צפייה בגרסה מלאה : שאלה בנוגע לאזעקת רכב
איזה פולס שהחיישן נותן לרכזת צריך ? והאם זהו פולס אוניברסאלי?
הסבר פרש ונמק!
מה הכוונה פולס אוניברסלי?!?
ולמה בפורום הזה?!? הוא מיועד לתקלות במערכת הג'יפולוג...
איציק - 4X6ZH
03-11-07, 20:19
בדרך כלל מקובל לתת קצר לאדמה כאשר כל הסנסורים במצב רגיעה .
כל ניתוק = הפעלת המערכת .
****
איציק
איציק- רק כדי לחדד את דבריך- כל סנסור (חיישן תנועה, גלאי נפח, מפסקי דלתות וכד') נותן (-) ל"מוח" האזעקה ברגע שהוא מופעל (ע"י פריצה וכד') ע"מ להפעילה.
אבל לא ממש הבנתי מה הבחור רוצה... פולס אוניברסלי?
איציק - 4X6ZH
03-11-07, 21:31
לא הוא לא נותן מינוס (-) המינוס נמצא כל הזמן כאשר המערכת דרוכה .
ברגע שאתה פותח דלת אתה מנתק את המינוס ואז יש לך הפעלת המערכת .
****
כך גם מי שיבצע ניתוק יגרום להפעלה .
*****
לדעתי השאלה עם הפולס הוא דיגטלי או אנלוגי .
הפולס המקובל הוא אנלוגי כך גם מחשבי הרכב יכולים לכנס למצב רגיעה ללא צריכת זרם .
****
איציק
איציק מדובר על אזעקה ולא על מחשב רכב
ואכן רוב האזעקות שהכרתי מופעלות ע"י מינוס ,
לגבי החיישנים למינהם מומלץ להעביר את החיישן דרך ממסר קטן
דווקא די נחמד שאנחנו כאן מתפלספים בסוגיות שעדיין אין לנו מושג למה התכוון המשורר...
אבל בכל אופן, איציק, בוודאות אני אומר לך שמערכות אזעקה מופעלות ע"י (-). מה שאתה מדבר עליו במקרה של חיתוך/ביטול מצבר- זו סוללת גיבוי בצופר שברגע שמזהה נפילת מתח- מצפצפת.
איציק - 4X6ZH
04-11-07, 08:38
אתה צודק הם מופעלות על ידי מינוס ( -)
ניתוק המינוס גורם להפעלה . ( לא ניתוק המצבר )
אבל בהחלט שיש מערכות שחיבור מינוס (-) יפעיל את המערכת .
כל החוטים שבאים מהחיישנים הם חוטים שהפקודה שלהם נמצאת בפוטנציאל (0) .לכן גם קוראים לזה מינוס או לפעמים LOW .
בכל מצב גם במערכת סופר חכמה אתה בסוף מגיע למפסק כל שהוא או שהוא סוגר מעגל או שהוא פותח מעגל .
****
איציק
תודה
האם התשובה שנתת נתנו שהאזעקה מקבלת מינוס וברגע שיש נתק היא מופעלת, נכונה לגביי כל האזעקות?
אתה צודק הם מופעלות על ידי מינוס ( -)
ניתוק המינוס גורם להפעלה . ( לא ניתוק המצבר )
אבל בהחלט שיש מערכות שחיבור מינוס (-) יפעיל את המערכת .
כל החוטים שבאים מהחיישנים הם חוטים שהפקודה שלהם נמצאת בפוטנציאל (0) .לכן גם קוראים לזה מינוס או לפעמים LOW .
בכל מצב גם במערכת סופר חכמה אתה בסוף מגיע למפסק כל שהוא או שהוא סוגר מעגל או שהוא פותח מעגל .
****
איציק
יוני- מה בדיוק אתה צריך?
ברגע שמגיע מהחיישן מינוס האזעקה מופעלת. תסתכל על איך בנוי החיישן הבסיסי ביותר ברכב- מפסק הדלתות ותראה בדיוק על מה מדובר.
אם תמקד אותנו- נעזור לך יותר טוב.
השאלה שלי היא כך: אם הבנתי נכון,כשהמשוב שלילי (פטנציאל-שלילי) זה גורם למוח להבין שהמעגל סגור
וזה בעצם מצב של הדממה וכאשר החיישן מגיב המצב משתנה לנתק והאזעקה מתחילה לפעול.
יש גם תגובה כאן בפורום שזה ההפך..
שברגע שיש פוטצנציאל שלילי המוח מבין שצריכה האזעקה להתחיל לעבוד.
אז חשוב לי להבין..
דבר נוסף האם זה נכון לגביי כל סוגיי האזעקות ?
ככה שברגע שיש לי חיישן מסויים הוא יכול להתאים לכל רכב? ולכל מערכת אזעקה ..
ושאלה אחרונה אחרונה חשוב לנו נתוניי הזרם והמתח במעגל בין החיישן למוח בהקשר הזה.
מקווה שעכשיו יותר ברור.
תודה .
ב99 אחוז מהאזעקות לרכב זה לא המצב !!!
רק ברגע שהמוח מקבל מינוס מאחד החיישנים אז האזעקה מצפצפת
באזעקות לבית העסק קצת שונה ואכן במצב של נתק האזעקה תדלק
אתה הבנת את זה ברוך? (yoni1977).
לגבי צריכת הזרם- מינימלית.
מה בדיוק אתה מתכנן לעשות? עדיין לא ירדתי לסוף דעתך?
האם יש לך סנסור שאתה רוצה לחבר לאזעקת הרכב?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.