צפייה בגרסה מלאה : יבוא אישי עם חברות שילוח
נושא זה נהיה אקטואלי במיוחד ברגע שאמזון הפסיקה את משלוחי החינם לארץ, כשעל הדרך התחייבה למחיר סופי עד הבית כולל שחרור מהמכס.
הכי פשוט זה כמובן משלוח דרך דואר ישראל, שם לא מעורבת חברת שילוח, הבדיקה מדגמית בלבד וגם אם נפלת במדגם "השחיטה" די מוגבלת.
הבעיה שלאחרונה זה יכול לקחת מעל 60 יום ויש מצב שזה גם לא יגיע ואין עם מי לדבר.
עבודה עם רוב חברות השלוח לרבות FEDEX,DHL,UPS ודומיהם, מבטיחה שכל משלוח יקבל טיפול הולם, כלומר הצהרה במכס כמינימום על ערך מלא ואם אפשר אז עמיל המכס ירשום מחיר שוק.. והספורט הלאומי הוא "בדיקת מכס" פרטנית הכרוכה בעלות נוספת של כמה מאות שקלים עם אפציה לקנסות על איחסון וכו.
גולת הכותרת היא ה"בונוס או הקונוס" - אישור משרד הבריאות, התחבורה, התקשורת וכו'. יחידי סגולה ימציאו מראש את האישורים למורת רוחו של המשלח, המהדרין ישלמו למשלח והמתייאשים יוותרו על החבילה תוך ניסיון להחזירה לבעליה שאולי יתגמל אותו בחלק מהעלויות אם בכלל.
לאחרונה נפלתי במלכודת כזאת, ולאחר התייעצות עם ידידנו בועז הלכתי על מסלול "הבריון העצבני", ושיטת המצליח של חברת השילוח לא הצליחה.
פחות חשוב מי החברה, כי כמעט כולם משחקים במשחק הלאומי הזה. מה שחשוב זו התובנה, מה כן ניתן לעשות.
הספור שלי היה בעיצומה של הקורונה, ולכן העדפתי לשלח מחול עם משלח ישראלי הפועל גם בחו"ל מתוך ניסיון עבר טוב והידיעה ש"יש עם מי לדבר".
ואכן, החבילה בתוך יומיים הגיע לארץ ובתוך יום נוסף הייתה אמורה להגיע למפתן ביתי.
אממה.... אחרי מספר ימים - הודעה שחסרים מסמכים לשחרור מהמכס.
נדלג על הפרטים הפיקנטיים - אבל מה שיפה שלא מעט נותני שירותים עברו "לשירות בדיגיטאל" - מילה נרדפת - להתעלמות מהלקוח עד שיתייאש וירים ידיים. ספורט לאומי נוסף...
לאחר שבועיים כשאני "לקוח שבוי" ומקבל הודעה לשלם כמה מאות שקלים עבור "שחרור פרטני" ומחוסר ברירה משלם תחת מחאה, אבל התיאבון של המשלח לא מספק, והחבילה נתקעת מעל שבועיים, כנראה מתוך כוונה לחייב גם בדמי אחסון.
בשלב הזה אני משפר את עצתו של בועז, ומוצא ערוץ תקשורת למנכ"ל החברה, שולח לו מייל מנוסח היטב בו רמז ברור כי בכוונתי להגיע להנהלת המכס ואם ידרש גם לגורמים נוספים. (במקרה יש לי תקשורת ישירה למנהלות הרלוונטיות במכס בזכות ארועים אחרים).
הפלא ופלא, מיד מתקשר אלי מנהל השירות, מתנצל, יום לאחר מכן החבילה נוחתת בפתח ביתי נקייה מכל משכון או ווירוס, וחשבוני מזוכה ברוב ההוצאות חוץ מתשלום המיסים.
במהלך השיחה עולה תובנה חשובה - אותה חשוב ליישם להבא:
בכל שילוח משמעותי יש לסכם בכתב עם הספק, המתווך או חברת השילוח שאתה בוחר את תנאי המשלוח וסגירה מראש של כל העלויות מדלת לדלת.
