צפייה בגרסה מלאה : יעוץ סוברו טריבקה b9
אשמח על מידע לגבי סובארו טריבקה b9. הציעו לי 2008 במצב טוב. האם הרכב מומלץ באופן כללי בעיקר לכביש מבחינת אמינות ותחזוקה ? האם יודעים במוסכים איך לטפל בו ? והאם המחירים יקרים היות וזה רכב פחות נפוץ ?
כמו כן האם מתאים לה מערכת גז ?
אשמח לכל מידע בעניין היות ואני מתלבט גם לגבי הרכב וגם לגבי צריכת הדלק.
תודה על כל מידע.
צריכת הדלק... מזעזעת.
הרכב אמין בסך הכל אבל החלקים בארץ יקרים יחסית לדגמים אחרים של היצרן. מאידך בגלל שזה רכב שמיוצר בארהב יש המון חלקים מקוריים ומשומשים בזול יחסית, באמזון ואיביי.
2008 כבר רכב ישן שעבר כמה ידיים. קח בחשבון שלפחות הבעלים האחרון כבר ציפה לתחזוקה זולה. אם זה המקרה - אולי כדאי להתרחק. אם הרכב באמת שמור - ואתה נכנס לעניין בעיניים פקוחות - זה רכב מהנה (בשביל מה שהוא.... בהמת 7 מקומות אמריקאית אבל קומפקטית)
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
צריכת הדלק... מזעזעת.
הרכב אמין בסך הכל אבל החלקים בארץ יקרים יחסית לדגמים אחרים של היצרן. מאידך בגלל שזה רכב שמיוצר בארהב יש המון חלקים מקוריים ומשומשים בזול יחסית, באמזון ואיביי.
2008 כבר רכב ישן שעבר כמה ידיים. קח בחשבון שלפחות הבעלים האחרון כבר ציפה לתחזוקה זולה. אם זה המקרה - אולי כדאי להתרחק. אם הרכב באמת שמור - ואתה נכנס לעניין בעיניים פקוחות - זה רכב מהנה (בשביל מה שהוא.... בהמת 7 מקומות אמריקאית אבל קומפקטית)
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
קודם כל תודה.
מדובר ביד 1 שעוד לא עשה 100,000
עיקר ההתלבטות היא אכן הדלק, בגלל שאני צריך רכב 7 מקומות,
האם זה שזה יד 1 במצב טוב לכאורה (עוד לא בדקתי) שווה את הצריכת דלק ? או שעדיף להתמקד במשהו אחר ?
תודה על העזרה.
כמו כן האם מתאים לה מערכת גז ?
אין רכב שמתאים לגז אלא אם היצרן תכנן וייצר חלקים מתאימים (ראש מנוע, שסתומים, בוכנות).
ומי שחושב שאני טועה, שיפנה ליבואן ו/או היצרן ויבקש מידע לגבי תוקף האחריות למנוע מוסב לגז.
יש רכבים שיותר רגישים ופחות רגישים. אבל, עדיין לא מתאימים אם לא הותאמו לכך ע"י היצרן.
כמובן שמתקיני הגז יחלקו עליי, וגם כאלו שנוסעים ונהנים מעלות נמוכה עם גז.
כמובן שרכב עם קמ' נמוך יספוג טוב יותר את ההסבה,
בד"כ מי שייתקל בבעיות יהיו הבעלים הבאים.
בכל מקרה, בהצלחה בכל החלטה.
רענן
עיקר ההתלבטות היא אכן הדלק, בגלל שאני צריך רכב 7 מקומות,
זה משפט לא ברור, מה הקשר בין הצורך שלך ל-7 מקומות לנושא צריכת הדלק של רכב ספציפי?
שווה את הצריכת דלק ? או שעדיף להתמקד במשהו אחר ?
אין דרך פשוטה לענות על השאלה. אם הנסועה שלך מועטה, צריכת הדלק היא פקטור שולי. אם הנסועה השנתית גבוהה - צריכת הדלק הרבה יותר משמעותית.
