PDA

צפייה בגרסה מלאה : מחפש המלצות לחברת ליסינג תפעולי



מוטי ג.
07-11-24, 18:35
המשך של הדיון בוואטסאפ

שאלתי:

יש לכם המלצות לחברות ליסינג תפעולי? , אנחנו עם אלבר + באגט, בקשנו לחדש חוזים ולקבל הצעות מחיר, אפילו לא חזרו אלינו
סהכ 7 רכבים, אנחנו לא לקוח אטרקטיבי

אסף ענה:
מציע לך לעשות חשבון. שב עם החשב של החברה. בצי כל כך קטן אין שום טעם בליסינג.

ואז אני עניתי:
מקרה אבוד, ככה נוח לבוס [emoji2369]
מה אתה מציע?
רכישות ע"י החברה?
או רכישת פרטיות והחזרים?

ואז אסף ענה:
רכישה על ידי החברה. זה יוצא הרבה יותר כלכלי.

זהו, ממשיכים פה...

Sent from my SM-S928B using Tapatalk

אמוץ נ.
07-11-24, 18:49
ליבואן טויוטה יש חברת ליסינג משל עצמו, יוניון מוביליטי.
דרכם לקחנו בעסקה פרטית את הרכב המשפחתי.
תפעולי מלא, הרכב בבעלותם ומטופל אצלם במוסכים.
לא יודע להגיד לך איך זה בהשוואה לעסקאות שאתם רגילים לקבל.
שווה בדיקה.


Sent from my iPhone using Tapatalk

asafk
07-11-24, 20:02
החברה שאני עובד בה קונה את המכוניות מסוכנות טויוטה עם חוזה אחזקה.
בכל מקרה קניה גם בלי חוזה אחזקה לכמות כל כך קטנה של מכוניות תצא הכי משתלמת כלכלית. גם אם סוגרים מראש עם המוסך שהם לוקחים ומחזירים את האוטו ומשאירים במקומו רכב חלופי. זו תוספת זניחה למחיר הטיפול.
תעשה חשבון ותגלה את המובן מאליו שהתקופה של שלוש השנים הראשונות היא עם ההוצאות הכי נמוכות. צמיגים, מצבר, גם הכי מעט תקלות - לא סתם חברות הליסינג לא אוהבות להחזיק רכב יותר מ3 שנים.
עכשיו תנצח לפי נסועה, טיפולים בזמן לפי מחירון יבואן - מוסיף לך במקרה הממש גרוע 1500 עד 2000 שח בשנה על טיפול מקסימום טיפול וחצי.
אחרי 3 שנים או 100 אלף קילומטר אתה מוכר את המכונית וקונה חדשה.
ליסינג זה מעולה אם יש לך מאות מכוניות וריבוי נהגים. במקרה הזה לנהל את כל העסק של טיפולים וטסטים וכל זה עולה בעצמו לא מעט. אבל בשביל 7 מכוניות? לנהגים שכולם מספיק אחראיים כדי להכניס את האוטו לטיפול בזמן?

אסף.

מוטי ג.
07-11-24, 20:11
אני יכול לחשוב על חסרון אחד, כל הרכבים צריכים להיות מאותה החברה(יצרן)
וכרגע כל אחד בוחר מה שנוח לו, זה בתאוריה בלבד, בפועל זה על בסיס מלאי

Sent from my SM-S928B using Tapatalk

Asaf-a
07-11-24, 20:30
מעל כמה רכבים החברה נדרשת לקצין רכב?
דרך ליסינג בכמות רכבים לא גדולה עלות קצין הרכב לא נחסכת?

מוטי ג.
07-11-24, 20:30
ועכשיו אוסיף תוכן אמיתי, כדי שנדבר מספרים אמיתיים.
סקודה אוקטביה, עולה 150 אלף ש"ח (עגלתי לצורך הדיון)
עלות חודשית בליסינג כ3900 ש"ח, כפול 36 יוצא כ140 אשח.
נניח שנקנה את הרכב, ונמכור /טרייד אין אחרי 3 שנים רק ב100 אשח אז הרכב עלה לנו 50 ולא 140,
מספרית אסף צודק.
לבוס שלי יש הנחיות אחרות, ולכן חוזרים לשאלה המקורית.

אני מבין שכולן חרא, מי הכי פחות מסריחה?

Sent from my SM-S928B using Tapatalk

מוטי ג.
07-11-24, 20:36
מעל כמה רכבים החברה נדרשת לקצין רכב?
דרך ליסינג בכמות רכבים לא גדולה עלות קצין הרכב לא נחסכת?לפי גוגל, מעל 40 רכבים פרטיים
או מעל 20 אם יש אמבולנס, משאית, רכב כבד מעל 3500 ק"ג וכו.