בעגה המקצועית זה נקרא תנאי DDU או DDP. בשני המקרים זה משלוח מדלת לדלת כאשר כל העלויות סגורות מראש בהבדל קטן, - מי משלם את המיסים בארץ ורק את המיסים.
אמזון ואי בי גלובל למשל נותנים את השירות הזה. אמזון עומד בו במלואו (אם הוא נותן את השירות) וכנ"ל לגבי אי ביי גלובל, אבל שם יש לי פחות ניסיון מה קורה אם יש בעיה בשחרור.
היה לי מקרה מול יצרן בסין, סגרנו את כל ההתחייבויות בכתב. כשהמשלוח הגיע לארץ, המשלח כדרכו התחכם, והיצרן הסיני בקש ממני לשלם ואשכרא החזיר לי את כל העלויות העודפות.
בקיצור - לסכם בכתב ומראש את כל העלויות ולוחות הזמנים כולל נושא אישורים במידה ונדרשים. זה כמובן מוריד לחלוטין את המוטיבציה של המשלח ללכת למסלול "הפרטיני".
מיותר לציין כי האמירה "נתקע במכס" היא לרוב יזמה של המשלח/עמיל המכס המשחק אותה במקרה הטוב כזרוע הארוכה של המכס ובעקיפין של הרשויות ומשרדי הממשלה לדורותיהם. כאשר העלות סגורה מראש, היד הארוכה מתקצרת דרמטית ומקטינה עבורינו את העלויות, זמני האספקה וכאב ראש מיותר.
קצת ארוך, מקווה שהועיל.
מאוד מועיל ותודה רבה.
אני בדיוק בסיפור הזה עם יושופס.
ממש אחד לאחד ואני לקוח ממש וותיק וגם הקורונה כבר מאחורינו ועדיין אין עם מי לדבר ומונה עלות האחסנה דופק.
אם תוכל להעביר לי עם מי דיברת אשמח מאוד.
יש מצב שאתבע אותם בייצוגית.
תודה
יוסי
הבעיות האלו מאפיינות כמה וכמה נותני שירותים גם בתחומי חיים אחרים.
לכן בחרתי שלא להלבין חברה מסויימת גם אם קנתה זאת בכבוד, אלא לשתף עם תובנות לעתיד.
מי שרוצה פרטים נוספים - שיפנה אלי בפרטי.
הבן שלי הזמין מחול נעליים היום הגיע השליח ולפני שהוא מוסר לו את החבילה הוא מבקש ממנו לשלם מיסים ועוד עמלות שקר נוספות ,
מעניין אותי ש ups מאוד נדיבים מלווים ללקוחות שלהם כסף בכך שהם משלמים במקומם את המיסים עד שהלקוח מסכים לשלם, האם זה בעקבות הקורונה או שנדיבותם נודעת גם ללא קשר?!
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
boaz avrahami
13-05-20, 21:11
הבן שלי הזמין מחול נעליים היום הגיע השליח ולפני שהוא מוסר לו את החבילה הוא מבקש ממנו לשלם מיסים ועוד עמלות שקר נוספות ,
מעניין אותי ש ups מאוד נדיבים מלווים ללקוחות שלהם כסף בכך שהם משלמים במקומם את המיסים עד שהלקוח מסכים לשלם, האם זה בעקבות הקורונה או שנדיבותם נודעת גם ללא קשר?!
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
הם פועלים במסגרת הכללים המקובלים והמעצבנים.
זכותם להעמיד לך אשראי אבל לא חובתם.
השיקולים הם של כל משלח בעצמו.
לרוב הם עושים את זה כשהמיסוי נמוך אבל גובים עמלה שמנה ובכך הופכים אותך ללקוח שבוי מפני שאם היו פונים אליך לפני שהיו משלמים היתה לך הזכות לבקש לשחרר את הפריט בעצמך ולהטריח את עצמך לנתבג ולהתרוצץ.