כמובן שתלוי במצב הרכב ובכמות הק"מ שאתה עושה, אבל בדרך כלל ברכב בן 12 שנה, הוצאות התחזוקה עלולות להיות יותר משמעותיות מהוצאות הדלק...
יש בשוק מגוון רכבים המתאימים ל-7 אנשים, במיוחד אם חלקם ילדים... אני מבין שאין לך צורך ביכולות שטח, נכון?
זה משפט לא ברור, מה הקשר בין הצורך שלך ל-7 מקומות לנושא צריכת הדלק של רכב ספציפי?
אין דרך פשוטה לענות על השאלה. אם הנסועה שלך מועטה, צריכת הדלק היא פקטור שולי. אם הנסועה השנתית גבוהה - צריכת הדלק הרבה יותר משמעותית.
כמובן שתלוי במצב הרכב ובכמות הק"מ שאתה עושה, אבל בדרך כלל ברכב בן 12 שנה, הוצאות התחזוקה עלולות להיות יותר משמעותיות מהוצאות הדלק...
יש בשוק מגוון רכבים המתאימים ל-7 אנשים, במיוחד אם חלקם ילדים... אני מבין שאין לך צורך ביכולות שטח, נכון?
התכוונתי במשפט הנ"ל שהיות ואני צריך 7 מקומות והנ"ל עונה על הצרכים שלי
מבחינת מס' מקומות ומבחינת מספר ק"מ נמוך.
אכן מיועד לעירוני ובין עירוני בלבד, עם ילדים.
אבל משמש גם לעבודה אם העמסת הרכב בכלי עבודה שונים
תודה.
נסה לתת יותר מידע - אתה צריך רכב עם יכולות שטח?
מהי הנסועה השנתית שלך (הערכה של כמות הק"מ השנתית שאתה עושה)?
אם יכולת השטח חשובה - אזי כנראה אתה צריך לחפש רכב יותר קשוח, במקרה כזה - נסה לענות על השאלון שלנו בשרשור הנעוץ בראש הפורום.
אם אתה נוסע בממוצע שנתי פחות מ-15000 קמ, כנראה אין חשיבות להבדל של כמה ליטרים ל-100 קמ בצריכת הדלק, אם אתה עושה מעל 30000 לשנה - יש כבר משקל לצריכת הדלק וגם לרכב חדש יותר...
נסה לתת יותר מידע - אתה צריך רכב עם יכולות שטח?
מהי הנסועה השנתית שלך (הערכה של כמות הק"מ השנתית שאתה עושה)?
אם יכולת השטח חשובה - אזי כנראה אתה צריך לחפש רכב יותר קשוח, במקרה כזה - נסה לענות על השאלון שלנו בשרשור הנעוץ בראש הפורום.
אם אתה נוסע בממוצע שנתי פחות מ-15000 קמ, כנראה אין חשיבות להבדל של כמה ליטרים ל-100 קמ בצריכת הדלק, אם אתה עושה מעל 30000 לשנה - יש כבר משקל לצריכת הדלק וגם לרכב חדש יותר...
אוקי
עיקר העבודה בסביבת הבית, להערכתי פחות מ 10,000 בשנה.
ללא צורך בנסיעה בשטח כלל.
אוקי
עיקר העבודה בסביבת הבית, להערכתי פחות מ 10,000 בשנה.
ללא צורך בנסיעה בשטח כלל.
אין היגיון בקניית רכב נדיר אלא אם יש לו איזה יתרון יחודי שחשוב לך.
יש כזה?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אוקי
עיקר העבודה בסביבת הבית, להערכתי פחות מ 10,000 בשנה.
ללא צורך בנסיעה בשטח כלל.
אם אין צורך בנסיעה בשטח בכלל אז חפש רכב אחר עם 7 מקומות שאין לו מכלולים המיועדים לכאורה לנסיעה בשטח (כמו הנעה 4X4 למשל)- המכלולים האלו משפיעים מאד לרעה על צריכת הדלק, על האמינות והצחזוקה בכלל והם מיותרים למי שלא נוסע בשטח בכלל.
