צפייה בגרסה מלאה : ממיר מתח בג'יפ?
לנוכח טיולי חוצה-ישראל שעד כה היו מוצלחים מאוד והמסעות הבאים שמתרגשים עלי לאחר הסגר, זה כנראה הפרויקט הבא שלי.
צורך שהולך והופך לקריטי, כדי לפטור אותי מהצורך לבקש טובות ולשאול ממירים מחברים - לעתים ממירים קטנים וחלשים, לעתים בכלל מתגלים כלא תקינים, ואז אני רשמית עם הזין ביד...
עובדה מצערת: אין לי מושג ולו קלוש בכל מה שקשור לחשמל
אני לא יודע איזה ממיר לרכוש, בטח לא יודע איך להתקין דבר כזה באופן נכון בלי לשרוף את הג'יפ תוך כדי.... אז גם עזרה בזה תתקבל בברכה.
למה ישמש?
1. הטענת מכשירי קשר. באופנגים/מוטורולות קטנים, מחוברים למפצל ביתי. ארבעה-חמישה מטענים בודדים. נדרש קצב הטענה סביר, לא כמו היום, שאני מטעין עם ממיר מתח מושאל (די מעפן) שמחובר עם תנינים למצבר, ואני מוצא את עצמי נשאר ער עד לשעות הקטנות של הלילה עד שהמכשירים מואילים להיטען...
2. הפעלת מקדחה/דיסק. בטיולי חוצה ישראל כלי רכב נשברים ולעתים אני צריך להפעיל כלים. זה לא קורה המון, אבל אם יתעורר הצורך, רצוי שיהיה לי מענה.
3. לעתים רחוקות יותר - לחבר לפטופ או מכשירי חשמל אחרים. אבל זה באמת יחסית נדיר.
בסופה יש לי מצבר 90AH חדש ואלטרנטור 120, אם אני לא טועה.
אז איזה ממיר?
הספק רצוי?
מקום מומלץ לרכישה (מחיר, אחריות וכו')?
התקנה קבועה באוטו או להמשיך לחבר עם תנינים למצבר כמו חורני?
איך מתקינים? מה מחברים למה?
המלצה על חשמלאי סבלן ומקצועי, או לחלופין - אם מישהו כאן מבין בדברים כאלה ויוכל לעזור בהתקנה...
תחשוב הפוך.
1. יש מטעני באופנג שעובדים על 12v (שים למתח הכניסה של המטען)
2. מסור דיסק ומקדחות אלחוטיות
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
דיסק יצריך ממך ממיר מפלצתי ויקר.
לדעתי יותר םשוט לקחת דיסק ומקדחה נטענים.
מכשירי הקשר ברוב המקרים מוזנים מ- 12 וולט, אז למה להמיר ל- 220 ואז בחזרה ל- 12 ? תבדוק אם זה אכן המצב אצלך.
לפטופים מודרניים (כאלו שמוזנים ע"י usbc אפשר להטעין עם דונגל קטן (חפשו 83W) שנתקע לשקע המצית.
בקיצור, ממיר מתח לג׳יפ זה צורך שהולך ונעלם. תשקיע בכלים נטענים טובים ותהנה הרבה יותר [emoji846]
יואב עזר לי לפני כמה שנים עם דיסק מחובר לממיר. אני חושב שהיית שם. תשאל אותו מה הגודל של הממיר.
אני חושב שסידור של ממיר במזוודה עם מחבר זרם גבוה למצבר הוא הנכון ביותר.
סולן מייבאים ומוכרים ממירים מצויינים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לי יש משהו כזה: https://www.ebay.com/itm/Pure-Sine-Wave-Power-Inverter-Input-DC12V-To-AC110V-220V-3000W-with-LED-Display-/283934360816?_trksid=p2349624.m46890.l49 292
לא יצא לי לבחון אותו הרבה אבל הוא מצליח לסובב מקדחה וגם לטעון לפטופ.
לגבי המכשירים של באופנג למה אתה לא קונה מתאמים לשקע מצית במקום להתעסק עם הטענת הסוללות?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
US $2.58 32%OFF | Car Lighter Slot Charger Cable For Baofeng UV-5R UV-5RE 5RA Walkie Talkie Charge Base 12V DC Power Charging for Radio Cord
https://a.aliexpress.com/_BUERPi
מתח הכניסה של מטען uv5r הוא 10v. כאמור, לא חסרים מטעני 12v.
