צפייה בגרסה מלאה : אאודי Q3 ספורטבק 1.5 ל' VS אלפא רומיאו סטלביו מונזה שניהם שנת 2020- מה עדיף?
הבת רוצה ג'יפ/ SUV - מדובר בזוג צעיר + כלב גדול שבעתיד הקרוב מתכננים להרחיב את המשפחה (אני מקווה..), רכב שני במשפחה (הראשון ב.אמ. וו. X4) מרבית הנסועה שלה עירונית. כן יודע שזה אוברקיל לצרכים שלהם אבל זה מה היא רוצה ג'יפ/ ג'יפון/ SUV והם יכולים להרשות לעצמם מבחינה כלכלית. הם לעיתים רחוקות ירצו לנסוע לקמפינג (כביש/ שבילי קק"ל קלים)
המועמדים שכרגע על הפרק הם הרכבים שבכותרת שניהם עם נתונים בסיסיים זהים כמעט יד 1, 30,000 ק"מ, שמורים, מטופלים ותקינים מכאנית, ללא תאונות שילדה מחיר כמעט זהה.
הבת נוטה קלות לאאודי אני נוטה לאלפא מה אתם הייתם מעדיפים ולמה ?
נטיית הבת מבוססת בעיקר על מראה הרכבים, צבע (ההאודי אפור עכבר האלפא לבנה) ושיקולי בנות אחרים ..
אנא תתמקדו בשני הרכבים האלו ולא להתפרש ולהציע רכבים אחרים באותה קטגוריה.
קודם כל תלך עם מה שהיא מרגישה כולל לגבי הצבע, זה אוטו שלה....
שבוע שעבר נהגתי כ 1000קמ בכבישי יוון ב Q3.
התרשמתי מהנוחות והאיכות שהקרין הרכב בכבישים מהירים והרבה פחות מהירים.
כמובן שהמחיר בארץ מוגזם ומופרז אבל זה נכון כמעט לכל שוק הרכב.
אם תרכשו את ה q3, מוסך רון בתל אביב מומלץ ביותר.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
נתחיל מגילוי נאות - לאשתי ג'וליה
הנסיון היחיד שלי מאאודי - A3 לפני XX שנים - ולא אהבתי.
לפני כשנתיים, עת חשבנו להחליף את הג'ולייטה של אשתי, ולאחר שבוע מהנה ביותר עם סטלביו בגרמניה, הלכתי לראות ולנסוע על סטלביו מיד 2.
אוטו מאוד מרווח, מאוד נוח ומפנק.
אממה, ה-200 כ"ס שלו, יחסית לג'וליה עם אותו מנוע, הרגיש לי מעט עצל.
יכול להיות שנסעתי עם רכב בעייתי (הילד, גאון טכני בן 14, אמר עוד לפני הנסיעה שהמנוע לא נשמע טוב ואסור לקחת את האוטו) .
אם הילדה דומה לך (אני זוכר שרשורים שלך על רכב מס' 1, ומבין שאתה אוהב להרגיש את הגב נדבק לכיסא), ואם נוסעת עם X4, זה עלול להיות מעט מאכזב.
אינני יודע איך אאודי עם מנוע 1.5 מרגישה.
הסטלביו 280 כ"ס שנסעתי בגרמניה היתה הפעם הראשונה שאמרתי שאני מבין להיכן הלך כל שקל/דולר/אירו באוטו. מאוד נהננו ממנה (והכי כיף שאשתי שכחה לחדש רשיון ולא חלקה איתי נהיגה!)
ש01 - כיום הבת בכלל נוסעת על פיאט 500. בעלה הוא זה שנוסע על ה- X4.
הבת, באופן טבעי, נהגת מאד טובה אבל לא ניתן לאמר שהיא חובבת נהיגה והדגשים החשובים לה ברכב הם מראה, נוחות נסיעה, מיתוג הרכב וכו' פחות עושה לה את זה תאוצות אחיזת כביש וכו'.
אני הוא זה שנמסה לשכנע את הבת שתפתח את הראש לרכבים אחרים בסגמנט שאולי ילהיבו אותה (כך השתכנעה לבדוק בכלל סטלביו).
