תעבוד בתפוקה מספקת כשאין מספיק חשמל להפעיל אותה בהתאם.
יורם-דרומי
28-09-10, 19:50
גם אצלי הטעינה יורדת בהפעלת המזגן
יש נחיתה בשעון של שנתה אחת
האלטרנטור משוקם
מצבר חדש
ויכול להיות שזה ככה הייצרן,,,,
six 4 life
28-09-10, 19:53
גם אצלי הטעינה יורדת בהפעלת המזגן
יש נחיתה בשעון של שנתה אחת
האלטרנטור משוקם
מצבר חדש
ויכול להיות שזה ככה הייצרן,,,,
וונטות חשמליות או פן קלאץ'?
יורם-דרומי
28-09-10, 20:53
וונטות חשמליות או פן קלאץ'?
פאן קלאצ'
ומקדימה עוד 2 וונטות - נכנסות לעבודה עם הדלקת המזגן
יש להן מתג נפרד - אני מדליק אותן כשהמנוע מגיע ל-210 בטיולים קשים - במצב ידני - אין נפילת מתח טעינה
עצור !
כתב לך איציק, מלא דברים נכונים. עדיין אתה הולך לכיוון הלא נכון... ...לדעתי, יש לך פה רצף של טעויות ואתה ממשיך לטמון הראש בחול ולחפש את הפתרון מתחת לפנס במקום להקשיב לעצות מצויינות שאתה מקבל פה.
חג שמח, ובהצלחה .
יוסי, איציק וכולם תודה, חג שמח לכולם.
אני לא ממש מרגיש עם הראש בחול ובהחלט מוכן לקבל ביקורת ולבדוק כל דבר ודבר, דווקא הלכתי את רוב הדרך שאיציק הציע, פשוט לא רציתי להלאות את כולם בכל הדרך שעברתי עד היום. המנוע שלי באמת עייף ומנפח ולכן אין ספק שהמשוואה לא קצרה ועם נעלמים בודדים אלא רצף של חולשות.
יותר מזה - הייתי היום אצל עמוס שהמלצת עליו והוא עשה איתי רצף של בדיקות ובאמת זיכה את המזגן על כל חלקיו (תודה על ההמלצה - אכן איש מקצוע מעולה).
עם או בלי קשר לתופעות אחרות שאני משוכנע שיש לשפר (אגב לא לשכוח שלכל דבר יש גם מחיר...), בבדיקות תכלס עולה שהאלטרנטור לא מספק את הצורך ואם כבר אני ממילא מחליף - למה לא להגדיל ? (וזו המלצה של שלושה חשמלאי רכב עד כה היות שיש לי מאוורר חזק של טאורוס וחשמלי נוסף שלוקחים הרבה חשמל ומכיוון שהטמפ. לא יורדת הם גם לא יוצאים מפעולה כמעט אף פעם...). אגב, כמובן שניהם סוחבים ולא משני צידי הרדיאטור...
כמו כן כמו שציינתי באמת המאוורר השני לא יושב טוב על הרדיאטור ויש מה לשפר בהתקנה.
בקיצור,
אני אשפר את מיקום המאווררים ויעילותם ואחליף/אשפץ אלטרנטור בשלב זה. ואחרי כל זה - מישהו יודע להמליץ על אלטרנטור חזק יותר מ-90A שיעלה על צ'ירוקי בלי התאמות ?
תודה !
גם אצלי הטעינה יורדת בהפעלת המזגן
יש נחיתה בשעון של שנתה אחת
האלטרנטור משוקם
מצבר חדש
ויכול להיות שזה ככה הייצרן,,,,
תשפר את כבל (-) של המניפה הפנימית.
הפעלת אביזרים בעלי זרם גבוה בתא הנוסעים ללא (-) איכותי, גורמת לחוט (-) של שעון הטעינה לראות מתח.
יש לוודא שכבלי (-) מחוברים כיאות עם חטים וסופיות לנקודות המיועדות ולא לברגים קודחים. גרדי הפח גורמי לחלודה בפח הרכב, ואחרי שנה נקודת החיבור אינה מספקת (-).
בברכה,
קיד.
יוסי, איציק וכולם תודה, חג שמח לכולם.
אני לא ממש מרגיש עם הראש בחול ובהחלט מוכן לקבל ביקורת ולבדוק כל דבר ודבר, דווקא הלכתי את רוב הדרך שאיציק הציע, פשוט לא רציתי להלאות את כולם בכל הדרך שעברתי עד היום. המנוע שלי באמת עייף ומנפח ולכן אין ספק שהמשוואה לא קצרה ועם נעלמים בודדים אלא רצף של חולשות.
יותר מזה - הייתי היום אצל עמוס שהמלצת עליו והוא עשה איתי רצף של בדיקות ובאמת זיכה את המזגן על כל חלקיו (תודה על ההמלצה - אכן איש מקצוע מעולה).
