צפייה בגרסה מלאה : בקשת הסבר למצב משלוח מאלי אקספרס
ב-8/6 רכשתי מוצר באלי אקספרס.
לאחר כמה ימים קיבלתי מס' מעקב.
המצב האחרון שמופיע בבירור שעשיתי באתר ZIPY
הוא מתאריך 24/06
כתוב. ממתין לאיסוף תזכורת ראשונה.
וזה אחרי שכתוב באירועים הקודמים על שחרור מכס
והגעה ליעד וכו'
בדואר ישראל אין שום נתונים.
לא קיבלתי תזכורת. אולי בגלל שטלפון שלי (כשר)לא מקבל מסרונים.
איפה אני עומד?
אציין שאני גר במושב והדואר מגיע לבית הדואר המקומי.
ולמיטב ידיעתי הוא עוד לא הגיע נכון להבוקר.
שלח לי בפרטי את מספר המעקב, יש מספר אתרים שמקבלים את המידע מהדואר ואולי אוכל למצוא לך פרטים נוספים.
תוכל לנסות לבד באתר 17track
נשלח מהנייד
boaz avrahami
04-07-21, 08:28
בדוק ועדכן מה הנתונים המופיעים בחיפוש אחר מספר המעקב באתר המכס או שתציין מספר מעקב של החבילה. הנתונים שלך מעורפלים מדי.
https://shaarolami-query.customs.mof.gov.il/CustomspilotWeb/he/UrlHash/CargoSearch?hash=LctkDxQMa%2Bhq~v2FrFBOQ m8kS7XklFntZeQins82dTFqMcfnkc88CiEjSkg~I pEwh67jn3agPrPjOnW92f3ZRtdE3ujxi8WS8EdVB dR~c~2y6WeFj8qitIVwJZFUCDcN
תודה, ארז ובועז.
ב-17track יש את אותן תוצאות כמו בZIPY רק באנגלית.
ברשות המיסים אין תוצאה.
מס' המעקב הוא: YT2115921266003475
boaz avrahami
04-07-21, 11:23
לפי הנתונים זה מופץ בארץ ע"י חברה עם שליח HFD
הזן כאן את מספר המעקב והטלפון שלך.
לרוב הם שולחים SMS שנדרש לתאם מסירה או שהנהג מתקשר.
אם אינני טועה יהיה באתר הטלפון של הנהג אחרי שתעלה את פרטי המשלוח
https://www.hfd.co.il/%D7%90%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A8-%D7%97%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%94/
המשלח בחו"ל הוא:
https://www.yunexpress.com/
סריקה באתר שלהם מעלה את הלינק לחברת הפצה בארץ.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210704/2c23064327a97195f0e4f1cdef4dab1c.jpg
לצערי אני רואה רק ששלחו הודעה ראשונה וגם הודעה שנייה (28.6).
אם זה דואר ישראל - נסה לתפוס אותם ב-171... הרבה סבלנות.
אם יש לך נקודת קבלת חבילות קבועה באזורך - אולי אם תגיע אליהם יצליחו לעזור לך.
נשלח מהנייד
boaz avrahami
04-07-21, 11:36
להבנתי זה לא קשור לדואר.
שמעון נסה להשתמש גם במספר מעקב הבא מול חברת המשלוחים:
WT000020276
זה החליף מספר בכניסה לארץ.
עם המספר הזה תוכל לבצע שאילתה באתר המכס ולראות שזה ממזמן בארץ
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210704/87ea1b1e11ba4f1da1962eb5dbb672d1.jpg
04/07/2021 13:54 - not picked up from the pickup point, on the way to hfd warehouse
החבילה לא נאספה, מוחזרת למחסן של HFD
נשלח מהנייד
boaz avrahami
05-07-21, 13:37
למשלח הזה יש ממשק סמס מול הלקוח.
כנראה ששמעון צריך לדבר איתם ולתאם
תודה שוב.
עדכון. כשניסיתי לעשות בדיקת מעקב באתר HFD והקלדתי את מס' המעקב
ומס' הטלפון כפי שרשמתי באתר אלי-אקספרס קיבלתי הודעת שגיאה של
אי התאמה.
פניתי אליהם במייל והשיבו לי שזה כבר נלקח מנקודת האיסוף (אני עדיין לא יודע היכן היא)
ומוחזר לספק.
ביקשתי מהם להחזיר לנקודת האיסוף ולהודיע לי
בשיחה טלפונית (כזכור הטלפון שלי מסרב לקבל SMS)
אמרו לי שזה לא ניתן, ואפשר להודיע רק דרך מיילים.
בקשתי מהם להחזיר ושיודיעו לי במייל.