יותר מאתגר יהיה למצוא מטען 12v לסוללות לדיסק/מברגה.
אבלללל....
מי שעובד בשטח עם כלים חשמליים (או מטעני סוללות מפלצתיים- למשל רכזות טעינהלסוללות רחפנים), עובד עם גנרטור.
תחשוב הפוך.
1. יש מטעני באופנג שעובדים על 12v (שים למתח הכניסה של המטען)
2. מסור דיסק ומקדחות אלחוטיות
Sent from my SM-N975F using Tapatalk1+++
היום לרוב החברות יש מטעני 12 v.
היתרון היחידי הוא אם יש צורך ברתכות ואז זה הרבה יותר נח מלפרק ולשרשר מצברים
אבל מצריך חתיכת ממיר עם סינוס טהור
ואז הוא משקולת גם באוטו וגם בכיס.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
כשאני מדבר על מתאם לבאופנג לשקע מצית אני מתכוון לזה: https://www.ebay.com/itm/Baofeng-UV-5R-Battery-Eliminator-Car-Charger-Walkie-Talkie-Car-Ham-Radio-Adapter-/122850602000?_trksid=p2349624.m46890.l49 292
זה מחליף את הסוללה ומקבל את המתח משקע המצית. לא צריך להתעסק בכלל עם ענייני הטענה. החיסרון שאי אפשר להוציא מהרכב (או שצריך לנתק ולשים את הסוללה הרגילה). מספיק טוב לחברי השיירה.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
יותר מאתגר יהיה למצוא מטען 12v לסוללות לדיסק/מברגה.
.
עובד ביומיום עם כלים של מקיטה כולל דיסק ומשור חרב
מטען 12v הוזמן והגיע למחרת היום לספק שלי
יש לכל החברות
דיסק 4.5 בולע סוללות - ושלי בראשלס
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
דרור מה קורה אחי היקר
כל מה שציינת לא דורש לדעתי ממיר- רק מערכת 12 V מהונדסת היטב. אני ממש לא חשמלאי אבל אני עכשיו בחופשה-והיום סיימתי את תא המטען. שקעי טעינה, תאורה וכו. כל מה שציינת סיימתי עכשיו לסדר. לעניות דעתי אין לך צורך בממיר מתח- אנחנו נוסעים עם מכשירי קשר נטענים של באופנג (לי יש גם קבוע וגם באופנג). כמה אימפקטים וגם שפע של תאורה- אף אחד לא משתמש אצלנו בממיר.
אני עורך ומציין- בכל זאת אתה מדריך קבוצות והצרכים שלך הרבה יותר משמעותיים מהצרכים שלי-אז אני רק אמליץ על חשמלאי הרכב ארנון בושרי מפתח תקוה. אחלה גבר עם סבלנות אדירה
אל תפחד מהחשמל.. זה הרבה יותר פשוט ממה שאתה חושב. בגדול, הכל עניין של הספק.. לפי ההספק של הצרכנים (בוואט) תדע איזה ממיר אתה צריך. אם זה ממיר סיני (שזה בסדר) קח מקדם בטחון גדול. לדוגמא, אתה רוצה להטעין 5 מכשירי באופנג, כל אחד צורך 100w, הייתי לוקח ממיר של 800w לפחות.
בקשר לכלי עבודה, אתה נכנס פה לממירים מאוד גדולים פיזית ומאוד יקרים, שמפרקים למצבר רגיל את הצורה. נטענים זו הדרך..
בהקשר להתקנה.. בסוף מדובר בקיבוע של הממיר לג'יפ, פלוס ומינוס קבועים למצבר (ממירים ראויים מגיעים עם חיווט) קטן עליך.
מכשירי קשר נטענים של באופנג (לי יש גם קבוע וגם באופנג).
יש לך מטען לבאופנג באוטו או את הטרמינטור של הסוללה ?
אם זה מטען . אשמח ללינק מומלץ.
תודה
תכתוב בגוגל תמונות: baofeng uv5r car charger aliexpress,
כנס לתמונה שאתהמתחבר אליה, ומשם גלוש למוצרים דומים שעלי מציע לך. בחר את זה עם הכי הרבה הזמנות.
