PDA

צפייה בגרסה מלאה : ליסינג מסתיים מה קונים? CX5, 3008, ספורטאז ?



avi1
05-09-20, 10:08
משכתי עוד קצת את הליסינג (CX5 2008) אבל כרגע לא מצדיק את העלות ואני מחפש רכב ראשי.
תקציב עד 120 רכב משפחתי נטו ללא שטח. נוסעים כ10K בשנה.

מחשבות:
CX5 2018 - יש מעט מאוד למכירה מהדגם שאחרי מתיחת הפנים ובעיקר ברמת אבזור ליסינג.
3008 - המון כתבות משבחות אבל איך האמינות? המנוע 1.2 סוחב?
2017-2018 RAV4 - אמין כמו גנדי אבל מאובזר כמו סובארו DL
2017-2018 אקסטרייל - מאובזר ומרווח אבל מנוע של טוסטוס. יש דיזל לחבר. לא סוחב
ספורטאז 2018-2019 - מנוע 2000 אמין ומרווח, זולל דלק. 1.6GT נפסל עקב הגיר הבעייתי

בקיצור אין כלה אידאלית. מה בכל זאת עושים?

Asaf-a
05-09-20, 10:20
בלי קשר ליכולות שטח, חפש סובארו אוטבק, משפחתית מרווחת ןמעולה מנוע 2.5, היות ולפני שנה נמכרו חדשות 0 קמ מליסינג ב145-150 אז ניתן למצוא בתקציב שציינת.

Sent from my SM-G930U using Tapatalk

grand
05-09-20, 11:24
יש לנו במשפחה 3008 פרמיום ליסינג, אוטו משובח, סוחב יותר טוב וחזק מהאקספלורר 3.5.
סובארו וניסן זה לא מה שהיה פעם, יש לשים לב לגירים האוטומטיים

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

avi1
05-09-20, 11:33
יש לנו במשפחה 3008 פרמיום ליסינג, אוטו משובח, סוחב יותר טוב וחזק מהאקספלורר 3.5.
סובארו וניסן זה לא מה שהיה פעם, יש לשים לב לגירים האוטומטיים

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

איזה מנוע? היו תקלות?

grand
05-09-20, 11:35
1.2 טורבו, 0 תקלות בשנה וחצי.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

דרור ברלי
05-09-20, 11:44
מהקרוסאוברים של ניסאן אף פעם לא התלהבתי.
את דעתי על טויוטה אתם יודעים. אין בעיות, אבל גם אין שום דבר שידליק אותך. מוצר סינתטי.
גם הספורטאז' לא עושה לי שום דבר. טוסון לפחות קצת יותר מעוצב (עניין של טעם) אבל דינמית זה אותו דבר.
3008 הכי מרשים הן ויזואלית והן דינמית. אני באמת לא יודע לגבי אמינות, עד כה יש רק תשבוחות.

בשורה התחתונה, ובמיוחד אם רוצים גם לטייל קצת, סובארו עדיין נותנת הרבה יותר והיא עדיין ברמה אחת לפחות מעל לכל היתר.
אבל הסובארואים לא נראים כמו ג'יפון ולהרבה אנשים זה חשוב. ה-XV מאוד "מעוצב" אבל יש לזה מחיר פרקטי (תא מטען קטן).
האאוטבק נראית כמו סטיישן תמימה ונתוני ה"שטח" שלה על הנייר פחות מרשימים, אבל בפועל בשטח היא עדיפה הן על ה-XV והן על הפורסטר. מפתיע? כן. אבל עובדה.

עוד חשוב לדעת, במיוחד למי שעדיין חי בסרטים של הלאונה וה-DLים למיניהם שהיו מכוניות פשוטות שניתן לתחזק עם פטיש וג'פקה ולהזניח בכיף וכשכבר משהו התקלקל זה עלה גרושים והן גם נסעו ככה, שהסובארואים של היום הם כלי רכב מודרניים ומורכבים עם כל מה שמשתמע מזה. חלקים יקרים, גיר רציף שלא אוהב מאמצים מתמשכים וכו'.

omri_t
05-09-20, 12:06
שלושה מכרים עם 3008
עפים על האוטו ומבסוטים.

בסוף, לדעתי, הצרפתים עדיין נוחים בהרבה ומהנים יותר בנהיגה.

avi1
05-09-20, 12:36
שלושה מכרים עם 3008
עפים על האוטו ומבסוטים.