עם או בלי קשר לתופעות אחרות שאני משוכנע שיש לשפר (אגב לא לשכוח שלכל דבר יש גם מחיר...), בבדיקות תכלס עולה שהאלטרנטור לא מספק את הצורך ואם כבר אני ממילא מחליף - למה לא להגדיל ? (וזו המלצה של שלושה חשמלאי רכב עד כה היות שיש לי מאוורר חזק של טאורוס וחשמלי נוסף שלוקחים הרבה חשמל ומכיוון שהטמפ. לא יורדת הם גם לא יוצאים מפעולה כמעט אף פעם...). אגב, כמובן שניהם סוחבים ולא משני צידי הרדיאטור...
כמו כן כמו שציינתי באמת המאוורר השני לא יושב טוב על הרדיאטור ויש מה לשפר בהתקנה.
בקיצור,
אני אשפר את מיקום המאווררים ויעילותם ואחליף/אשפץ אלטרנטור בשלב זה. ואחרי כל זה - מישהו יודע להמליץ על אלטרנטור חזק יותר מ-90A שיעלה על צ'ירוקי בלי התאמות ?
תודה !
לפי מה שאתה מתאר משהו לא בסדר!
מאוורר חשמלי, של טאורוס צריך להספיק לך מעל ומעבר. נקודה.
אם הוא עובד ללא הפסקה משהו לא תקין. אם אתה מוסיף מאוורר נוסף משהו לא בסדר.
בדוק את מעבר האוויר דרך הרדיאטור ודרך המצנן של המזגן, ייתכן ופה הבעיה.
שנית , אם אין אטימה טובה וכונס מתאים, שוב אתה מפסיד בקירור, בדוק מהי הזווית שבה עומד המאוורר החשמלי ביחס לאנך.
האם הרדיאטור נקי ? מעברי מים ? וכך הלאה סעיף אחד אחרי השני.
אין בעיה להתקין אצלך אלטרנטור של WJ שנראה בדיוק אותו דבר, אבל מספק 136A, השאלה במה זה יעזור ?
מה ז"א שאתה כותב " בבדיקות תכלס עולה שהאלטרנטור לא מספק את הצורך " , איפה ואיך בצעת את הבדיקה ?
איזה מצבר יש לך ? בן כמה ? הספק ?
לדעתי יש לך רצף של טעויות [מצבר חלש, 2 מאווררים במקום אחד, מאווררים שעובדים קבוע, מאווררים לא אטומים, ועוד, אבל אין לי כוח לכתוב] , ובמקום ללכת למקור, אתה רץ לסוף.... ורוצה להתנקם באלטרנטור המסכן שלא עשה כלום לאף אחד.
איך אני יודע ? כי הייתי בדיוק בסרט הזה... ובסוף אלטרנטור אחד, 90A עם רכב שצורך פי 2 משלך, לפני התוספות שלי טוען יופי
אז הנה יש לך מאיפה לקחת אלטרנטור 136A, אבל המלצתי לך, תמצא קדם כל את מ ק ו ר *הבעיה ואח"כ תתחיל לפתור ...
בהצלחה וחג שמח, ואם תרצה עזרה נוספת, אתה מוזמן !
אני בדרך לסיום של סיבוב שיפורים מאוד משמעותי שמאוד מושפע מההמלצות בשרשור וטפו-טפו-טפו - נראה טוב :
המנוע כמובן עדין עייף ומנפח אחרי 16 שנה ו- 350K ק"מ.
עמוס מבני ברק זיכה את המזגן כולו והוביל אותי לבנות במהלך החג כונס ביתי מפח, מאוד יעיל באטימותו שכולל את המאוורר שתי מהירויות של הטאורוס ומאוורר חזק קטן יותר לחיזוק למזגן.
בוצע חיווט מחודש של המערכת כך שהמהירות הנמוכה נכנסת לפעולה רק ב95 ומפסיקה ב-90 (אצלי זה אמנם רוב זמן הנסיעה ברוב השנה אבל לא כולו) והגבוהה תיכנס ב-102 ותיפסק ב-97.
המאוורר הנפרד כבר לא פועל כל הזמן אלא רק עם המזגן וכך יוצא שבאופן פרדוקסלי האוטו מתקרר בהפעלת מזגן יותר מבלי - קודם הגבוהה הייתה 90-95 ולכן עבדה למעשה כל הזמן והמאוורר הקטן חובר קבוע.
המצבר הוחלף אחרי 3 שנות שירות, אבל עדיין הטעינה של האלטרנטור חלשה בלי קשר לכלום - מה לעשות - הוא עייף אחרי 16 שנה.
היות שהוא צריך להחזיק ביום חם את מאוורר הטאורוס ואת השני החלטתי בכל זאת להגדיל בשקל וללכת על 136A ויש אחד כזה באיזו ספינה באיזה אוקיינוס בדרך לארץ הקודש.