אם יש לך עריסת טעינה ביתית אז אפשר רק את הכבל.
זה נותן בתוצאות גם את הסוללה עם הכבל לאוטו.
יש המון. אני הזמנתי ככה בזמנו. אין לי את הקישור הספציפי, אבל הם באמת כולם אותו דבר (למעט הרמאים כמובן, ולכן ללכת על מסםר הזמנות גבוה).
כשאני מדבר על מתאם לבאופנג לשקע מצית אני מתכוון לזה: https://www.ebay.com/itm/Baofeng-UV-5R-Battery-Eliminator-Car-Charger-Walkie-Talkie-Car-Ham-Radio-Adapter-/122850602000?_trksid=p2349624.m46890.l49 292
זה מחליף את הסוללה ומקבל את המתח משקע המצית. לא צריך להתעסק בכלל עם ענייני הטענה. החיסרון שאי אפשר להוציא מהרכב (או שצריך לנתק ולשים את הסוללה הרגילה). מספיק טוב לחברי השיירה.
Sent from my SM-G970F using Tapatalkפתרון גרוע מניסיון
Sent from my SM-N985F using Tapatalk
דרור יא אח ,
עד היום השתמשתי בממיר 1000w ,
בשימוש כעשר שנים ועשה את העבודה נאמנה ,
אך לאחרונה נכנס ג'וק לראש שאני מעוניין בממיר יותר גדול , אז הזמנתי את הצעצוע הנ"ל
https://a.aliexpress.com/_msl1xe1
(בשימוש אצל חבר כשנה ועובד נהדר)
לגבי אם צריך או לא , אתה ילד גדול וסומך עליך יודע מה טוב בשבילך ,
בקשר להתקנה , כשתקנה את הממיר תחייג לחבר מעין נקובא , ישמח מאוד לעזור לך בהתקנה [emoji4]
Sent from my SM-N985F using Tapatalk
פתרון גרוע מניסיון
Sent from my SM-N985F using Tapatalkאני כבר שנתיים שלוש ככה. בשבילי מספיק טוב .
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
דרור יא אח ,
עד היום השתמשתי בממיר 1000w ,
בשימוש כעשר שנים ועשה את העבודה נאמנה ,
אך לאחרונה נכנס ג'וק לראש שאני מעוניין בממיר יותר גדול , אז הזמנתי את הצעצוע הנ"ל
https://a.aliexpress.com/_msl1xe1
(בשימוש אצל חבר כשנה ועובד נהדר)
לגבי אם צריך או לא , אתה ילד גדול וסומך עליך יודע מה טוב בשבילך ,
בקשר להתקנה , כשתקנה את הממיר תחייג לחבר מעין נקובא , ישמח מאוד לעזור לך בהתקנה [emoji4]
Sent from my SM-N985F using Tapatalk
6000W?? מה אתה הולך לעשות? ריתוכי צנרת בשטח??
אני כבר שנתיים שלוש ככה. בשבילי מספיק טוב .
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
גם לי יש כזה .. חי איתו בשלום ( אבל יש לי גם קבוע באוטו וגם נייד עם סוללה ... )
תכתוב בגוגל תמונות: baofeng uv5r car charger aliexpress,
כנס לתמונה שאתהמתחבר אליה, ומשם גלוש למוצרים דומים שעלי מציע לך. בחר את זה עם הכי הרבה הזמנות.
אם יש לך עריסת טעינה ביתית אז אפשר רק את הכבל.
זה נותן בתוצאות גם את הסוללה עם הכבל לאוטו.
יש המון. אני הזמנתי ככה בזמנו. אין לי את הקישור הספציפי, אבל הם באמת כולם אותו דבר (למעט הרמאים כמובן, ולכן ללכת על מסםר הזמנות גבוה).
מגניב!
תודה ...
פעם ראשונה שלי להשתמש בחיפוש גוגל תמונות /:
https://www.aliexpress.com/i/32996534988.html
6000W?? מה אתה הולך לעשות? ריתוכי צנרת בשטח??הפעלת מערכת הגברה [emoji1787][emoji1787][emoji23][emoji23][emoji12]
Sent from my SM-N985F using Tapatalk
מצטרף לדעת הרוב, תשאר ב 12-18V עזוב את ה 220V
גם ההערה לגבי הכלים, עדיף נטענים.
