צפייה בגרסה מלאה : ערכת חילוץ עצמי "סולם" של דה וינצי
קפץ לי בפייסבוק כמה פעמים פרסומת למוצר דומה מחו"ל והיום קפץ לי המוצר של דה וינצי.
מה דעתכם?
https://davinciworkshop.co.il/product/%d7%a2%d7%a8%d7%9b%d7%aa-%d7%97%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%a5-%d7%a2%d7%a6%d7%9e%d7%99%d7%aa-%d7%9c%d7%a8%d7%9b%d7%91%d7%99-%d7%a9%d7%98%d7%97-%d7%a1%d7%95%d7%9c%d7%9d-%d7%98%d7%a7%d7%a1%d7%98%d7%99%d7%9c/
(אין לי שום קשר לדה וינצי)
לטל והדס היה פעם מוצר כזה. מהתמונות נראה שההוא של טל והדס היה ברמה הרבה יותר גבוהה (ולו רק בגלל המוט רוחב, השומר שהסולמות יהיו בערך מול הגלגלים).
לעניין הקונספט- מאוד מסורבל. מאוד בעייתי במקרה של תקיעה חזקה. הציריות הקדמיות ברוב הרכבי, הן הרבה יותר עדינות (אני שברתי ככה ציריה קדמית של סופה).
בסופו של דבר, ניתן לאלתר דבר כזה מסתם כבל סינטטי, או רצועה רגילה.
היו על הפטנט הזה כמה דיונים. חפש תחת כננת גלגל או טל והדס.
עריכה: תוצאה ראשונה בגוגל:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/85272
שניה:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/5829
נכון, מדברים על כננת גלגל, אבל יש גם התייחסויות למוצר (כולל חזרה שלי על מה שכתבתי קודם, וכולל קישור לסרטון).
וואלה תודה.
חיפשתי קודם לכן, אבל באמת לא תחת השם הזה.
לטענתם מספיק "סולם" אחד בכדי לחלץ. ואז מן הסתם העומס על הציריה בכלל גדל...
רק אם יש לך נעילה קדמית.
קרא את השרשורים. זה טוב לשקיעות קלות, או חוסר התקדמות בגלל חוסר אחיזה. פוטנציאל הנזק גדול (לא רק שבירה, אלא ירידה מהגחגל וקריעת צנרת בלימה ועוד...).
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.