צפייה בגרסה מלאה : שימוש במסיר פיח בכל טיפול ברכב דיזל.
שלום לכולם.
האם מקובל ליישם מסיר פיח בכל טיפול ברכב דיזל?
הרכב בן שנתיים עם מנוע טורבו דיזל אוריאה.
הסיבה לשאלה היא כי עברתי מוסך והמוסכניק מתעקש שמסיר פיח זה בסיסי בכל טיפול.
מה דעתכם?
תודה
Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
שלום לכולם.
האם מקובל ליישם מסיר פיח בכל טיפול ברכב דיזל?
הרכב בן שנתיים עם מנוע טורבו דיזל אוריאה.
הסיבה לשאלה היא כי עברתי מוסך והמוסכניק מתעקש שמסיר פיח זה בסיסי בכל טיפול.
מה דעתכם?
תודה
Sent from my Pixel 5 using Tapatalkמה הכוונה? תוסף לדלק? או המכונה '' ניקוי קרבון''?
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
אני שם BG245 בכל טיפול K10, זה עושה פלאים
אני שם BG245 בכל טיפול K10, זה עושה פלאים
מה הכוונה עושה פלאים ?
יש לך כלי זהה במקביל, שעובר אותם חיים רק בלי התוסף שמולו אתה יכול להשוות ?
יש לי את אותו הכלי, וישר מרגישים את ההבדל.
החל מעבודה חלקה יותר בסרק ועד שיפור בצריכת דלק
בהמלצת המוסכניק, לטענתו לאור מצב הסולר הלא מזהיר בארץ ההמלצה היא תוסף לסולר כל 1000- 1500 ק''מ. ספציפית המליץ על ג'סטיס בראדרס.
אדע אם עובד בטיפול הבא (חצי שנה מהיום בקצב הנוכחי)
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
אני לא יודע באיזה רכב מדובר. הוראות היצרן בטויוטה הן נוזל ניקוי כל טיפול 40000. כזה שממלאים בבית הפילטר סולר בהחלפת הפילטר.
החומר הרשמי הנוכחי של טויוטה העולמית הוא של ווירט.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אני לא יודע באיזה רכב מדובר. הוראות היצרן בטויוטה הן נוזל ניקוי כל טיפול 40000. כזה שממלאים בבית הפילטר סולר בהחלפת הפילטר.
החומר הרשמי הנוכחי של טויוטה העולמית הוא של ווירט.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalkאם אתה שם נוזל ניקוי בבית פילטר החומר רץ דרך המשאבה לאינג'קטורים ומשם לעודפים לא? ואז הוא מתערבב בכל הסולר שבמיכל. הרי רוב הסולר שרץ על הקו חוזר למיכל ואז אין הבדל אם שפכת אותו במיכל או בבית פילטר. אלא אם אתה עושה מה שנקרא אינפוזיה במעגל סגור ואז יש בזה הגיון. או שאני מפספס משהו?
Sent from my V10 using Tapatalk
הכוונה לניקוי פיח. לא תוסף.
הסיבה לשאלה שלי היא שהרכב עד כה היה מטופל במוסך היבואן.
נמאס לי מהם אז חזרתי למוסך הבית.
במוסך היבואן היו שמים רק תוסף אחת ל15000 קמ.
מוסכניק הבית אומר שצריך כל טיפול להוסיף מסיר פיח ובטיפול האחרון מיד לאחר הטיפול נדלקה נורת פילטר סולר. הרכב הוחזר למוסך, הוחלף פילטר שהיה מלא בליכלוך ומים והנורה כבתה.
אני מנסה להבין למה נדלקה הנורה לאחר הטיפול והאם המסיר פיח הזה גרם לזה והאם כל זה הגיוני.
Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
ehudzeelim
31-05-22, 21:22
מה זה המסיר פיח הזה? כלומר על איזה חומר בדיוק אתה מדבר?
הכוונה לניקוי פיח. לא תוסף.
הסיבה לשאלה שלי היא שהרכב עד כה היה מטופל במוסך היבואן.
נמאס לי מהם אז חזרתי למוסך הבית.
במוסך היבואן היו שמים רק תוסף אחת ל15000 קמ.
מוסכניק הבית אומר שצריך כל טיפול להוסיף מסיר פיח ובטיפול האחרון מיד לאחר הטיפול נדלקה נורת פילטר סולר. הרכב הוחזר למוסך, הוחלף פילטר שהיה מלא בליכלוך ומים והנורה כבתה.
אני מנסה להבין למה נדלקה הנורה לאחר הטיפול והאם המסיר פיח הזה גרם לזה והאם כל זה הגיוני.
Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
ניקוי פיח או מסיר פיח? פחית? בקבוק? ספריי?
אם זה לא תוסף סולר אז מה זה? איך הוא מיישם אותו?
בהמלצת המוסכניק, לטענתו לאור מצב הסולר הלא מזהיר בארץ ההמלצה היא תוסף לסולר כל 1000- 1500 ק''מ. ספציפית המליץ על ג'סטיס בראדרס.
אדע אם עובד בטיפול הבא (חצי שנה מהיום בקצב הנוכחי)
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
מניח שחסר שם 0 אחד...
במנועי דיזל אני שם bg 245 ובבנזין bg 44k לפני הטסט על מיכל כמעט ריק. זה יוצא לי קצת פחות מ10K ק"מ. עולה בערך 70-80 לפחית.
מניח שחסר שם 0 אחד...
במנועי דיזל אני שם bg 245 ובבנזין bg 44k לפני הטסט על מיכל כמעט ריק. זה יוצא לי קצת פחות מ10K ק"מ. עולה בערך 70-80 לפחית.לא חסר. המליץ כל 3 תדלוקים להוסיף חצי ליטר
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
יש לי את אותו הכלי, וישר מרגישים את ההבדל.
החל מעבודה חלקה יותר בסרק ועד שיפור בצריכת דלק
אני מרגיש ככה גם אחרי שטיפה. טיפול.
רוצה לומר - פסיכולוגי.
לא חסר. המליץ כל 3 תדלוקים להוסיף חצי ליטר
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
כזה זה עוד לא שמעתי...כמעט 2 פחיות כל 3 תדלוקים.
אם אתה שם נוזל ניקוי בבית פילטר החומר רץ דרך המשאבה לאינג'קטורים ומשם לעודפים לא? ואז הוא מתערבב בכל הסולר שבמיכל. הרי רוב הסולר שרץ על הקו חוזר למיכל ואז אין הבדל אם שפכת אותו במיכל או בבית פילטר. אלא אם אתה עושה מה שנקרא אינפוזיה במעגל סגור ואז יש בזה הגיון. או שאני מפספס משהו?
Sent from my V10 using Tapatalkאתה צודק לחלוטין. ועדיין ככה אומרים לעשות.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
ehudzeelim
01-06-22, 16:05
לא טויוטה,
לי יש שני רכבים זהים עם מעל 400k, באחד הייתי שם באופן קבוע כל 10-20k פחית של bg244 (שהפך עם השנים ל-bg245)
על רבע מיכל סולר. הרכב השני לא קיבל את הטיפול הזה, אלא קיבל אולי פחית אחת כל 100k (בערך).
הפסקתי להוסיף כי ראיתי שאין הבדל בין הרכבים אחרי 8 שנים בערך. שני הרכבים עדיין עם מזרקים ומשאבה מקוריים, ללא שיפוצים כלשהם.
מדובר ברכבים עם מנועים פשוטים (לא הזרקה ישירה) אז הניסיון הזה רלוונטי בעיקר לרכבים ישנים.
דרך אגב, למי שכן מוסיף, יש לוולווליין תוסף מקביל ל-bg שעולה בערך חצי. לא ניסיתי אותו אבל לא נראה לי שוולווליין יכול להיות רע.
דרך אגב, למי שכן מוסיף, יש לוולווליין תוסף מקביל ל-bg שעולה בערך חצי. לא ניסיתי אותו אבל לא נראה לי שוולווליין יכול להיות רע.
השוואה ריקה מתוכן.
זה שכתוב על שניהם ״תוסף לניקוי מערכת דלק״ לא אומר שום דבר בר-הערכה על ההבדל/זהות כימית וביצוע.
ehudzeelim
01-06-22, 16:21
שני תוספים בעלי יעוד זהה של שתי חברות טובות,
לא השוותי ביניהם, אין לי את הכלים. השוותי רק את המחיר.
אבל לא רואה למה הם לא ברי השוואה.
יש כאלה שרשום עליהם "לניקוי אניג'קטורים", ויש כאלה "למערכת הדלק"
בקיצור...אין לי מושג, אבל יש לי הרגשה שזה סתם חרטוט.
ehudzeelim
01-06-22, 16:49
"Valvoline diesel system cleaner"
"BG 245 diesel fuel system cleaner"
לי זה נשמע אותו ייעוד,
ואם הכל חרטא אז ברור שעדיף חרטא בחצי מחיר ;)
יש לי רכב דיזל ואף פעם לא עשיתי את זה... חמש שנים ו-35 אלף ק"מ...