בסוף, לדעתי, הצרפתים עדיין נוחים בהרבה ומהנים יותר בנהיגה.
מסריקה קצרה של הלוחות יש רק 1.2 או דיזל. 1.2 נראה לי חלש עם 130 כ"ס. למאזדה יש 165 והיא סבירה.

shachar
05-09-20, 13:15
החלפנו (בליסינג) 3008 דיזל עם 82,000 קמ בשנתיים וחצי, באחת אחרת... זה מה שהאשה ביקשה והיא צרכנית הרכב הראשית.

אפס תקלות. 16.6 קמ לליטר בממוצע.
נכון שהדיזל לא הכי זריז, כפתור הספורט משפר את המצב.

יש לנו טיגואן 1.5 עם 160 כס, הרבה יותר זריז ושתיין...

במבחן התחת והתחושה הכוללת הפיזו מנצחת.
אגב יש התראה למנוחה אחרי כ 300 קמ ברציפות כנראה שגם היצרן יודע שהנהג לא ירגיש...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

GodsFather
05-09-20, 14:14
.
אגב יש התראה למנוחה אחרי כ 300 קמ ברציפות כנראה שגם היצרן יודע שהנהג לא ירגיש...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

אפשר הסבר בבקשה?

Sent from my HD1903 using Tapatalk

Aifer
05-09-20, 14:17
יש לנו במשפחה 3008 פרמיום ליסינג, אוטו משובח, סוחב יותר טוב וחזק מהאקספלורר 3.5.
סובארו וניסן זה לא מה שהיה פעם, יש לשים לב לגירים האוטומטיים

Sent from my YAL-L21 using Tapatalkגם לנו, 3008 פרמיום, 2019, מנוע 1.2 ליסינג..
אוטו משובח. ללא שום תקלה בעיה. סוחב מצויין כפי שציין Grand. מאד מומלץ

Sent from my IN2013 using Tapatalk

shachar
05-09-20, 14:23
אפשר הסבר בבקשה?



הכוונה שהנסיעה נוחה מאוד ואינה מעייפת למרחקים ארוכים.
אחרי 300 קמ מופיע סימלון של קפה עם המלצה לעצור למנוחה.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

GodsFather
05-09-20, 16:03
הכוונה שהנסיעה נוחה מאוד ואינה מעייפת למרחקים ארוכים.
אחרי 300 קמ מופיע סימלון של קפה עם המלצה לעצור למנוחה.

Sent from my SM-N950F using Tapatalkבלי תמונה זה לא נחשב...

Sent from my HD1903 using Tapatalk

avi1
05-09-20, 16:04
מעניין אקח זאת בחשבון.
מה עדיף? הדיזל או הבנזין? נסועה שנתית כ 10K

shachar
05-09-20, 16:04
בלי תמונה זה לא נחשב...


סבבה אבל ייקח לי שעתיים + אם הכבישים רקים ...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

grand
05-09-20, 16:13
בנזין, דיזל לא אוהב נסיעות קצרות ומועטות, egr dpf ושלל צרות רעות.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

Asaf-a
05-09-20, 17:53
לא שותף להתעלפות שלכם מ3008.
אכן יפה מבחוץ ומבפנים, למרות הנדסת אינוש בינונית עקב המסך ופסנתר המתגים.

כתמורה למחיר, יש רכבים טובים בהרבה, אלא אם אתם לקוחות שבויים של אופנת הקרוס אוברים.

Sent from my SM-G930U using Tapatalk

איל מ
05-09-20, 18:09
וגם הסמל הקטן של הקפה קיים בפולקסוואגן כבר כמה וכמה שנים.

מוטי ג.
05-09-20, 18:44
אני מאוד לא אוהב את שיטת המסך המגע + פסנתר של פיג'ו (היה לי בחושה בחו"ל)
מאוד אוהב שיש כפתור למזגן, וכפתור ווליום וכו, אבל ממה שראיתי באינטרנט גם פולקסווגן עברו כפתור ייעודי בטאצ

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

דרור ברלי
05-09-20, 18:48
יש רכבים טובים בהרבה, אלא אם אתם לקוחות שבויים של אופנת הקרוס אוברים.

Sent from my SM-G930U using Tapatalk


בזה אין ספק. אבל השאלה של פות"ש התייחסה לקרוסאוברים.
במציאות - קרוסאובר זו האופנה שנותנת עכשיו את הטון וזה מה שכמעט כל האנשים רוצים.
לכבוד זה הם גם ממציאים הסברים פסאודו-מדעיים על כמה זה טוב ונכון ו"בטיחותי" לשבת גבוה.