יבוא זה מקצוע לא פשוט עם המון טריקים שרוב הצרכנים לא מכירים והמשלחים מנצלים את היתרון המובנה שלהם לרעה ובמניפולטיביות.
דווקא חברות כמו יושופס ( ushops) אמורות לתת שירות עם מחיר ידוע מראש.
יושופס משתמשים באותו עמיל מכס כמו חלק מהאתרים המנלאומיים הגדולים (חברת געש) רק שמשום מה הם מצליחים לסבך משלוחים שאמורים לעבור חלק.
לצערי מפניות שקיבלתי בשנה שנתיים האחרונות נראה שרק כאשר הם שמים לב שהלקוח שולט בפרטים ולא מוותר הם מתקפלים או מתקפלים חלקית.
לכן כדאי לא לשלוח איתם פריטים שיכולים להידרש למסמכים של חוקיות היבוא.
אני מניח שעל אלקטרוניקה לבית ופרטי לבוש לא תתקלו מולם בבעיות
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
יושופס התחילו עם הטריקים שלהם בדיוק באותו זמן שהשיקו את שירות "קונים בשבילך חלקי חילוף". עד אז כל החבילות ששלחתי דרכם עברו חלק. יום אחד התחילו לדרוש על כל חבילה "שחרור פרטני" תוספת נכבדה מאוד שהופכת את הקניה ללא משתלמת ברוב המקרים. מאז אני לא שולח דרכם, לא חסר אלטרנטיבות טובות אחרות.
boaz avrahami
13-05-20, 23:46
כדאי אולי להסביר מהי בדיקה פרטנית ומתי היא נדרשת.
נתחיל מהבסיס.
המכס מסמיך עמילי מכס להיות הנציגים הנאמנים שלו שאמורים לסווג את הציוד המיובא לארץ.
יש להם המון כח בידים.
אנחנו מדברים כמובן על כל המשלוחים שמגיעים לארץ עם שטר מטען וחשבונית (לא על חבילות דואר).
פעולת המכס מתבצעת על בסיס הניירת של היבוא ללא שמישהו נוגע בחבילה בשלב זה.
לעיתים פעולת השחרור מתבצעת עוד כאשר המיוד בדרך לארץ.
על מנת לבדוק את פעולתם של עמילי המכס, אנשי המכס עורכים בדיקות מדגמיות לפי שיקול דעתם.
בנוסף על הבדיקות המדגמיות הרגילות, חברות שנתפסו מספר מסויים של פעמים בבדיקות האלו, מקבלות יחס יותר חם בבדיקות מדגמיות.
על הבדיקות האלו הלקוחות, גם המסחריים הגדולים, משלמים כסף.
הם לא הזמינו את הבדיקה ולרוב לא מוצאים אצלם דבר אבל הם משלמים.
בנוסף על האמור לעיל, ישנם פריטים שמסמכי חוקיות היבוא דורשים בדיקה פיזית ביבוא פרטי על מנת לוודא בעיני בודק משרד התחבורה שהם עומדים במגבלות ומותרים ביבוא.
למשל: פנסי רכב או קסדות.
בפועל הבודק מטעם משרד התחבורה מגיע ועובר על החבילות שעמיל המכס ריכז עבורו ומאשר אותם פיזית אחת אחת.
משרד התחבורה אינו גובה כסף מאיש עבור השרות הזה אולם חברות השילוח שמשתמשות בממ״ן נדרשות לשלם עבור הםרדת החבילה הספציפית מכלל המשלוח והעמדתה בצד לבדיקה.
התשלום הוא לממ״ן.
למיטב ידיעתי יו פי אס, DHL , פד איקס ועוד כמה אחרות, עושות את זה אצלם במחסנים וגובות על כך כסף כאילו מדובר בשרות צד ג כמו לאחרות.
נקרא לרוב דמי ניטול/ אחסנה
על העמלה הזו כל חברה מוסיפה עוד עמלות מצוצות נוספות כיד הדמיון הטובה כגון
הצהרת יבוא
הקצאת אשראי
דמי טיפול/ תשלום מיסים
דמי ניטול ואחסנה
אגרת מחשב וביטחון
קבלת אישורים ממשרדי ממשלה
ועוד...