זו המלצה או חובה?
זה כמו לשטוף את הרכב.
(הנה לכם משפט עם פוטנציאל לשרשורפלצת).
שני תוספים בעלי יעוד זהה של שתי חברות טובות,
לא השוותי ביניהם, אין לי את הכלים. השוותי רק את המחיר.
אבל לא רואה למה הם לא ברי השוואה.
מה שאייל כתב.
"Valvoline diesel system cleaner"
"BG 245 diesel fuel system cleaner"
לי זה נשמע אותו ייעוד,
ואם הכל חרטא אז ברור שעדיף חרטא בחצי מחיר ;)
יש יותר מרוכזים מאחרים.. יש כאלו לאינפוזיה, ויש למיכל דלק ויש ויש..
ehudzeelim
02-06-22, 08:09
אפשר לצמצם כמה מהיש ויש, אלה תוספים שמיועדים להוספה למיכל דלק, לא לאינפוזיה.
יעוד זהה, מטרה זהה, יישום זהה.
אותי לא מעניין הריכוז, ושאר התכונות הכימיות, אלא מבחן התוצאה בלבד.
כמו (לדוגמה) שמן 10w-40 של חברות שונות לא זהה, אבל בסוף נבחן בתוצאה שהוא נותן, ככה גם פה.
את הצרכן פחות מעניין מה יש בפנים
ואם אתה שואל אותי, יש בכולם פחות או יותר אותו דבר. זאת לא איזו נוסחת פלא אקזוטית.
אותי לא מעניין הריכוז, ושאר התכונות הכימיות, אלא מבחן התוצאה בלבד.
רק שאתה מציין בעצמך שלא ניסית את המוצרים.. אז גם אין מבחן תוצאה אפילו לא תחושתי.
ehudzeelim
02-06-22, 19:37
לקח כמה תגובות אבל אני שמח שבסוף התיישרת עם הודעה 19 בה כתוב:
לא השוותי ביניהם, אין לי את הכלים
:rolleyes:
סקרן - ראיתם פעם מוצר שהיצרן מצהיר או כותב בהנחיות שזה ל"אינפוזיה"? אני לא זוכר כזה.
ehudzeelim
02-06-22, 20:37
כן, ליקווי מולי diesel purge
גם ליקווימולי וגם ביג'י.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לקח כמה תגובות אבל אני שמח שבסוף התיישרת עם הודעה 19 בה כתוב:
לא השוותי ביניהם, אין לי את הכלים
:rolleyes:
חמוד אתה.
הפרחת סיסמא ריקה ואחרי זה משתמש בציטוט הריק של עצמך בתור טיעון.
גאוני.
- - - Updated - - -
לא השוותי ביניהם, אין לי את הכלים
:
יש בשוק הרבה "תוספים לדלק", זה שוק די פרוץ.
תחפש קצת ברשת השוואות אמיתיות שבוחנות כימיה וניקוי.
יש לא מעט שכל מה שהם עושים זה שיפור סטאן או אוקטן שהתוצאה היא הרגשה (זמנית) של רכב מעט יותר נמרץ והצרכן מרגיש שהכסף ששלים "עשה משהו".
ויש אינפוזיות ויש חומרים של יצרנים קצת יותר רציניים שאפשר למצוא את המבחנים שלהם ברשת.
- - - Updated - - -
גם ליקווימולי וגם ביג'י.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
וגם וירט שהתייחסת לגביו קודם, וגם ג'סטיסברדרס במיכל גדול.
ehudzeelim
02-06-22, 22:17
חמוד אתה.
הפרחת סיסמא ריקה ואחרי זה משתמש בציטוט הריק של עצמך בתור טיעון.
גאוני.
בהודעה 28 שבה הסכמת בלי כוונה עם מה שכתבתי ב-19 הדיון הגיע לשיאו.
עכשיו זה כבר garbage time אפשר לקפל לדעתי ;)
זה כמו לשטוף את הרכב.
(הנה לכם משפט עם פוטנציאל לשרשורפלצת).
אני שוטף את האוטו שהוא מלוכלך (סתם, גם כשלא)...
אבל ברצינות, מה המשמעות של החומרים האלה? זו המלצה של היצרנים?
כשהוא...https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/114410-%D7%9B%D7%A9-%D7%95%D7%9C%D7%90-%D7%A9-%D7%96%D7%94-%D7%91%D7%9B%D7%9C%D7%9C-%D7%9C%D7%90-%D7%A7%D7%A9%D7%94
נשלח מהנייד
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.