דרך אגב, אני מכיר מישהו (שגם אתה מכיר ומעריך) שיש לו סט כלים שהיה נטען 12V שהוא הסב ל12V קבוע מהרכב, אני חושב שזה רעיון מאוד פרקטי לצרכים שלך.
אתה רוצה עזרה, דבר איתי.
ועדיין גם את הסוללות של הנטענים צריך לטעון....
מה יעלה לי יותר?
ממיר טוב או סט חדש של כלים נטענים? (חוץ משתי מברגות, הכל אצלי חשמלי רגיל. כלים איכותיים של בוש שמלווים אותי הרבה שנים, אבל כאלה עם חוט. הם צריכים שקע כדי למצוץ ממנו חשמל)
לגבי מכשירי הקשר - מטענים קטנים למצית זה רעיון טוב. שהמטיילים שמקבלים את המכשיר למשך המסע יטעינו אותו אצלם ברכב.
למה סט? מה אתה צריך? דיסק ואימפקט לגלגלים?
בכל מקרה, אפשר לקנות ממיר מאיביי וזה לא יקר. חברה קנתה אחד של 3500 באלף אבל אחר כך ראינו שיש בהרבה יותר זול. אתה גם לא צריך את הקטע של הפעלה עם שלט רחוק וכדומה. אישית אני ממליץ על איביי/אמזון מאשר עלי כי אני לא סומך עליהם.
כל מה שכתבתם על 12V נכון.
אין שום סיבה להעביר ל 220V ואז להוריד חזרה ל 12V.
עושה שכל.
אבל, אני לא רואה את דרור עכשיו משקיע וקונה כלי עבודה נטענים שיהיו רק למקרה שאולי הוא יצטרך,
קורה הרבה פעמים שאנחנו רוצים לצאת לשטח ומשהו בציוד שלנו תקול, לא הוטען, הושאל לחבר וכד',
אז מה עושים?
יש לי חבר שיכול להשאיל לי מחשב עם תכנת ניווט, מכשיר קשר שהוא לא באופנג עם מטען רגיל ועוד כאלה דברים שאנחנו מוצאים כפתרון לטיול כזה או אחר.
דרור מסתובב גם עם אנשים שהם לא חיות שטח ומאורגנים על מטענים 12V להכל.
קיצר, אני מסתובב עם ממיר מתח ברכב מעל עשור, בהתחלה היה עובד המון, היום קצת פחות.
עדיין לא הייתי מוותר עליו בטיול ולו רק מטעמי נוחות, גם אם זה לא אידיאלי.
לי יש היום ממיר סיני שקר כלשהו 2000W, לדעתי ביום טוב הוא מוציא 1000W, אולי נותן פיק של 1500W (אני בספק).
זול, הוזמן בעלי או בנגוד או דילאקסטרים (לא זוכר זה היה מנזמן).
היה לי בעבר ממיר של סולן, היה 600W לדעתי אפילו אמיתי. החסרון שלו הוא המחיר, היתרון הוא ש 600W זה 600W ופיק של 800W זה באמת הפיק.
הפעלתי דיסק קטן, בהפעלה צרך באזור ה 1000W (פיק) והממיר נשרף (פיוזים).
אז כמובן חשוב לקחת ממיר שיודע לעמוד בפיקים של מכשירי החשמל שאתה מפעיל כאשר הם נכנסים לעבודה.
דבר נוסף, לכל החברה שיש להם תחביבים נוספים חוץ מג'יפים, כמו טיסנים, רכבים על שלט (מהירים או זחלנים) כדאי שיהיה ממיר ברכב כי להטעין בשטח סוללות ליפו 3-4 תאים, לא יודע איך הייתי מסתדר ללא הממיר.
אצלי ברכב ממוקם לרגלי הנוסע שליד הנהג, טובים מחברי התקינו אותו בבגאז (אני פחות אוהב בגלל הכבלים העבים והארוכים שצריך למתוח בהתקנה ארוכה שכזאת, העדיפות היא תמיד לכבלים הכי קצרים שניתן).
