PDA

צפייה בגרסה מלאה : מפלג HEI



coas
03-08-04, 18:23
מישהו הרכיב מפלג כזה ויודע להגיד אם יש שינוי בפעולת המנוע/ביצועים/צריכת דלק אם בכלל?

http://www.geocities.com/jeeperaz/pics/hei2.jpg

http://www.driveajeep.com/hei/heiinfo.htm
http://www.geocities.com/jeeperaz/hei.htm
http://keith.cj8.tripod.com/hei_upgrade.htm

coas
03-08-04, 23:31
אם לא הייתי ברור, אני מדבר על המפלג של GM שלרוב נלקח מGMC VAN, וכולל מודול הצתה וכויל בתוך המפלג.

http://i12.ebayimg.com/01/i/02/33/79/f2_1_b.JPG

ערן המסוקס
04-08-04, 01:20
על מנוע סטנדרטי ככל הידוע לי, אין שינוי כלשהו בביצועים, מה שכן יש שינוי לרעה באמינות..

עירא
04-08-04, 07:57
שינוי לרעה באמינות?
אה?
פרט נמק והסבר.
אני נמוסע עם המפלג HEI ומעולם לא נתקלתי באף בעייה.
אני לא נסעתי עם מפלג רגיל (החלפתי ישר כשקניתי את הג'יפ) אז אני לא יכול לתת חווד לגבי שיפור.
מה שכן עד היום (טפו טפו טפו ) לא היו לי בעיות איתו חוץ מזה שהכבל פלוס שנכנס אליו (וזה החיווט היחיד שהוא מקבל בניגוד לסלט במפלג רגיל) פשוט נפל (המחבר בקצה הקבל לא היה מקורי עם טפס) ולא כל כך ידעתי מה זה, אז דחפתי את הג'יפ לתחנת דלק כי חשבתי שהוא נגמר.
עירא

ניר ל
04-08-04, 08:51
אין שינוי בשום פרמטר של צריכת דלק, הספק וכו'.
זה אכן חוסך את כל החיווט של מערכת הצתה המקורית וזה היתרון היחיד למעשה.
אין הבדלי אמינות, זה בסה"כ מורכב מאותו מס' רכיבים, למעט עניין של ניתוקי חוטים בין המערכות שלא קיים ב HEI.

איציק - 4X6ZH
04-08-04, 09:48
אני לא אוהב את המפלג הזה .
למרות שהוא נפוץ מאד .
****
איציק

coas
04-08-04, 11:11
איציק, מאיזה סיבות? בכל מקום בו בדקתי באינטרנט מלאים תישבחות למפלג ולעליונותו על המקורי. עם זאת, למרות שיש לי אחד להרכבה, אשמח לשמוע דעה ממקור ראשון.

איציק - 4X6ZH
04-08-04, 11:20
כן המפלג נחשב למפלג טוב .
אישית אני לא אוהב אלקטרוניקה משולבת בחלקים מסתובבים .
מפלג זה דורש ציוד מיוחד לאיתור תקלות .
אתה לא פותר את בעיה אטימות למים ( ההפך כאן זה הרבה יותר מסובך )
בכלל מה אתה צריך כזה . יש לך ברכב טוב שיהיה .
אבל למה להחליף מה הוא יעשה לך יותר טוב .
במקרה של תקלה כל שהיא רק יהיה מסובך יותר \ יקר יותר .
***
איציק

ניר ל
04-08-04, 12:18
איציק, מאיזה סיבות? בכל מקום בו בדקתי באינטרנט מלאים תישבחות למפלג ולעליונותו על המקורי. עם זאת, למרות שיש לי אחד להרכבה, אשמח לשמוע דעה ממקור ראשון.

אשר,
בארה"ב יש מפלגים כאלה כמו זבל בפירוקים והם נמכרים במחיר של 15 $, מפלגים לג'יפ יותר נדירים שם וחלפי ג'יפ יותר יקרים יחסית מחלפי GM. מה גם שהקויל והמודול נמכרים בתוספת מחיר, מכאן שגם מבחינה כלכלית זה יותר משתלם להסב את המפלג. בארץ מוכרים מפלגים משומשים כאלה במינימום 400 ש"ח, הם במצב זוועתי בד"כ ומועדים לתקלות, אתה צריך להחליף גג"ש בעלות של 120 ש"ח לחדש ולשים לב שיש גם לחרוט את קצה הציר. כדי להשמיש מפלג כזה למצב טוב אתה צריך להוציא בערך 900 ש"ח.
אם יש לך מערכת הצתה תקינה בג'יפ, תתאים את המפלג הנוסף ושמור אותו בג'יפ בארגז החלפים. מערכת הצתה חליפית היא MUST.

coas
04-08-04, 13:07
קיבלתי.
בכל מקרה, שווה לבדוק ולהשוות, לפי תחושהבלבד, אם יש בכלל הבדל.

ערן המסוקס
04-08-04, 17:17
שמעתי על מספר אנשים שהיו להם בעיות של שריפת מודול ההצתה הפנימי במפלג זה..
בנוסף נשמע לי הגיוני שהרכיבים האלקטרוניים עובדים תחת עומס חום גבוה יותר עקב צפיפותם במקום אחד שמפיק חום.

עשיתי כמות רצינית לכל הדיעות של ק"מ על מערכת ההצתה שלי ואני יכול להעיד על כך שהיא אמינה ועמידה במים.

UNIX
04-08-04, 17:47
לי נשרפו 2 מודלים וקויל אחד
אבל וזה אבל גדול , אלו שנשרפו היו משומשים (שקיבלתי יחד עם הדיסטרביוטור).
היום יש לי כויל ומודול חדש ואין כל בעיה כבר המון זמן(טפו טפו) .
אני דווקא חולק על איציק (לא חשבתי שאני יגיד את זה אי פעם) , ואת הדיסטרביוטור הזה הרבה יותר קל לאטום מאשר את הישן .
אין חוטים במנוע , הרבה יותר מסודר , אין לי מושג לגבי ההספק , בקיצור אם יש לך אחד כזה והמערכת הצתה שיש לך גרדע תקינה תשאר איתה ואת הדיסטרביוטור הזה
תשמור בג'יפ .

UNIX
04-08-04, 17:49
ד"א הקויל נשרף כי התקצרו החוטים שלו .

ערן המסוקס
04-08-04, 18:34
פשוט לא צריך לאטום שום דבר במערכת המקורית כי היא לא רגישה למים.. אלא אם אתה מתכנן לנסוע במים מעל קו המפלג.. וגם אז מודול ההצתה והכוייל אטומים למים בניגוד (אם אני לא טועה) למפלג ה"משופר".

-->