בפועל, כל סדאן/האצ'בק/סטיישן של כל יצרן, היא מכונית טובה בסדרי גודל בלתי נתפסים מהאח הקרוסאובר שלה.

asafk
05-09-20, 19:07
...ואז אתה מגלה שרוב היבואנים פשוט וויתרו ולא מביאים סטיישן...

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

grand
05-09-20, 19:11
יש יתרונות לקרוסאוברים, מבחינתי זה ההבדל בין כאב גב תחתון לנסיעה רגועה.
מבחינת ה 3008, לפסנתר ולצג המגע מתרגלים תוך יום יומיים, המושבים בדגם הפרמיום הם בליגה אחרת, אעז ואומר שאין הרבה רכבים, כולל אלו שכפולים במחיר עם איכות ונוחות מושב כזה.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

מוטי ג.
05-09-20, 19:15
...ואז אתה מגלה שרוב היבואנים פשוט וויתרו ולא מביאים סטיישן...

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalkכי היבואנים מביאים מה שנמכר

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

grand
05-09-20, 19:51
הסיבות להצלחה הן פשוטות.
צעירים לא יבחרו ב suv, גם מבחינת תקציב וגם הם יעדיפו רכב קטן זריז חסכוני ולחלקם שגם קצת מהנה בנהיגה מהירה, מבוגרים יותר יבחרו בסדאן או ברכב ספורטיבי ברוב המקרים כי הוא יותר זול, או מהיר ומשחיז פניות, אבל הם חלק קטן מציבור הנהגים שיעדיף רכב נוח, קל לכניסה ויציאה, עם תא מטען נוח וגדול, שמסוגל לשייט בבטיחות ב 140 גג בכביש 6, את זה כל הקרוסאוברים עושים. לא סתם הם פופולאריים בכל העולם, בארהב לנסיעות ארוכות אין כמו פול סייז נוח ומפנק עם קרוז על 70 מייל לשעה, הרגשה בטוחה מאוד, לעומת זאת באירופה ובמיוחד באוטובאנים קרוסאובר זה סיוט, לא יציב במהירויות גבוהות מאוד, ובכבישים הרריים מפותלים אין ספק שיש יתרון לרכב קטן וספורטיבי.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

דרור ברלי
05-09-20, 19:53
יש יתרונות לקרוסאוברים, מבחינתי זה ההבדל בין כאב גב תחתון לנסיעה רגועה.
מבחינת ה 3008, לפסנתר ולצג המגע מתרגלים תוך יום יומיים, המושבים בדגם הפרמיום הם בליגה אחרת, אעז ואומר שאין הרבה רכבים, כולל אלו שכפולים במחיר עם איכות ונוחות מושב כזה.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk


חוץ מכניסה ויציאה מהרכב בגילאים מתקדמים מסויימים, עוד לא מצאתי יתרון אחד ויחיד כלשהו לקרוסאובר כלשהו, על האח/אחות שלו מאותו יצרן. גם לא בנוחות. אפילו בפיז'ו.
לגבי נוחות ישיבה - רוב הישראלים יושבים לא נכון מול ההגה ולכן כואב להם. אחר כך גם ממש כואב להם כשהם מאושפזים במחלקה האורתופדית, אחרי שהיו מעורבים בתאונה כי לא שלטו ברכב, משום שלא ישבו נכון ולא אחזו נכון בהגה.... אבל גם הכאבים האלה לא מצליחים לשכנע אותם שיישבו נכון.
כמי שעוסק בהדרכות נהיגה ונתקל כמעט מדי יום ביומו בנהג/ת הישראלי הממוצע שרובץ/ת מול ההגה בנונשלאנט כאילו הוא בסאטלה על הספה בסלון. בעבודה אני לא יורד להם מהוריד עד שהם מתקנים ויושבים כמו שצריך. לפחות כל עוד אני איתם באוטו.