אנסה להעלות תמונה של הממיר ברכב הקודם שלי (בנוכחי גם אחרי שנתיים עדיין לא צילמתי)...
132125
אלה 2 הסנט הארוכים שלי.
היי דרור,
. כל מה שכתבו לך נכון. אין סיבה לחבר 220, להכל יש פתרונות 12. אבל אם תתעקש אני אשמח לארח אותך ואת הסופה ולעזור להתקין.
אני חשמלאי אבל בפאג'רו קיבלתי הרבה ניסיון בבניה של מערכת חשמל לאביזרים וזה באמת די פשוט.
הקיצר, יש לך את הטלפון שלי [emoji12]
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
רק לעניין הכלים... דווקא בשימוש שאתה מתאר, "פק"ל חרום", אני הייתי הולך רק על כלים עם סוללות.
שני כלים איכותיים מאותה הסדרה, 3-4 סוללות שמתאימות לשניהם, הטענה בבית (או משקע המצית ברכב), ואתה מסודר.
למה? כי בתפיסה שאני מכיר, ציוד חרום חייב לעבוד ובצורה הכי פשוטה שאפשר.
מישהו שעובד עם כלים מהרכב כל יום יכול לעשות שיקולי עלות/נוחות/תועלת של כן ממיר/כן סוללות, ולבנות מערכת שתעבוד לו מושלם 90% מהמזמן ובשאר הוא כבר יסתדר. כשזה ציוד חרום צריך שהוא יעבוד ומהר 100% מהזמן, גם אם זה פעם בכמה חודשים.
כלים עם כבל מחייבים העמדה נכונה של הרכבים, במרחק של הכבל המאריך, הכבל ייצור בעיות בדרך שלו מעל ומתחת הרכבים, ועוד צרות.
אם כבר תוציא אותם, כשכל השיירה תקועה, כל מה שתרצה זה להגיע מהר למה שצריך לתקן ולגמור עם זה.
בקיצור, בלי קשר לכן ממיר או לא ממיר - באופי השימוש שאתה מייעד לערכה הזו - רק כלים על סוללות.
לגבי מכשירי הקשר - מטענים קטנים למצית זה רעיון טוב. שהמטיילים שמקבלים את המכשיר למשך המסע יטעינו אותו אצלם ברכב.
דרור, אם אתה מתייחס למה שאני הצעתי אז מדובר במתאם ולא מטען. זה מתחבר במקום הסוללה המקורית ומספק חשמל ישירות משקע המצית. אין כאן אלמנט של הטענה.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
כמעט שכחתי.... ברשימה יש גם הטענות לסוללות של זחלנים. אני לוקח כמה סוללות כדי שהילדים יוכלו להסיע כמה שעות רצוף
דווקא מטען שטח לטיסנים / רחפנים / רכבים זה החלק הכי קל .. מטען נייד של 200 שח שמתחבר ישירות למצבר ואין שום בעיה לטעון איתו גם 4 תאים.
אני משתמש בזה ויכול להמליץ.
אחפש צילום שטח מהדרין ..
אין מהשטח
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201230/836b98b015fbef97dad4c2484d59ed75.jpg
דווקא מטען שטח לטיסנים / רחפנים / רכבים זה החלק הכי קל .. מטען נייד של 200 שח שמתחבר ישירות למצבר ואין שום בעיה לטעון איתו גם 4 תאים.
נכון אין בעיה, אבל הוא מטעין יותר מהר וזה יותר נוח להשתמש בממיר למקרה הזה (זה נאמר מנסיון, יש לי יותר ממטען אחד שזה נוסה עליו)
דרור,
התייחסת לכלי עבודה מופעלי 220.
אתה מתכוון לקחת ברכב גם גליל כבל מאריך 20מ׳ כדי שתוכל להפעיל את הכלים ליד הכלי המושבת?
גם צמוד לרכב שלך, כבל סטנדרטי של מקדחה/דיסק הם די קצרים.
ולא תמיד תוכל לפרק את החלק מהרכב המושבת ולעבוד צמוד לממיר.
אז עכשיו נכנס גם עוד ציוד למשוואה.
עוד סוגיית בטיחות של מתח 220 בשטח שלקוחות שלך בטעות יכולים לחתוך ע״י מעבר רכב או חוכמולוג/ילד שנוגע עם הלדרמן.