עדיין לא קיבלתי תשובה.
בכל
. אופן כתבתי לספק כדלהלן
HelloI waited for the shipment and checked the tracking number and got no result. Friends advised to check on a tracking site and there I found out that the product had reached a collection point and that I had been notified.My phone is not able to receive text messages so I did not know about the messages.I wrote an email to the shipping company and they replied that the product was taken from the collection point and returned to the supplier.To begin with, no one will let me know that this is the type of delivery. I was sure it would go directly to the address I specified.I am interested in the product. Nor do I care that it will reach a collection point. I just need to be notified, either in a voice call, or by email.Regards, Shimon
גם אצלי ניסיון לא טוב עם ZIPY ,
מעקב לא מדוייק על החבילה ,
לא נישלחה בתאריך שאמרו שנישלחה והגיעה אחרי חודשיים ,
הם אוספים כניראה חבילות ביחד , לאחר שהודיעו שנישלח ,
ושולחים הכל ביחד אחרי כמה שבועות לחסוך בכסף של המשלוח.
boaz avrahami
06-07-21, 09:46
זה אתר קניות עבור מי שמפחד לקנות באנגלית.
לא רואה סיבה לרכוש מהם
לא רכשתי דרך ZIPY
רק את המעקב עשיתי דרך האתר שלהם.
מסכים לגבי עניין ZIPY - פחות מומלץ ,
עשיתי הרבה רכישות מאלי אקספרסס שהגיעו בסדר והמעקב היה יותר נוח.
שמעון - תמשיך לעקוב , תנסה ליצור איתם קשר בטלפון,
כניראה החבילה שוכבת איפשהו ומן הסתם לא ממש אכפת למישהו...
שמעון, אם אתה רוצה לספק להם מספר טלפון אחר שיודע לקבל סמס, צור קשר בפרטי ואסייע.
נשלח מהנייד
זה אתר קניות עבור מי שמפחד לקנות באנגלית.
לא רואה סיבה לרכוש מהםגם עבור מי שמפחד לקנות אצל דוד אלי.
וגם למי שמעדיף לשלם עוד כמה גרושים ולא לקבל הפתעות מכס.
לא עובד הרבה עם זיפי/אלי, אבל בהזמנה אחת שהגיע מוצר פגום, העליתי סרטון ותוך יומיים-שלושה קיבלתי זיכוי (לקניות דרך זיפי, קצת מרגיז, אבל ממילא השתמשתי בזיכוי להזמין מוצר זהה). שירות לקוחות בארץ עם זמן תגובה סביר לגמרי, גם זה שווה כמה סנטים ...
שמעון - תמשיך לעקוב , תנסה ליצור איתם קשר בטלפון,
כניראה החבילה שוכבת איפשהו ומן הסתם לא ממש אכפת למישהו...
כפי שכתבתי, ביקשתי שיחזירו שוב לנקודת החלוקה
וענתה לי אחת בשם ליאל "אין אפשרות המשלוח חזר לספק
אני ממש מתנצלת עליך לפנות אליו"
כבר אמש פניתי לספק כפי שנכתב לעיל.
עדיין לא השיב לי.
וארז, תודה על הצעתך, אולי אשתמש בה.
boaz avrahami
06-07-21, 19:07
שמעון,
מעיון בלוחות הזמנים לפי מספר המעקב, נראה לי לא סא סביר שזה כבר יצא לחול.
ההודעה השניה רק ב 28 ליוני.
לא יצרו קשר טלפוני…
אני הייתי מתעקש איתם קצת יותר.
לדעתי הנציגה לא שולטת.
אגב, מה מופיע באתר שלהם לפי מספר המעקב?
זה מה שמופיע באתר הבנלאומי
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210706/33ff2c418f3a061401ed48429f87a8be.png
עושים ניסיון חלוקה נוסף?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210714/fe8a975f54a22f2396b229df6df13222.jpg
נשלח מהנייד
תודה, ארז.
בעקבות תגובתך פניתי במייל לחברת המשלוח HFD
לברר האם מדובר בניסיון נוסף.
הם אישרו שאכן שליח יצא אליי למסירה אישית
עוד היום.
בשעה 17:56 קיבלתי שיחת טלפון עם מסרון קולי
שהשליח ניסה ליצור איתי קשר ולא נענה.
(לא היה ולא נברא)
והמסרון המשיך, אבל אל דאגה תוכל ליצור קשר
עם השליח של מטאור שליחויות בטלפון מס' +++++++
התקשרתי מיד ו-"הלקוח לא יכול לקבל את שיחתך
נסה מאוחר יותר".
ניסיתי גם בהמשך ו-אותו תקליט.
