PDA

צפייה בגרסה מלאה : איזה פיק-אם אפשר לנהוג בארה''ב עם רשיון ב' ישראלי



alto
16-08-20, 20:15
מנסה להבין איזה גודל של פיק-אפ אפשר לנהוג עם הרישיון ב' שלי ולא ממש מוצא מקור נורמאלי למידע.
1/2 טון, 3/4, 1 טון?
וכמה מותר לגרור?

Sent from my Mi A2 using Tapatalk

asafk
16-08-20, 20:24
כל עוד זו לא הובלה בשכר או מסחרית - תעשה מה שבא לך....

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

גיא
16-08-20, 22:27
עם רשיון נהיגה ישראלי רגיל ...
נהגתי באירופה קראון באורך 5 ומשהו מטר .. חוקי לחלוטין
ובקנדה סוג של קראון אוטובוס ..

נראה שרק פה יש את ההגבלה הזאת.
( גם הגבלה של רק אוטומטי )

zerez
17-08-20, 00:04
באירופה מותר לך לגרור עם רישיון ב עד 750 קילו ובארץ 1500, לאיזה הגבלה אתה מתכוון?
לא מכיר את הכללים בארה"ב

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

גיא
17-08-20, 00:56
באירופה מותר לך לגרור עם רישיון ב עד 750 קילו ובארץ 1500, לאיזה הגבלה אתה מתכוון?
לא מכיר את הכללים בארה"ב

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

הורידו משקלים לאחרונה בשנה שנתיים האחרונות
כבר לא 1500 קילו לרוב הרכבים שהיה מותר

גם ב 750 נהיה 680 וכל מיני כאלו ..

gillss
17-08-20, 09:49
ארה"ב היא לא מדינה אלא צבר של מדינות , לכל אחת חוקי נהיגה משלה.
בעיקרון אין מגבלה על גודל הרכב , משקלו גובהו או אורכו במרבית המדינות.
ברגע שיש לך רישיון נהיגה , אתה יכול לנהוג גם במשאית פול טריילר.
הסוגיה האמריקאית היא הביטוח ולא הרישוי של הרכב ושל הנהג)
מרבית מדינות ארה"ב מפרידות בין 4 סוגי רשיונות נהיגה : קטין, בגיר, מסחרי ונכה.
כאשר המסחרי כוונתו לעוסק במקצוע הנהיגה. (ולא בעל משאית פרטית לשימוש אישי :D)

כל מדינה ומדינה ממציאה לעצמה חוקי המרה של רישיונות נהיגה שאינם אמריקאים.
בפלורידה לדוגמא יצא לי לקבל הכרה ברישוי הישראלי כאילו היה אמריקאי (קרי סע במה שבה לך , אורך רוחב משקל ונפח לא מעניינים)
בקליפורניה הגבילו אותי לרכב פרטי (לא טנדר ואפילו לא ג'יפ)
בניו יורק מחשיבים את הרישוי הישראלי כמו אמריקאי
ובטקסס בחרו דווקא להגבלות לפי נפח מנוע , רישיון הב' שלי קיבל מיגבלה של עד 7 ליטר. (שוב בלי הגבלה למידות או משקל)

עכשיו נושא הביטוח !!!
זה ממש לא מעניין את השלטון הפדרלי או המקומי איך נראה הרכב שלך.
אתה יכול לנעול אל הרנגלר איזה צמיג שבא לך , להגביה אותו באיזה קיט שבה לך , לגרור 50מטר ו200 טון.
כל עוד הביטוח שלך מכסה את כל הנזקים האפשריים.
האמריקאי הבין מזמן שבטיחות הדרך ומשתמשי הרכב הוא אחריותו האישית ולכן השלטון לא לקח לעצמו את האחריות הזו.
אתה לא יכול לטעון ש"הכביש אשם" , או שהשלט היה מוסתר .
אבל ....
חס וחלילה חס ושלום , קרה לך מקרה ביטוח ואין לך כיסוי !!! רק אלוהים יעזור לך.
וזה כולל את כל הצרות האפשריות . פגיעה ברכב או טובין של מישהו, פגיעה בנפש מחוץ לרכב או בתוכו.
את אף אחד לא מעניין למה זה קרה ? את כולם מעניין מי יפצה / ישלם על הנזק.

אז בו נסכם.
1. מרבית מדינות ארה"ב רישיון ב' = רישיון בלתי מוגבל (לכל סוג רכב)
2. בחלק מהמדינות ישנה הגבלה בנפח מנוע או כל מיני וריאציות .
3. ישנה הגבלה לעסוק בנהיגה עם רישיון ישראלי בכל מדינות ארה"ב.
4. הביטוח זה המפתח האמיתי בבואך לבחור כלי רכב .