Sent from my SM-S928B using Tapatalk

דור אריאל
08-11-24, 04:14
ועכשיו אוסיף תוכן אמיתי, כדי שנדבר מספרים אמיתיים.
סקודה אוקטביה, עולה 150 אלף ש"ח (עגלתי לצורך הדיון)
עלות חודשית בליסינג כ3900 ש"ח, כפול 36 יוצא כ140 אשח.
נניח שנקנה את הרכב, ונמכור /טרייד אין אחרי 3 שנים רק ב100 אשח אז הרכב עלה לנו 50 ולא 140,
מספרית אסף צודק.
לבוס שלי יש הנחיות אחרות, ולכן חוזרים לשאלה המקורית.

אני מבין שכולן חרא, מי הכי פחות מסריחה?

Sent from my SM-S928B using Tapatalk


יש שיגידו שכולם אותו זבל..

תנסה בליס 4 פור יו
אנחנו יחסית מרוצים מהם

נמרוד
08-11-24, 10:39
אסף לא טועה כשהוא מראה שמשתלם יותר לקנות מכוניות, לתפעל אותן ולמכור אחרי שלוש שנים. ברור, הרי העמלה שחברת הליסינג לוקחת בשביל זה היא מקור ההכנסה שלה וליבת העשייה של החברה.

אבל גם המנכ"ל שלך מוטי לא טועה. מה ליבת העשייה של החברה שלכם? האם תפעול של צי רכבים קשור אליה? מי יתפעל את הצי? המנכ"ל? המזכירה? מוטי חובב הרכב? על זה משלמים לו משכורת? חייב להלקח בחשבון.

תפעלתי חברת סטרטאפ במשך כמה שנים. בשיא היו לנו אולי 12 רכבי ליסינג. בוודאי שלקחנו חברת ליסינג ולא עניין לנו את התחת שאולי היינו יכולים לחסוך כמה עשרות אלפי שקלים על פני שלוש שנים כשבכל שנה שרפנו מליוני דולרים בלי לדעת אם בעוד שלוש שנים נהיה אחרי אקזיט של מאות מליונים או לא קיימים.

ויש עסק פרטי של קבלן שמחזיק צוותים של עובדים או טכנאים ורכבי עבודה מדוגמים יחודית ואצלו בוודאי שכל שקל תפעולי חשוב ותפעול, שהטכנאים יגיעו בזמן ויעשו את העבודה ביעילות היא ליבת העשייה.

מוטי ג.
08-11-24, 10:48
כולם צודקים,
מסתבר שיש הנחיה מחברת האם, אז ליסינג it is.



Sent from my SM-S928B using Tapatalk

מוטי ג.
30-01-25, 08:18
התקדמנו
מישהו עם חוות דעה טובה או רעה על חברת פרי pery( לא לבלבל עם פריסבי, לא טעיתי פה) ועל הרץ ?
ליסינג תפעולי מלא כמובן

Sent from my SM-S928B using Tapatalk

amirmoshe
30-01-25, 08:44
אנחנו בחברה עם פרי ועם עוד חברות.

הרכבים שעובדים הכי קשה דרך פרי.

ממה שהבנתי שהסיבה שהם הכי סלחנים למכות ופגיעות ברכבים.

מבחינת טיפול ברכבים, תחושה שלי עושים את המינימום הנדרש.

שרות וזמינות טובים.

Sent from my SM-S901E using Tapatalk

מוטי ג.
30-01-25, 08:48
כולם עושים את המינימום הנדרש, לפעמים גם פחות מזה. כמו לא להחליף שמן מנוע, אבל לדווח שכן, ויש לי עוד הרבה דוגמאות אחרות.
טיפול שוטף בחברת ליסינג זה בלוף אחד גדול
פעם אחת בדקנו את מצלמת הרכב, הרכב חנה בחניית המוסך, ואחרי שעתיים החזירו אותו, יש תיעוד של כל דקה ודקה במצלמה

Sent from my SM-S928B using Tapatalk

יניב עמית
30-01-25, 19:30
נסה אותו:
אורן, ליסקאר 052-8799461
קבלנים שאני עובד איתם ומחזיקים צי רכב דומה משתמשים בשרותיו ומרוצים

מוטי ג.
30-01-25, 20:29
סליחה, אבל... קבלנים של מה?


Sent from my SM-S928B using Tapatalk

-->