לטעמי העיצוב החיצוני של הסטלביו למרות שהוא מאופק במידה הוא יפהפה אם כי בלבן הוא קצת סתמי ועדיין יותר יפה מעיצוב האאודי. העיצוב הפנימי של הסטלביו מהיפים שראיתי עיצוב איטלקי במיטבו ואפילו איכותי מבחינת רמת גימור וחומרים ובוודאי גובר בנוקאאוט על האאודי
מההתרשמות שלי מנסיעת המבחן הקצרצרה הסטלביו בכלל לא פראייר בכביש , 200 כ"ס (אאודי 150 כ"ס) מאיץ לגמרי לא רע ואפילו טוב יותר מה ב.אמ.וו. X4 שיש לו 186 כ"ס
מה שבכל זאת מפריע לי בהתאמת האלפא לצרכים של הבת זה הגודל שלו שאולי יהיה גדול מדיי לנסועה עירונית שזה מה שהיא ב- 99% מהזמן נוסעת.
בכל מובן אחר למי שמחפש רכב בסגמנט הזה אני ממליץ בחום לשקול בכובד ראש את הסטלביו ובטח בגירסה הבכירה יותר עם 280 כ"ס - מקבלים המון תמורה ביחס למחיר בהשוואה לרכבים אחרים בסגמנט שיקרים ממנו בהרבה ( הסגמנט אני מתכוון SUV פרימיום)
שולץ האיום
05-07-23, 16:46
ה 280 כס זה אותו מנוע של הרנגלר 2.0 JL ?
Q3 ומוסך רון זה שילוב מצויין.
וזה גם מה שהבת רוצה, אז בכלל...
העניין הוא בסופו של דבר גרמני מול איטלקי.
אם הולכים עם הלב זה בד"כ איטלקי. לא מצליח להבין בנאדם שקונה אלפא לבנה. ראית פעם פרארי לבנה ? זה מכוער באותה מידה.
גילוי נאות: נוסע על ג'ולייטה ולוצ'ה.
מסתובבת בתל אביב פרארי לבנה.
הבעלים לא הכי נורמטיבי - ראה הוזהרת... :D
העניין הוא בסופו של דבר גרמני מול איטלקי.
אם הולכים עם הלב זה בד"כ איטלקי. לא מצליח להבין בנאדם שקונה אלפא לבנה. ראית פעם פרארי לבנה ? זה מכוער באותה מידה.
גילוי נאות: נוסע על ג'ולייטה ולוצ'ה.
מסכים לגמרי - הלבן כל כך לא הולם את הסטלביו שלטעמי בעל עיצוב מהיפים בסגמנט שלו ובוודאי עולה על העיצובים של הגרמניות המקבילות
3 ימים לא הייתי על המחשב..
שלמה, אתה מכוון לאלפא אחרת
SUV, אבל לא גדול מידי
עיצוב איטלקי מוקפד, חיצונית - אפשר לדבר על הטעם של כל אחד ואחד, פנימית - ללא תחרות.
לא יותר מידי דינמית (אכזבה לחובבי המותג, אבל דלת כניסה נחמדה לעולם של אלפא).
חסכונית (בעיר)
אלפא טונאלה.
3 ימים לא הייתי על המחשב..
שלמה, אתה מכוון לאלפא אחרת
SUV, אבל לא גדול מידי
עיצוב איטלקי מוקפד, חיצונית - אפשר לדבר על הטעם של כל אחד ואחד, פנימית - ללא תחרות.
לא יותר מידי דינמית (אכזבה לחובבי המותג, אבל דלת כניסה נחמדה לעולם של אלפא).
חסכונית (בעיר)
אלפא טונאלה.
מנוע קצת חלש, אבל בירוק אלפא היא מליון דולר.
הביקורות על הטונאלה החדשה של אלפא הם אפעס... בלשון המעטה... לא משהו.
ובכל מקרה יש רק מ 2022 ומעלה.
הביקורות, אא"ט, כולן על כך שציפו מאלפא שתהיה יותר דינמית, מהנה לנהיגה.
למי שמדלגת מפיאט 500.... נו טוב.