אני הייתי מפריד בין מטענים לקשר לבין כלי העבודה.
זו הפרנסה שלך, והאחריות שלך.
במקומך הייתי משקיע פעם אחת בדיסק ואימפקט על סוללות.
נכון אין בעיה, אבל הוא מטעין יותר מהר וזה יותר נוח להשתמש בממיר למקרה הזה (זה נאמר מנסיון, יש לי יותר ממטען אחד שזה נוסה עליו)
לא יודע ... אצלי זה לוקח אותו זמן בחשמל ובמצבר .. כמות החשמל שנכנסת לסוללה היא אותה כמות. בלי קשר למאיפה זה בא. וההמרה מ 12 וולט למה שאני צריך בסוללה מתבצעת בדיוק באותה צורה, המטען בבית עובד על ספק 12 וולט 10 אמפר שעה וברכב על המצבר, גם הוא 12 וולט ( אלא אם אני מניע קצת .. ) ואמפרים מין הסתם יותר מ 10 לשעה אבל לא צריך.
* אני כן משתמש בפיוז על הקו של המטען. *
את ממיר המתח האחרון שהיה לי גנבו עם האוטו ... לפני שנים, מאז לא מצאתי צורך לקנות אחד חדש.
העולם עבר למתחים נמוכים יותר.
בעבר השתמשתי בממיר עבור DVD נייד לטיולים לילדים ולפטופ ובערב לתאורה.
כל אלו כבר לא מצריכים 220 כיום.
כלי עבודה חשמליים אני לא לוקח לטיולים .. אז לא יודע.
Battery eliminator
זה השם שלו.
מתחבר במקום הסוללה של המכשיר ומשמש מתאם בין שקע מצית הרכב למכשיר.
מאד נח, לא צריך לחגוג לסוללה והחיסרון היחידי הוא העדר הניידות ואי יכולת לעבוד ללא מתח בשקע המצית .. לא צריך להפריע לך בתרחיש שתיארת.
אתה שומר אצלך כמה סוללות טעונות (שכבר אינן במכשירי הקשר כאמור) לחירום וכו'.
נשלח מהנייד
אני מסרתי אחד כזה כי הוא מבטל את כל היתרונות של מכשיר נייד (לצאת איתו מהאוטו כדי להכווין, לבדוק ציר להמשך, לדבר עם מי שנשאר ברכבים כשיורדים לגיחה רגלית וכו...).
אני מסרתי אחד כזה כי הוא מבטל את כל היתרונות של מכשיר נייד (לצאת איתו מהאוטו כדי להכווין, לבדוק ציר להמשך, לדבר עם מי שנשאר ברכבים כשיורדים לגיחה רגלית וכו...).
יש לי שניים ..
אחד "קבוע" באוטו .. עם האלימינטור ואחד נייד עם סוללה ..
שיהיה .. במחירים שהם עולים .. זה לא מוגזם לגמרי.
כשמצטרף ללא מכשיר מגיע אני נותן את האחד או את שניהם .. ( יש גם קבוע בלי מרכאות באוטו )
ברלי, תבדקו את האופציה של גנרטור מושתק קומפקטי. שייך לחברה, עובר בין המדריכים שהולכים למסעות ארוכים. נשלף רק שצריך, ואז הוא יכול גם לטעון מכשירים מכל הסוגים, להפעיל כלי עבודה ואפילו רתכת, וגם לעשות למודרכים ערב קריוקי בלב המדבר. עולה אותו סדר גודל של ממיר מתח איכותי בהספק שיכול להחזיק כלי עבודה, ולא קשור לרכב של מדריך מסוים.
אבלללל....
מי שעובד בשטח עם כלים חשמליים (או מטעני סוללות מפלצתיים- למשל רכזות טעינהלסוללות רחפנים), עובד עם גנרטור.
...
נראה לי שלצרכים של דרור ממיר משמעותית נוח יותר. זורקים ברכב ומשתמשים כשצריך. אין דאגות של דלק ושמן. ומבחינת גודל אין מה להשוות...
ממיר של 1000 וואט מחברה ידועה יעבוד בקלות לדיסק ומקדחה (הם נותנים פיק של 1500) ובסופו של דבר יהיו משמעותית זולים מקניית סט כלים טוב עם סוללות או גנרטור.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
ממיר של 1000 וואט לא מחזיק דיסק 4.5". ניסיתי.