מחר על הבוקר אנסה שוב.
כמו כן, מבדיקה שעשיתי , מטאור שליחויות נמצאים באופקים.
מחר אנסה להתקשר גם אליהם.
ואעדכן כמובן.
yochaytzur
14-07-21, 20:57
כפי שכתבתי, ביקשתי שיחזירו שוב לנקודת החלוקה
וענתה לי אחת בשם ליאל "אין אפשרות המשלוח חזר לספק
אני ממש מתנצלת עליך לפנות אליו"
כבר אמש פניתי לספק כפי שנכתב לעיל.
עדיין לא השיב לי.
וארז, תודה על הצעתך, אולי אשתמש בה.היה לי אותו סיפור.
המשלוח הגיע לתיבת חלוקה. ההודעה על כך אומרת "משלוח שלא יאסף בזמן יוחזר" אך ללא ציון מהו אותו זמן. באתי אחרי 4 ימים (עובדים מהבית, לא מגיעים כל יום לתיבה) וכבר לא היה. ה"ליאל" התורנית אמרה שצריך לבקש מהספק לשלוח שוב.
אמרתי לה: די ברור מה אתם עושים. אתם שמים זמן איסוף קצר באופן לא סביר, לא מודיעים על הזמן הזה בסמס, ואז עוקצים את הסיני ששלח בעלות הפצה נוספת. אין שום סיבה לערב את הספק בזה.
למחרת שלחו שוב לתיבה...
שיטת מצליח ישראלית טיפוסית.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
היה לי אותו סיפור.
המשלוח הגיע לתיבת חלוקה. ההודעה על כך אומרת "משלוח שלא יאסף בזמן יוחזר" אך ללא ציון מהו אותו זמן. באתי אחרי 4 ימים (עובדים מהבית, לא מגיעים כל יום לתיבה) וכבר לא היה. ה"ליאל" התורנית אמרה שצריך לבקש מהספק לשלוח שוב.
אמרתי לה: די ברור מה אתם עושים. אתם שמים זמן איסוף קצר באופן לא סביר, לא מודיעים על הזמן הזה בסמס, ואז עוקצים את הסיני ששלח בעלות הפצה נוספת. אין שום סיבה לערב את הספק בזה.
למחרת שלחו שוב לתיבה...
שיטת מצליח ישראלית טיפוסית.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
אל תתעצל, ותכתוב את הסיפור לספק.
כמה תלונות כאלו, והם יבינו
סוף דבר.
הבוקר התקשרתי לחברת מטאור שליחויות
היו מאוד נחמדים וסיפרו שאתמול באו למושב
וניסו להשיג אותי בטלפון. אבל היה להם מס'
טלפון שגוי שזה גרם לכל הבעיה מלכתחילה.
מכיון שנסעתי לאופקים בלאו הכי
אמרתי להם שאבוא לאסוף משם.
והחבילה אצלי.
ותודה לאנשים המסייעים באתר ג'יפולוג.
אצלי הם לא יכולים להשתמש בשקר הזה, כי כשלי עשו את הטריק הזה (לא זוכר איזה חברה), הם שלחו את ההודעה שלא השיגו אותי, בsms.
אצלי הם לא יכולים להשתמש בשקר הזה, כי כשלי עשו את הטריק הזה (לא זוכר איזה חברה), הם שלחו את ההודעה שלא השיגו אותי, בsms.
זה לא היה טריק או שקר. בעצם היתה טעות ראשונית
שגרמה לסיבוך מתמשך.
והנה השתשלות העניינים.
חברת HFD מקבלת את המשלוח מסין.
והיא מעבירה אותו לקבלני משלוח איזוריים
שלהם, או יש נקודת איסוף, או עד לדלת הנמען.
כשזה מגיע לנקודת האיסוף, חברת HFD שולחים SMS
לטלפון שעל החבילה. ובמקרה שה-SMS לא התקבל,
הם שולחים את ה-SMS בהודעה קולית. (קול רובוטי כזה)
מה שקרה הוא, על החבילה היה מס' טלפון שגוי (ספרות חסרות)
וכמובן שלא קיבלתי הודעה קולית.
העניין סודר רק אחרי שאתמול, ארז כתב שיש ניסיון
משלוח נוסף,
כתבתי לחברת HFD שהנהג יתקשר אליי
וציינתי את המס' שלי. פתאום קיבלתי הודעה קולית
בה נאמר שהנהג של מטאור שליחוית לא השיג אותי.
הבוקר התקשרתי למטאור שליחויות ואספתי את החבילה
ובאמת ראיתי שיש תיקון בכתב יד של מס' הטלפון.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.