וביחס לארופה ... שם העסק עובד כמו אצלנו בלבאנט , הגבלות מהגבלות שונות ומשונות ומוזרויות בלתי נתפסות.

lizard
17-08-20, 18:33
לפי הבנתי כל עוד מדובר על עד 2 סרנים (חיים/מתים/קשיח/נפרד) אתה בסדר, לא קשור לגודל הכלי תחבורה. ברגע שזה מעל 2 סרנים אתה צריך רשיון תחבורה מסחרי.


אבל כמו שרשמו, תבדוק בדיוק מה הולך להיות בכל מדינה שאתה מתכוון להיות בה.

adiavisar
18-08-20, 07:36
לפי הבנתי כל עוד מדובר על עד 2 סרנים (חיים/מתים/קשיח/נפרד) אתה בסדר, לא קשור לגודל הכלי תחבורה. ברגע שזה מעל 2 סרנים אתה צריך רשיון תחבורה מסחרי.


אבל כמו שרשמו, תבדוק בדיוק מה הולך להיות בכל מדינה שאתה מתכוון להיות בה.

מימי במובינג בארה"ב - זה בדיוק מה שאני מכיר. כל עוד יש לרכב שני סרנים אתה יכול לנהוג במה שאתה רוצה. אני אישית נהגתי במשאית 12 טון כל יום...

המשוטט
18-08-20, 10:10
יצא לי לראות ביוטיוב אנשים שעברו לגור בקראוונים באופן קבוע.

הרוב עם טנדרים דבל גנט ונגרר שמתחבר בארגז
(מה שבארץ מצריך רשיון סמי טריילר)


יש להם מגמה לרכוש משאיות סמיטריילר ולגרור את הקראוון איתו ,הרוב טוענים שזה זול יותר כי בטנדרים הם בקצה המעטפת ובסוסים הם לא מגרדים את המשקלים כך שגם התחזוקה זולה .

להבנתי ברגע שזה מוגדר כ RV לשימוש פרטי גם הביטוח זול .

ואין להם צורך ברשיון מסחרי.

מדינה מוזרה ...;-)

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

gillss
18-08-20, 14:22
יצא לי לראות ביוטיוב אנשים שעברו לגור בקראוונים באופן קבוע.

הרוב עם טנדרים דבל גנט ונגרר שמתחבר בארגז
(מה שבארץ מצריך רשיון סמי טריילר)


יש להם מגמה לרכוש משאיות סמיטריילר ולגרור את הקראוון איתו ,הרוב טוענים שזה זול יותר כי בטנדרים הם בקצה המעטפת ובסוסים הם לא מגרדים את המשקלים כך שגם התחזוקה זולה .

להבנתי ברגע שזה מוגדר כ RV לשימוש פרטי גם הביטוח זול .

ואין להם צורך ברשיון מסחרי.

מדינה מוזרה ...;-)

Sent from my SM-G973F using Tapממש לatalk

לא מדינה מוזרה !!!
חופש הפרט ואי רגולציה על דברים שהם באחריות הפרט , זה לא מוזר בכלל .
ככה זה צריך להיות, זה התקין מול מה שאנו עוברים פה בארץ הקודש.

למה בשביל פגוש מתכת קדמי אתה צריך להכניס לתוכו כננת ?
למה בשביל פגוש מתכת אחורי אתה צריך וו גרירה עליו ?
למה היבואן ומשה"ת קבעו (בהוראת רישום) ש JEEP רנגלר מחוייב בקוד S לצמיג ?
מישהו באמת נוסע ב 180 קמ"ש בג'יפ שלו ?
למה אף אחד לא מבין שלא מייצרים צמיג MT בקוד מהירות S ?
למה מרבית הג'יפאים בארץ מחזיקים במחסן קיט טסט (החזרת הרכב למצב STOCK) ?
או לא עלינו , רצים לטפל ברכב בקרות אירוע ביטוחי (לפני שהשמאי מגיע)

ויש עוד כלכך הרבה למה ?

אז זהו ... (הוצאתי את הונטילציה , עכשיו אני רגוע יותר)
יש לנו מדינה נהדרת אבל הרבה מה לשפר בתחום הרישוי התקינה ומה שבינהם !

המשוטט
18-08-20, 15:14
לא ראית את הקריצה בסוף....הא?

לא נורא העיקר שפרקת

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

alto
18-08-20, 17:43
תודה על כל המידע, הכוונה היא כמו שהוזכר פה, גרירת RV ע"י פיק-אפ.
עכשיו איך רק מאחדים את זה עם 4X4 טוב?
הרם 1500 החדש והגלדיאטור קצת גבוליים עם הכושר גרירה שלהם :confused:

-->