חפש מיניואן או ואן בעל 7 מקומות שמתאים לטעמך ולתקציבך - יהיה עדיף בכל פרמטר על רכב 4X4 ככל שמדובר בנסועה בכביש בלבד.
תודה חברים
לאחר מחשבה החלטתי לרדת מהרעיון. חשבתי שמצאתי מציאה, אבל כנראה שזה ממש לא כך.
אשמח להמלצות על 7 מקומות עד 40,000 ש"ח
תודה.
אשמח להמלצות על 7 מקומות עד 40,000 ש"ח
תודה.
בעבר הקיה קרניבל היה להיט במשפחות ברוכות ילדים.
רענן
בעבר הקיה קרניבל היה להיט במשפחות ברוכות ילדים.
רענן
תודה.
האמת שבדקתי עליו בעבר אבל רובם עם קילומטראז' גבוה.
אולי נמצא איזה מציאה.
אם חשוב 7 מקומות גדול יחסית יש את השברולט אפלנדר. אם מספיק 5+2 שברולט אורלנדו.
בכל מקרה עם הק"מ שלך לא הייתי מרכיב מערכת גז.
ליאור
תודה חברים
לאחר מחשבה החלטתי לרדת מהרעיון. חשבתי שמצאתי מציאה, אבל כנראה שזה ממש לא כך.
אשמח להמלצות על 7 מקומות עד 40,000 ש"ח
תודה.
גיסי בדק לפני כשנה והגיע לשתי מועמדות:
מקסימום רכב לשקל - סיטרואן פיקאסו.
קטן יותר, יקר יותר אבל פשוט וקוריאני - קיה קארנס.
לקח בסוף פיקאסו ובינתיים מבסוט.
זה רכב 4X4 ?
יש לו יכולות שטח?
זה רכב 4X4 ?
יש לו יכולות שטח?לא נדרשת יכולת שטח.
אנחנו מארחים לפעמים גם שרשורים כאלו...
נשלח מהנייד
גיסי בדק לפני כשנה והגיע לשתי מועמדות:
מקסימום רכב לשקל - סיטרואן פיקאסו.
קטן יותר, יקר יותר אבל פשוט וקוריאני - קיה קארנס.
לקח בסוף פיקאסו ובינתיים מבסוט.
תודה חברים על העזרה ועל הייעוץ.
על הפיקאסו היה בעבר תלונות הבנתי שבשנותים האחרונים הם כן בסדר.
האם זה נכון ?
- - - Updated - - -
אם חשוב 7 מקומות גדול יחסית יש את השברולט אפלנדר. אם מספיק 5+2 שברולט אורלנדו.
בכל מקרה עם הק"מ שלך לא הייתי מרכיב מערכת גז.
ליאור
תודה.
באופן כללי הם רכבים אמינים ?
אכן לא חשבתי כל כך על מערכת גז, רק לגבי הטריבקה שהבנתי שהוא ממש זולל דלק.
על פניו נראה שהסיטרואן בסדר גמור בינתיים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
זה רכב 4X4 ?
יש לו יכולות שטח?
אם התכוונת ל טריבקה הוא אכן 4x4 (לפי מה שמפרסם המוכר)
לגבי יכולות שטח אין לי מושג.
תודה חברים על העזרה ועל הייעוץ.
על הפיקאסו היה בעבר תלונות הבנתי שבשנותים האחרונים הם כן בסדר.
האם זה נכון ?
- - - Updated - - -
תודה.
באופן כללי הם רכבים אמינים ?
אכן לא חשבתי כל כך על מערכת גז, רק לגבי הטריבקה שהבנתי שהוא ממש זולל דלק.