אבל בהתכתבויות? מי אני שאתיימר לשנות הרגלים מוטעים של עשרות שנים?... ירדתי מזה מראש. תעשו מה שבראש שלכם. שבו גבוה מדי, רחוק מדי ושגוי לחלוטין איך שבא לכם. אפילו עם רגל על הדשבורד. שתהיה תעסוקה ופרנסה טובה הן לכירופרקטים והן לפחחים ואולי גם לרופאים ולאחיות בחדרי הטראומה. שאף אחד לא ייצא מקופח.

avi1
05-09-20, 20:00
קצת סטינו. האשה רוצה קרוסאובר ולי לא אכפת.
אם יש עוד רעיונות אשמח לשמוע

דרור ברלי
05-09-20, 23:11
נשים רוצות קרוסאובר כי זה אופנתי. זה הכל.
מהבחינה הזו כל הקרוסאוברים אותו דבר. אלה חרא של מכוניות אבל הסברים מלומדים מה יותר טוב או פחות טוב יהיו לא רלוונטיים לעומת מה "נכון" להיראות בו.
הזכיר לי את תקופת הזוהר של הניסאן ג'וק, אוטו מחורבן אמיתי, כשבעלת ג'וק שני ברצף הסבירה לי שהוא באמת לא רכב טוב, אבל עכשיו זה באופנה ולכל החברות שלה יש. אז מה לעשות, גם היא חייבת - כדי להיראות מעודכנת.

קח מה שהגברת מתחברת אליו וזהו. אשה מרוצה זה חשוב יותר מאיזה רכב יותר טוב.

vik014
07-09-20, 06:00
היה לי 3008 דיזל מודל 2017, רכב שהיה "עצל" לטעמי. גם לא היה מי יודע מה אמין, אם זה המדד, רכב בשנתו הראשונה ניכנס כמה פעמים למוסך בגלל בעיות חשמל בלתי פטורות ומזוהות, אז אולי עדיף הבנזין.

Asaf-a
07-09-20, 06:24
שתי אופציות נוספות עם הנראות הנדרשת, מוניטין אמין, וכנראה ללא פשרות גדולות מדי בניהוג, השאלה אם מספיק מרווחות לצרכים
Mitsubishi Eclips Cross
Mazda cx30


ואם כבר זו הקטגוריה, אז שווה לבדוק את הקיה אקסיד החדשה, יתכן שנכנסת בתקציב עם 0 קמ מליסינג

Sent from my SM-T580 using Tapatalk

edish
07-09-20, 12:52
משכתי עוד קצת את הליסינג (CX5 2008) אבל כרגע לא מצדיק את העלות ואני מחפש רכב ראשי.
תקציב עד 120 רכב משפחתי נטו ללא שטח. נוסעים כ10K בשנה.

מחשבות:
CX5 2018 - יש מעט מאוד למכירה מהדגם שאחרי מתיחת הפנים ובעיקר ברמת אבזור ליסינג.
3008 - המון כתבות משבחות אבל איך האמינות? המנוע 1.2 סוחב?
2017-2018 RAV4 - אמין כמו גנדי אבל מאובזר כמו סובארו DL
2017-2018 אקסטרייל - מאובזר ומרווח אבל מנוע של טוסטוס. יש דיזל לחבר. לא סוחב
ספורטאז 2018-2019 - מנוע 2000 אמין ומרווח, זולל דלק. 1.6GT נפסל עקב הגיר הבעייתי

בקיצור אין כלה אידאלית. מה בכל זאת עושים?

יש לי אקסטרייל 2018 במהלך שנה זו הוציאו דגם חדש של דיזל סוחב מצויין, מוזמן לסיבוב

Asaf-a
07-09-20, 21:11
שתי אופציות נוספות עם הנראות הנדרשת, מוניטין אמין, וכנראה ללא פשרות גדולות מדי בניהוג, השאלה אם מספיק מרווחות לצרכים
Mitsubishi Eclips Cross
Mazda cx30


ואם כבר זו הקטגוריה, אז שווה לבדוק את הקיה אקסיד החדשה, יתכן שנכנסת בתקציב עם 0 קמ מליסינג

Sent from my SM-T580 using Tapatalkעוד אופציה חדשה מהניילון:
פורד קוגה ב128000₪
https://www.carcost.co.il/deals/deal/2174/%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A7%D7%95%D7%92%D7%94-%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%93-X-1498-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7% 99-5-%D7%93%D7%9C%D7%AA%D7%95%D7%AA-2020

יש שם גם אקסיד ב 125000

Sent from my SM-T580 using Tapatalk

avi1
08-09-20, 10:00
תודה לעונים.
דיזל לא מומלץ לפי מה שכתבו כאן עקב הקילומטרז הנמוך והרבה נסיעות קצרות.
כרגע נוסע ב CX5 ומעדיף להשאר באותה קטגוריית גודל. אקסיד, קוגה ו cx3 קטנות יותר.