לגבי 2020 - סטלביו 2020 (ואולי גם Q3) עולות יותר...
וזה מגיע עם ריח של חדש...
סטלביו ו Q3 שנת 2020 עולות כ- 180K ש"ח אלפא טונאלה 200K ש"ח ויותר
שלמה, לסוג זה של מכוניות שווה להוסיף 20 ולקבל אחריות ושקט , גם האודי וגם האלפה שייכות לקטגורית המוצצות, מספיקה תקלה או שתיים ב 3 שנים הבאות כדי להתקזז בהפרש.
זו דעתי..
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
שלמה, לסוג זה של מכוניות שווה להוסיף 20 ולקבל אחריות ושקט , גם האודי וגם האלפה שייכות לקטגורית המוצצות, מספיקה תקלה או שתיים ב 3 שנים הבאות כדי להתקזז בהפרש.
זו דעתי..
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
טונאלה זה לא סטלביו.
טונאלה זה גם לא אלפא בכלל.
במקרה של הטונאלה, צר לי להודות שהעדר לא תמיד טועה והתעלמות השוק ממנו כנראה מוצדקת.
לא מספיק שזה קרוסאובר ואוטומטי, גם בסגמנט הקרוסאוברים הנחות הזה, מדובר ביציאה לא מוצלחת וזה בהגדרה עדינה.... טוענים שהוא רכב יפה (יחסית לקרוסאובר) ואחרי שהתבוננתי מכל הכיוונים ולא התלהבתי, נראה לי שללא סמל הנחש, בחיים לא הייתי מנחש שזה אלפא רומאו. בנוסף, זה גם נוסע בחוסר התלהבות שמזכירה את טויוטה או יונדאי, לא את אלפא.
אבל אני בהחלט משוכנע שהאמינות וכאבי הראש בתחזוקה יישארו בסגנון של אלפא ולא של יונדאי/טויוטה.
אז אני שמח שהספקתי לחוות את אלפא בתפארתה, ובאותה מידה צר לי לצפות היום במפלתה. אלפא מתדרדרת מדחי לדחי וכל הקרוסאוברים האוטומטיים השמנים והדוחים האלה הם רק נסיונות נואלים להנשים את הגופה.
המכונית היחידה באולם של אלפא שראויה לסמל הנחש היא הג'וליה. כל היתר? חבל על הזמן ועל הכסף. ואלה רק שתי הלירטות שלי.
דרור, נהגת על הסטלביו?
אני כן אומנם נסיעת מבחן קצרה מאד אבל זה כבר הספיק לי כדי להבין שלמרות שזה קרוס אובר הרכב הזה בהחלט ראוי לשאת את השם אלפא רומיאו.
הן מבחינת העיצוב החיצוני והפנימי וחשוב מכך הן מבחינת הניהוג שלו- האצות, אחיזת כביש, הגה חד ומדבר וזוית גלגול כמעט בלתי מורגשת ותכלס הסטלביו הוא בעצם ג'וליה עם מרכב גדול יותר...אחרי נהיגה בסטלביו אני בהחלט יכול להבין את מי שרוכש קרוסאובר כזה עם היתרונות של ישיבה גבוהה יותר על הכביש ומרווח פנים גדול יותר ושימושי יותר מהסדאן המקבילה מבלי להפסיד יותר מדיי מחדוות הנהיגה.
נהגתי על גרסת סטלביו וולוצ'ה (280 כ"ס) במצב דינמיק...תענוג..מתנהגת על הכביש יותר טוב ובהרבה מהאינפיניטי G37 שלי....למי שיש ממון ומחפש קרוסאובר שממש מהנה לנהיגה, אבל ממש, שירכוש לו את הסטלביו קוודרופוליו מפלצת עם 508 כ"ס שלדעת חלק גדול מבוחני הרכב גובר על כל המתחרות הגרמניות בסגמנט (מרצדס, ב.אמ.וו., וולוו ואפילו הפורש)
אבל כפי שכבר בצדק ציינו חלק מהמגיבים זו הבת שקונה ולא אני...לצערי, לא מצליח לגרום לה להיפתח לאפשרויות אחרות...רוצה אאודי Q3 וזהו..
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.