צפייה בגרסה מלאה : חניה ארוכה עם 2 גלגלים על מדרכה גבוהה
האם אתם חושבים שחניות ממושכות של מספר שעות רצופות, נניח מידי יום,
כאשר 2 גלגלים מאותו הצד על מדרכה גבוהה (20 ס"מ) מזיקה למתלים ו/או לקפיצים...???
איציק - 4X6ZH
13-12-07, 09:30
כן
זה גורם נזק לא רק למיתלים \ קפיצים
גם למערכת הגה הדראולי סרנים שמוצאים את עצמם בשמן עמוק ובלחץ לפרק זמן ארוך
לא לפי התיכנון המקורי
****
איציק
איציק צודק, בדיפנדר שחנה ככה שבוע רצוף נפרץ מחזיר השמן של הצירייה שהייתה טבולה (האמת שבאמצע השבוע שאלתי את עצמי האם יכול להיגרם נזק והחלטתי לבדוק).
חנן-ג'יפולוג
13-12-07, 12:07
קשה לי להאמין שהמחזיר באמת נפרץ מהלחץ הקטן (יחסית) הזה. כלומר, נגרם לו נזק כלשהו. נראה לי יותר שהוא לא הצליח למנוע את נזילת השמן. זה נשמע (ואולי גם נראה בשטח דומה) , אבל זה לא, כי זה אומר שלהערכתי אתה לא צריך לרוץ ולהחליף אותו.
כשמובילים רכבים חדשים באוניות הם מאוחסנים לא תמיד אופקי וגם 'חוטפים' טלטלות של הים והגרירה על רכבים כבדים שלא בדיוק משוככים כמו שהרכב הקטן הניגרר תוכנן, כנ"ל שניידו את הרכבים שלנו, יש מקומות עבודה וחניות בבתים בהם הרכב חונה בשיפועים חריפים כל לילה או כל היום, ואני חושב שהלחצים בסיבוב פשוט בכביש או בשטח 'מזיקים' פי כמה מחניה נייחת בשיפוע, הלחצים על הרכיבים קטנים בהרבה אבל אולי הזמן מהווה פרמטר שיש להתיחס אליו (נוזלים+מערכת שיכוך)
איציק - 4X6ZH
16-12-07, 16:02
כשמובילים רכבים כמו שצריך אז יש נועלים מיוחדים לקפיצים .
זרוק עין פעם ברמזור על מוביל רכבים מהנמל .
ויש רצועות מיוחדות שמרסנות את גוף הרכב .
ויש שמן מיוחד שאתה נדרש להחליף לפני מסירה ללקוח
ועוד
ועוד
אז בבקשה
לזוית החניה יש השפעה על בלאי מיכללים .
****
זה שיש חניון שמחנה את הרכב כמעט בניצב :shock: זה לא אומר שזה בסדר
זה שיש כאלה שמוכנים להחנות כך שיהיו בריאים ( יש להם רכב ליסינג :lol: )
****
איציק
במערכת שעובדת תת לחץ,איזה השפעה יש ללחץ בגלל שיפוע?הרי לחץ של נוזל במערכת שאינה עובדת או שומרת על לחץ גבוהה גם בזמן "מנוחה" הוא פונקציה של גובה-כך שלחץ השמן בתוך סרן למשל בגובה שיפועי של 20 ס"מ לא יהיה גבוהה יותר מ 0.02 BAR ,זה כמו לחץ של מים בבקבוק,לא נראה לי שמכך יכולים להיפגע אטמים.
אבל עם איציק אני בטח לא מתווכח,אם הוא אומר הוא יודע-ואני מתכוון לכך בכל הרצינות
דרור הראל
איציק - 4X6ZH
16-12-07, 16:41
הציריות בסרנים הם בדרך כלל מסוג חצי צף .
האקס יושב על מיסב בצד הגלגל ובצד השני מושחל לתוך הדפרנציאל . במשך השנים יש בלאי בשיניים
יש חופש קטן במיסב ... מחזיר השמן כבר לא בדיוק גמיש ... מפלס השמן הוא בדיוק בגבול
משטח האטימה של מחזיר השמן .
ואז יום אחד אתה מחנה את הרכב על הצד .
חלק מהשמן עובר לו לתוך צינור ( בית הציריה \ בית האקס ) . לפי חוק כלים שלובים . סתם השמן
גולש לו עד למחזיר השמן .
מחזיר השמן הוא מחזיר המיועד לעבוד כנגד ציר שמסתובב ( לכן הוא מחזיר שמן ולא מנצט מה שיש בבוכנה הדראולית )
מכאן ועד להצפת תוף הבלמים בשמן של הדפרנציאל זה רק ענין של כמה דקות ;)
*****
איציק
חנן-ג'יפולוג
16-12-07, 18:03
על זה, איציק, אני חושב שלא דרור ולא אני התווכחנו איתך. מה שכתבתי, ודרור חיזק את זה (אם הוא התכוון למה שכתבתי או לא, אני לא יודע) זה שלא סביר שלצחי נפרץ מזה מחזיר שמן.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.