צפייה בגרסה מלאה : החלפת לינקים (ניתוק מהיר) ללינקים עם בוכנה.
מחפש את חוכמת ההמונים ביחס להמצאה (לא נראה לי שהיא חדשה) הזו.
לדעתי (והבנתי) המוצר מאפשר גמישות בין לפתוח לינקים בכל אירוע שטח בינוני
לבין לפתוח לינקים רק באירועים קרביים באמת.
הוא (לפחות ע"פ היוטיוב וההסברים) מתחבר על הפינים הקיימים אצלי כבר בחיבורי ניתוק מהיר הקיימים.
מישהו נתקל במוצר? או אולי התקין את המוצר ויכול לחוות דעה?
139873
זה המוצר הנבחר
139874
זה מה שמותקן אצלי כיום
על פניו - רעיון מעניין והגיוני.
(איך לא חשבו על זה קודם...??)
במהירות גלגול גבוהה (בכביש) המחיצה יעבוד. במהירות גלגול נמוכה (בשטח) המרסן יאפשר תנועה.
השאלה המשמעותית היא איך זה מכוייל
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
זה אולי יעבוד בשינוי כיוון מהיר (חמיקה ממכשול), אבל נראה לי שפחות בעיקולים. במיוחד לא בסוויפרים.
הפטנט שיש בטויוטה פוראנר של בוכנות הידראוליות קדימה ואחורה, המקושרות ביניהן נראה לי הרבה יותר יעיל (מאפשר הצלבה,לא מאפשר גלגול).
זה אולי יעבוד בשינוי כיוון מהיר (חמיקה ממכשול), אבל נראה לי שפחות בעיקולים. במיוחד לא בסוויפרים.
הפטנט שיש בטויוטה פוראנר של בוכנות הידראוליות קדימה ואחורה, המקושרות ביניהן נראה לי הרבה יותר יעיל (מאפשר הצלבה,לא מאפשר גלגול).KDSS
Sent from my IN2013 using Tapatalk
זה לא מרסן, לא בוכנה הידראולית וגם לא קפיץ אוירץ זה רק מעוצב ככה.
זה מיכל שבתוכו שני קפיצי לחיצה, אחד עובד בפתיחה ואחד בסגירה. ביחד הם נותנים תוספת של קפיץ שמחובר בטור לקפיץ המקורי (מוט הפיתול). התוצאה היא בסך הכל מייצב רך יותר, לטענתם 40% מהמקורי. או שאפשר להחליף את הקפיצים הפנימיים ולקבל מייצב קשיח יותר, אבל עדיין רך יותר מהמקורי.
השימוש הפרקטי הוא להרכיב את זה, להתרגל לגלגול משמעותי יותר בכביש, ואם זה מתאים לך בשטח, אז אתה לא צריך לנתק יותר. אם מתכוונים בכל מקרה לנתק את זה, אז אין טעם, ועדיף לינקים מתנתקים פשוטים ומוט מייצב מקורי בכביש.
139911
נמרוד , תודה
סוף סוף הבנתי (למרות שהאנגלית שלי ממש בסדר וקראתי את כל המידע באתר היצרן) את הרעיון.
אני חיי בסדר גמור עם המנתקים המותקנים (של אותו יצרן)
כמובן לו היה לי יכולת לשים יד על מנתק של רוביקון שהוסב לידני הייתי הרבה יותר מאושר.
כל שחשבתי הוא להתנתק מהצורך לנתק :):):) (כי לא כל טיול משפחתי הוא נחל עדשה)
אבל חשדתי (ואתה הבהרת) כי זה יוסיף לגלגול הקיים
אז תודה אבל אל תודה , לא ארכוש את היופי הזה.
ואמשיך לחפש עבורי מוט עם ניתוק BUILTIN שהוסב לידני.
מחפש את חוכמת ההמונים ביחס להמצאה (לא נראה לי שהיא חדשה) הזו.
לדעתי (והבנתי) המוצר מאפשר גמישות בין לפתוח לינקים בכל אירוע שטח בינוני
לבין לפתוח לינקים רק באירועים קרביים באמת.
הוא (לפחות ע"פ היוטיוב וההסברים) מתחבר על הפינים הקיימים אצלי כבר בחיבורי ניתוק מהיר הקיימים.
מישהו נתקל במוצר? או אולי התקין את המוצר ויכול לחוות דעה?
139873
זה המוצר הנבחר
139874
זה מה שמותקן אצלי כיוםאומנם בסמוראי.. אבל שנבנה לו מוט מייצב בהתאמה אישית.
במשך שנים הייתי עם לינקים מתנתקים עם פין כמו שלך.. היה נהדר עד שעברתי לאלו:
https://www.ebay.com/itm/400907739692?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=s0GmxbLHSEi&sssrc=2349624&ssuid=E16gvXMRQg2&var=&widget_ver=artemis&media=COPY
בינתיים שנתיים על הרכב, השינויים שמורגשים:
* הרכב מצליב יותר טוב בשטח.
* הרכב מרגיש בכביש בשינויי כיוון מהיר ומכוון מתגלגל פחות.
**הניתוק והחיבור קלים לאין שיעור.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
תמונה:
139931
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
איך ייתכן שרכב בכביש מרגיש מגלגל פחות אם האביזר הזה החליף אביזר 100% קשיח ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא יודע למה את מניח שמקודם היה קשיח לגמרי...
אני מניח שהתפוחים/מיסבים מהודקים יותר מבושינג פוליאוריטן כמו שהיה לי לפני בשתי הקצוות.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
GodsFather
05-09-22, 14:44
אורי, התאמת את המוט של הjk לסמוראי? או שמצאת אחד ייעודי?
Sent from my HD1903 using Tapatalk
מוטות קישור אחוריים של tj התאימו בול (מהיצרן שצירפתי). לפני כן היה קדמי של סופה וקיט jks
עריכה- יש לציין שאני לא עם מוט מייצב של סמוראי. אלא מוט פיתול של היילקס 98 שהוסב כמוט מייצב.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
GodsFather
05-09-22, 14:54
אם אני מבין נכון, למעשה זה נשלף/מתנתק אבל בצורה אחרת.. מה הועילו חכמים?
Sent from my HD1903 using Tapatalk
כתבתי בתגובה 8.
מתנתק בצורה קלה יותר... אני כבר לא מתעצל לנתק כשצריך.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
העניין הזה של הלינק עם הקפיצים נתן לי רעיון למשהו. לינק מחליק בלי קפיצים. אבל לא רועש ומגעיל כמו שעשו בקבוצה של הפוראנרים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.