האפלנדר זה רכב אמריקאי פשוט יחסית ולא חדש על כל המשתמע מכך (כלומר לא אמין כמו יפנית וכנראה קצת יותר מהסיטרואן) הכל בהכללה כמובן, כי באופן אישי אני מאוד מאוד אוהב סיטרואן (יש לי בהיסטוריה הכללית ביחד עם אבא שלי 12! סיטרואן, החל מ-2 BX במקביל והלאה)
בנוגע לאורלנדו, זה כבר רכב קוראני מהדורות הקודמים (זה בעצם דייהו) לחברים היה כזה ללא בעיות אבל זה אחד מתוך הכלל והוא היה חדש יחסית.
אם לסכם את מה שכתבתי אז באופן אישי לא ממש מכיר, סורי.
ליאור
הפיקסו מהדור הקודם, זה שהיה מבוסס על ה-c4, הוא רכב מאוד פרקטי ומאוד זול אבל אני אישית מכיר מקרוב 2 סיפורי זוועה מחרידים שנוגעים למע' החשמל שלו. ברמה של תיקונים מעל לשווי הרכב בשוק.
זה גם רכב עם גיר רובוטי במובן הרע של המילה
חבר מחזיק את הדור החדש יותר בגרסת 7 מקומות ובמקרה שלו אין בעיות מיוחדות
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
הפיקסו מהדור הקודם, זה שהיה מבוסס על ה-c4, הוא רכב מאוד פרקטי ומאוד זול אבל אני אישית מכיר מקרוב 2 סיפורי זוועה מחרידים שנוגעים למע' החשמל שלו. ברמה של תיקונים מעל לשווי הרכב בשוק.
זה גם רכב עם גיר רובוטי במובן הרע של המילה
חבר מחזיק את הדור החדש יותר בגרסת 7 מקומות ובמקרה שלו אין בעיות מיוחדות
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
תודה.
אכן על הדור הקודם קראתי תגובות לא טובות בכלל.
מחבר שמחזיק את הדור החדש הבנתי שהוא מאוד מרוצה.
מה עדיף לקנות מאדם פרטי או מחברות הליסינג עם שנתיים אחריות (או קילומטראז' מסויים שפחות רלוונטי בשבילי כי הנסועה שלי נמוכה) ?
כמו כן לגבי מימון איך הכי טוב לקחת ?
תודה.
אכן על הדור הקודם קראתי תגובות לא טובות בכלל.
מחבר שמחזיק את הדור החדש הבנתי שהוא מאוד מרוצה.
מה עדיף לקנות מאדם פרטי או מחברות הליסינג עם שנתיים אחריות (או קילומטראז' מסויים שפחות רלוונטי בשבילי כי הנסועה שלי נמוכה) ?
כמו כן לגבי מימון איך הכי טוב לקחת ?בנושאים האלו אין לי ידע לתרום לצערי
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
תודה.
אכן על הדור הקודם קראתי תגובות לא טובות בכלל.
מחבר שמחזיק את הדור החדש הבנתי שהוא מאוד מרוצה.
מה עדיף לקנות מאדם פרטי או מחברות הליסינג עם שנתיים אחריות (או קילומטראז' מסויים שפחות רלוונטי בשבילי כי הנסועה שלי נמוכה) ?
כמו כן לגבי מימון איך הכי טוב לקחת ?
עדיף מאדם פרטי, מיד 1, עם היסטוריית טיפולים מלאה.
למרות שיש יוצאים מן הכלל, אבל ממש ״בפינצטה״.
לגיסי מצאנו אחד ב״אופרייט ליסינג״ שהיה אצל נהג יחיד עובד רפא״ל, ק״מ נמוך, קיבלנו היסטוריית טיפולים מלאה ותמונות של כל שריטה או דפיקה שהיתה ברכב.
הם היו עשר.
זה אחרי שעברנו כל טרייד אין/השכרה/ליסינג ולא היינו מרוצים ממה שראינו.
מימון בד״כ הכי זול בבנק שלך, אבל אני לא יועץ...
תצטרך לעשות סקר.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.