דרור ברלי
08-09-20, 10:29
CX5 ו-3008 הם היותר טובים בקטגורית הקרוסאובר בגודל בינוני. הם גם הכי יפים (חשוב לאישה, לא?) כי בוא נשים את הקלפים על השולחן - בקרוסאוברים מראה הקנקן חשוב ממה שיש בו. לוק ואופנה לפני מהות. כמובן במחיר מתאים.


CX3 חתיך אמיתי. גם מתנהג טוב, כי הוא מאזדה. אבל הוא קטן וצפוף ובעיקר יקר. אין תמורה לכסף, וזה גם למה לא רואים אותו על הכבישים.
אקסיד יפיפיה, אבל לא נראית כל כך קרוסאובר. מבחינתי זה כבר לטובתה, אבל זה בדיוק מה שעובד לרעתה בשוק.
קוגה לא קטן בכלל וכנראה הכי טוב דינמית. גם כשמשווים מול מאזדה ופיז'ו שהדינמיות שלהם תמיד יותר טובה מכל היתר. אבל הוא מכוער ופורד עדיין סובלים מבעיית מוניטין ואמון קשה מצד השוק, אחרי פארסת הגיר כפול המצמדים של הפוקוסים דור 3.

Asaf-a
08-09-20, 10:36
דרור, ראית המחיר של הקוגה?
קוגה חדשה מהניילון ב128000 זו הצעה מאוד מעניינת לקטגוריה

על טעם וריח לא מתווכחים אבל הקוגה עוברת במבחן הלוק, בוודאי ביחס לספורטאז ושות..

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

דרור ברלי
08-09-20, 10:46
דרור, ראית המחיר של הקוגה?
קוגה חדשה מהניילון ב128000 זו הצעה מאוד מעניינת לקטגוריה

על טעם וריח לא מתווכחים אבל הקוגה עוברת במבחן הלוק, בוודאי ביחס לספורטאז ושות..

Sent from my SM-G950F using Tapatalk



אם העיצוב לטעמך ואתה לא מפחד מאמונות תפלות/דעות קדומות/מוניטין/סחירות/שמירת ערך וכו' - גם אני בעד הקוגה ואוהב את המכוניות של פורד-אירופה בכלל.
דינמית, על הכביש, הן תמיד הכי טובות באופן מסורתי כבר 40 שנה בערך, החל מהאסקורט דור 3 (אריקה), הפיאסטה דור 2 והסיירה.

מיכה100
08-09-20, 10:50
אני מאוד לא אוהב את שיטת המסך המגע + פסנתר של פיג'ו (היה לי בחושה בחו"ל)
מאוד אוהב שיש כפתור למזגן, וכפתור ווליום וכו, אבל ממה שראיתי באינטרנט גם פולקסווגן עברו כפתור ייעודי בטאצ

Sent from my LG-H930 using Tapatalk
גם אני בתור שפוט של אוקטביה כבר הרבה שנים נחרדתי לגלות שבדגם החדש כל הפונקציות עברו למסך המגע - הו הזוועה.
אולי סוף סוף הגיע הזמן לעבור ליצרן אחר.

grand
08-09-20, 13:40
פורד קוגה יאבד ערך כמו צוללת..
אם כבר מחיר מדבר אז אולי שווה לשקול את הקרוסאובר של אופל, בדיוק אותו רכב כמו ה 3008 ( psa קנו את אופל) רק בגימור אחר ובמחיר זול משמעותית.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

דרור ברלי
08-09-20, 13:46
וגם הוא יצלול במחירון כמו חבית מלאה בטון שנפלה מהסיפון.....
אופל סובלים בישראל מאותה בעיית תדמית של פורד.

אופלים ופורדים קונים יד שניה-שלישית-חמישית.
אחרי שהמחיר שלהם התרסק וכבר לא נשאר מה להפסיד.
ואז נהנים מהמון אוטו במעט כסף.

Asaf-a
08-09-20, 14:23
זו יד 2 עם 0 קמ...
מ.ש.ל

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

איל מ
08-09-20, 19:22
וגם הוא יצלול במחירון כמו חבית מלאה בטון שנפלה מהסיפון.....
אופל סובלים בישראל מאותה בעיית תדמית של פורד.