ברלי, תבדקו את האופציה של גנרטור מושתק קומפקטי. שייך לחברה, עובר בין המדריכים שהולכים למסעות ארוכים. נשלף רק שצריך, ואז הוא יכול גם לטעון מכשירים מכל הסוגים, להפעיל כלי עבודה ואפילו רתכת, וגם לעשות למודרכים ערב קריוקי בלב המדבר. עולה אותו סדר גודל של ממיר מתח איכותי בהספק שיכול להחזיק כלי עבודה, ולא קשור לרכב של מדריך מסוים.
חשבתי על זה. על פניו זה פתרון מצוין.
אבל זה דורש מקום של צידנית - וסופה זה לא ג'ימני, אבל גם לא אוטו כזה גדול כמו שנדמה.
(אחרי ששלחתם אותי לפוצץ אלפי שקלים על סט כלים נטענים, שזה הרבה יותר (אם לא פי כמה) מממיר מתח טוב, בטח תשלחו אותי עכשיו להחליף לטנדר...)
חשבתי על זה. על פניו זה פתרון מצוין.
אבל זה דורש מקום של צידנית - וסופה זה לא ג'ימני, אבל גם לא אוטו כזה גדול כמו שנדמה.
(אחרי ששלחתם אותי לפוצץ אלפי שקלים על סט כלים נטענים, שזה הרבה יותר (אם לא פי כמה) מממיר מתח טוב, בטח תשלחו אותי עכשיו להחליף לטנדר...)
לא שולח אותך לפוצץ על כלים.
שים פה הודעה למי יש כלים של 12V שהסוללה שלהם נגמרה והחליפו לכלי חדש (18V, יצרן אחר.....) ותראה מה תקבל.
דרך אגב ממיר DC2DC של 20-30A יהיה בגודל של סוללת 3-5AH ויאפשר הפעלה של כלי 18V.
שלא הייתה ברירה, גם אני נסעתי עם ממיר 220V, ותמיד פחדתי.
כל פעם שאני רואה אנשים, בחושך (בגשם?), מוציאים ממירים ומתחילים להתעסק עם חוטים, נעשה לי לא טוב.
אם אתה הולך על ממיר, תעשה לעצמך טובה, ותתקין אותו קבוע במקום טוב ומוגן.
ולפי כל חוקי מרפי, שתהיה לך תקלה, זה יהיה לילה קר ובוץ :-(
דרך אגב, מאותה סיבה, לא אוהב את הרעיון של גנרטור.
https://www.ebay.com/itm/Milwaukee-2980-20-M18-FUEL-4-1-2-in-6-in-Grinder-Tool-Only-New-/114566103288?_trksid=p2349624.m46890.l49 292
לא כזה יקר...
יש לי ממיר מתח של 2500W (או משהו כזה) חדש לגמרי, קניתי מתוך כוונה להשתמש בו עבור ציוד לאירועים ובסופו של דבר לא הפעלתי אפילו פעם אחת (עברתי לגנרטורים)....
חשבתי להתקין אותו בג'יפ (קניתי בתקופה שהיה לי ג'יפ אמיתי ;) ) וויתרתי בדיוק מהסיבות שפורטו כאן.
עברתי לכלים נטענים של בוש. מברגה חזקה+דיסק.
גם התאורה (גרלנדה) הוחלפה בתאורת לדים 12V.
בקיצור, אין יותר צורך ב 220V ברכב.
לי יש 2 ממירים. אחד קטן 250W. קבוע ברכב.
אני משתמש בו ביום-יום להטענת פלפונים, פנסים נטענים.
ומחשב נייד. מחובר אליו מפצל 3 שקעים.
יש לי ברכב באופן קבוע כבל מאריך כ-20 מטר.
בטיולים הוא מזין את התאורה, 3-4 נורות לד.
עלה באיביי כ-50 שקל.
בנוסף יש לי ממיר 1500W, איתו אני מפעיל פטישון, דיסק ומברגה.
מישהו פעם שאל אותו ממני להפעלת מערכת הגברה.
יש לי מצבר גדול 95AH החלפתי את הצבתות של הממיר לחומר איכותי.