אחרי שיותקן - אעדכן שוב.
בקיצור, בינתיים היה שווה.
רוני תורג'מן
05-10-10, 11:58
כמה וואט צורך מאוורר של הטארוס?
השגתי מאוורר גדול עם כונס של מרצדס S קלאס 600 וואט עם מנוע בצד ורצועה מקשרת למניפה ענקית,
זה אמור להספיק ?
איזה בקר (דגם,סוג) צריך לצורך התאמה ל-2 מהירויות (או שצריך 3 מהירויות?)
איזה רגש מומלץ (דגם,סוג)
יש כבר שתי פתחים עם כונסים על מכסה המנוע לאיוורור נוסף.
תודה
ZJ 5.2 97
רוני.. מציע לך לבדוק שהפתחים באמת פתחים על המכסה מנוע.
נראה לי שהם סתם ליופי אצלך :) לא באשמתך.
אני בדרך לסיום של סיבוב שיפורים מאוד משמעותי שמאוד מושפע מההמלצות בשרשור וטפו-טפו-טפו - נראה טוב :
המנוע כמובן עדין עייף ומנפח אחרי 16 שנה ו- 350K ק"מ.
עמוס מבני ברק זיכה את המזגן כולו והוביל אותי לבנות במהלך החג כונס ביתי מפח, מאוד יעיל באטימותו שכולל את המאוורר שתי מהירויות של הטאורוס ומאוורר חזק קטן יותר לחיזוק למזגן.
בוצע חיווט מחודש של המערכת כך שהמהירות הנמוכה נכנסת לפעולה רק ב95 ומפסיקה ב-90 (אצלי זה אמנם רוב זמן הנסיעה ברוב השנה אבל לא כולו) והגבוהה תיכנס ב-102 ותיפסק ב-97.
המאוורר הנפרד כבר לא פועל כל הזמן אלא רק עם המזגן וכך יוצא שבאופן פרדוקסלי האוטו מתקרר בהפעלת מזגן יותר מבלי - קודם הגבוהה הייתה 90-95 ולכן עבדה למעשה כל הזמן והמאוורר הקטן חובר קבוע.
המצבר הוחלף אחרי 3 שנות שירות, אבל עדיין הטעינה של האלטרנטור חלשה בלי קשר לכלום - מה לעשות - הוא עייף אחרי 16 שנה.
היות שהוא צריך להחזיק ביום חם את מאוורר הטאורוס ואת השני החלטתי בכל זאת להגדיל בשקל וללכת על 136A ויש אחד כזה באיזו ספינה באיזה אוקיינוס בדרך לארץ הקודש.
אחרי שיותקן - אעדכן שוב.
בקיצור, בינתיים היה שווה.
לפי מה החלטת על הפעלה וכיבוי בטמפ' אלו?
רוני תורג'מן
05-10-10, 17:55
רוני.. מציע לך לבדוק שהפתחים באמת פתחים על המכסה מנוע.
נראה לי שהם סתם ליופי אצלך :) לא באשמתך.
דני > אני כבר אחרי זה:
נכון שכשקניתי את הרכב הם היו ליופי בלבד והפלסטיק של הכונסים היה ללא פתח כלל, אך כבר לפני כשבועיים הסרתי את הכונסים, פתחתי את הפלסטיק לפי החריצים של הכונס לזרימת אויר טובה.
במקביל פתחתי 2 פתחים במכסה מנוע ופתח תואם בריפוד הפנימי של המכסה,
הכונסים נשלחו לצבעי רכב שיצבע אותם לפי מס' הצבע של הרכב (PX8 במקרה שלי)
דבק דו צדדי חזק, ווקס למכסה מנוע>>> והתוצאה לדעתי טובה מאוד.
כמו-כן מכיוון שאני לא מסתפק בכך(מתוך שאיפה ליותר..) הזמנתי דרך אחד המוסכים שאני עובד איתם כונס אויר של יונדאי טאראקן דיזל,(...יפה בצורתו :p) זה שמורכב על מכסה המנוע עם 6 ברגים וגומייה(שלא מצריך כל חומר פחחות), בשילוב ספאל מושך לפי מידה שלא נראה מתחתיו ...
הכונס אמור להגיע בדואר אויר בימים הקרובים,אין כרגע במלאי, אעדכן כשיהייה מורכב.
הדילמה שלי בקשר אליו: איך ליצור מצב שבנסיעה לא יגיעו מים למקומות שאני לא רוצה שיתרטבו,אולי מגש פנימי עם הפנייה של המים לצדדים, כשיגיע אשבור את הראש על זה.
מה בקשר לבקר ולרגש לוונטה החשמלית : יש המלצות לחלקים/סוג/דגם?
מה בקשר לבקר ולרגש לוונטה החשמלית : יש המלצות לחלקים/סוג/דגם?
קרא את השרשור הזה (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=44064), בדגש על תגובה 6.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.