אופלים ופורדים קונים יד שניה-שלישית-חמישית.
אחרי שהמחיר שלהם התרסק וכבר לא נשאר מה להפסיד.
ואז נהנים מהמון אוטו במעט כסף.

אני לא יודע מתי פעם אחרונה החזקת אופל, שאיננה חדשה מהניילון בנסיעת מבחן, אבל הם פח של אשפה. יש לי נסיון עם שלוש אופל אסטרה מהשנים האחרונות (בנות שלוש-ארבע) .
כשקניתי את הרכב שלי מליסינג, ניסו לדחוף לי אופל במחיר בדיחה. אם לא היה לי נסיון, אולי הייתי מתפתה.
מעט אוטו,
בהרבה יותר כסף ממה שהוא שווה.
אולי אין לי נסיון רב בתחום,
אבל החובה שלי היא להזהיר כל מי שאני יכול מהאוטו הזה.

Asaf-a
08-09-20, 19:28
הקרוס אובר אופל של היום תאומים לפיזו 3008-2008.

הדגמים הקודמים סבלו מבצורת תכנונית ומשעממים תחת כמו הזאפירה כי היצרן היה למכירה מספר שנים, אבל על בעיות אמינות חריגות לא שמעתי, למעט האינסינגיה.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

יואב פולס
09-09-20, 14:54
האופל גרנלנד הוא פיג'ו 3008 בתחפושת. אותם מנועים אותן תיבות הילוכים (יפניות של אייסין).
ה 3008 אקטיב 1.2, יעני הכי פשוט, הוא רכב נהדר שהייתי מאמץ בכיף. עם מנוע 1.2 ליטר, טורבו, 130 כ"ס, שכל מחלות הילדות שלו הסתכמו ברצועת תזמון שהתפוררה. הרצועה הוחלפה, ומאז שקט. זה המנוע שרץ היום בכל-כך הרבה דגמים, ובקרוב גם בפיאט /קרייזלר /(ג'יפ...?).
הרכב נוסע מעולה, ולא מורגש מחסור בכח.
הגרנדלנד - יצא לי לבחון שתי רמות גימור שלו. אישית אני מעדיף את ה 3008 ולו רק בגלל ההגה הקטן הכמעט מלבני.
הקרוסלנד מבוסס על ה 2008, פחות התחברתי.
ה 2008 החדשה, יפהפיה. שוב, אותם מנועים ואותן תיבות הילוכים. אהבתי מאוד.
שווה לבדוק את הקיה נירו פלאג אין, ואם רוצים ג'יפון היברידי קצת יותר קטן, אבל לא B-SUV אז יש יונדאי קונה היברידית עם מעכת ההנעה של האיוניק. חביבה למדי.

סקירה על כל המכוניות הרשומות (למעט הקונה ההיברידית שתעלה בשבוע הבא) ניתן לקראו אצלי באתר שבחתימה.

Charm
09-10-21, 15:46
השאלה הגדולה היא איך האוטו הזה בתור יד שניה כשהוא כבר בן 5 ? למשל דגם 2017 ?


שלושה מכרים עם 3008
עפים על האוטו ומבסוטים.

בסוף, לדעתי, הצרפתים עדיין נוחים בהרבה ומהנים יותר בנהיגה.

avi1
09-10-21, 16:08
השאלה הגדולה היא איך האוטו הזה בתור יד שניה כשהוא כבר בן 5 ? למשל דגם 2017 ?

נזכרתי ששכחתי לעדכן ;)
בדצמבר קניתי פורסטר סוף 2019 ממוגנת + וו גרירה ב 140K. כמעט שנה ואני מאוד מרוצה.
האוטו מרווח ונוסע נהדר בכביש ומרגיש מאוד נח בירידה מהכביש בטיולים ברמת הגולן.

Charm
09-10-21, 16:15
תתחדש , איך תצרוכת הדלק ואיזה דגם של פורסטר קנית
התוכנית שלי גם לרכוש אחד כזה (סביר להניח יד שניה ושנת 2016) כי אין תקציב לחדש וגם לא למחיר שלך :-(

נזכרתי ששכחתי לעדכן ;)
בדצמבר קניתי פורסטר סוף 2019 ממוגנת + וו גרירה ב 140K. כמעט שנה ואני מאוד מרוצה.
האוטו מרווח ונוסע נהדר בכביש ומרגיש מאוד נח בירידה מהכביש בטיולים ברמת הגולן.

-->