וכמובן הכלים הכבדים מופעלים רק כשהמנוע עובד.
עלה באיביי כ-140 שקל.
פעם עבדו אצלי מרכיבי משקופים לדלתות. והייתה הפסקת חשמל.
הם התחילו לקפל ציוד. אמרתי להם לחכות.
היה מעניין לראות את ההלם שלהם כשראו רכב מפיק 220.
אמנם בגדול. אם אצטרך להתחדש בכלים, מסתבר שאלך על נטענים.
דרור יא אח ,
עד היום השתמשתי בממיר 1000w ,
בשימוש כעשר שנים ועשה את העבודה נאמנה ,
אך לאחרונה נכנס ג'וק לראש שאני מעוניין בממיר יותר גדול , אז הזמנתי את הצעצוע הנ"ל
https://a.aliexpress.com/_msl1xe1
(בשימוש אצל חבר כשנה ועובד נהדר)
לגבי אם צריך או לא , אתה ילד גדול וסומך עליך יודע מה טוב בשבילך ,
בקשר להתקנה , כשתקנה את הממיר תחייג לחבר מעין נקובא , ישמח מאוד לעזור לך בהתקנה [emoji4]
Sent from my SM-N985F using Tapatalk6000 ואט מ 12 וולט זה 500 אמפר, אין לך סיכוי להתקרב להספק כזה בלי לפוצץ את המצבר, וגם זה בהנחה ששמת חוטים מספיק עבים.
אני לא חושב שיש משמעות לממיר מעל 500 או אולי 1000 וואט ברכב
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
ממיר של 1000 וואט לא מחזיק דיסק 4.5". ניסיתי.אתה כנראה משתמש בממיר סיני.
חוץ מזה שזה עובד אצלי בלי בעיה, דיסק 4.5 צורך 800 וואט. בדקתי נתוני יצרן לדוגמה של דוואלט ומקיטה. ממיר אמיתי של 1000 עם פיק 1500 לא מרגיש את זה.
אני מפעיל עם הממיר הזה מכונת קפה של 1300 וואט...
דרך אגב, ממיר סיני שקניתי של 4000 וואט לא מצליח, כלומר סתם מדבקה
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
6000 ואט מ 12 וולט זה 500 אמפר, אין לך סיכוי להתקרב להספק כזה בלי לפוצץ את המצבר, וגם זה בהנחה ששמת חוטים מספיק עבים.
אני לא חושב שיש משמעות לממיר מעל 500 או אולי 1000 וואט ברכב
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalkתקרא את הנתונים , 6000 זה בפיק ,
בעבודה קבועה זה 3000
בימינו מצבר הכי עלוב נותן לך 450 אמפר בפיק ,
אז דמיין לעצמך כמה נותן מצבר 120A ?
עשר 10 השתמשתי ב 1000 (סינוס טהור) .
היו פעמים שזה לא הספיק .
שוב , ממיר זה "מותרות" , אבל תמיד נחפש במה להשתעשע
Sent from my SM-N985F using Tapatalk
elephant man
31-12-20, 21:43
תעביר מה שאפשר ל12v ולנטען (בעיקר כלי העבודה)
מה שלא, תרכוש ממיר איכותי (סולן וטימקון משווקים) לפחות 600w
תבוא לערב מטסך אצל צור, נתקין לך
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
יש לי בהיילקס ממיר 3000w רציף זהה לזה של ראיד.
מותקן כבר 3 שנים עבד לא מעט עם דיסק גדול 9״ ופטישון ....
Sent from my iPhone using Tapatalk
תקרא את הנתונים , 6000 זה בפיק ,
בעבודה קבועה זה 3000
בימינו מצבר הכי עלוב נותן לך 450 אמפר בפיק ,
אז דמיין לעצמך כמה נותן מצבר 120A ?
עשר 10 השתמשתי ב 1000 (סינוס טהור) .
היו פעמים שזה לא הספיק .
שוב , ממיר זה "מותרות" , אבל תמיד נחפש במה להשתעשע
Sent from my SM-N985F using Tapatalkצודק, לא שמתי לב. גם 3000 וואט זה 250 אמפר וזה זרם גבוה מאוד למצבר של 120 אמפר שעה.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.