בקיצור, מה שאני מנסה לומר זה
א. לא להתעסק עם חברות השילוח הרגילות אלא אם אתה מקבל דרכם משלוח שסוכם עם המוכר שהוא שולח בתנאי DDP.
ההבדל בין DDP ל DDU הוא שה P= Paid והיו = Unpaid
( הכוונה לכל התשלומים בכניסה לארץ על חשבון השולח. משולם או לא משולם על ידו).
ב. להיזהר מליבא דברים שדורשים אישורי יבוא באמצעות חברות שהמוניטין שלהם בתחום בעיתי. עלו פה שמות באתר.
ג. להיות בקיאים בנושא חוקיות היבוא .
ד. להכין אישורי יבוא ולהעביר למשלח הכי מהר שניתן.
ה. להתמקח על העמלות.
ו. לא לאיים ולהיות בטוחים שאתם צודקים כי מנסיוני, רובכם לא מבינים דבר ביבוא ונשרפים מהר ונתקעים.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
השלמה לפרוט של בועז.
במידה וידוע שהמוצר דורש אישור מיוחד כמו משרד התקשורת, תחבורה וכו', אזי לטפל בהוצאתו עוד לפני הגעת המוצר לארץ.
רוב המשרדים לרבות משרד התקשורת מקושרים היום למערכת מסלול, כך שהאישור ניתן "דיגיטאלית" והמכס או בא כוח (להלן העמיל..) מקליד את מספר תעודת הזהות או תאגיד.
בנוסף, יש פריטי ציוד שהגדרת "פרט מכס" גודרת עליהם רמות מיסוי או אישורים. כדאי למי שיש כוח, לבצע חיפוש בתעריפון המכס כדי גם לדעת מראש או "לסייע" מראש למסווג (כלומר חברת השלוח ו/או עמיל המכס) במציאת פרט המכס. לרוב הם ישמחו לקבל כי זה מוריד מהם עבודה.
לדוגמא פרט מכס של מחרטה רגילה, מבוקרת מחשב, או מכונת כרסום וכו' - חלקם יזכו לתשלום מיסים נדיב וחלקם לא. כך למשל יש ציוד כמו טלביזיות ומגברים שזכו למיסים נדיבים מהתקופה בה הגנו על התעשיה בארץ (קצת אחרי המנדט הבריטי) אבל בחירת פריט כמו מסך או חלק מציוד שדור/קליטה יזכה למ"עמ בלבד (אך עשוי להזדקק לאשור)..
וכמו שציינתי, במידה וחייבים להשתמש בשירותים של חברות השילוח, לתת להם מראש את פרטי המוצר, לרבות נושא אשורים במידה וצריך, ולקבל מהם בכתב הצעת מחיר סגורה.
בקיצר עם נסכם את כול מה שנאמר עד עכשיו לפיסקה אחת, לבנאדם הפשוט שרוצה להזמין מחו"ל ולא רוצה /מעוניין ללמוד קורס מתקדם ביבוא .
אל תזמינו דרך חברות השילוח הפרטיות ( יושופס/מסטופ/....).
על תתעסקו עם חברות השילוח הפרטיות ( ups/dhl....)
הכי טוב רק דרך תוכניות השילוח של האתרים הגדולים -
Ebay global shipping / Amazon shipping ....
או דרך משלחים בנלאומים ממשלתיים -usps / דואר ישראל או כול חברת דואר ממשלתית של אותה מדינה .
שוב המוח היהודי ממשיך למצוא פטנטים איך להרוויח כסף מאוויר .
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
boaz avrahami
14-05-20, 12:36
לא בטוח שאני לגמרי מסכים עם ההגדרה שלך אבל אולי היא נכונה לגבי מי שלא רוצה להתעמק בניואנסים של יבוא,
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
והכי חשוב! (צריך להיות נעוץ בראש כל שרשור הקשור בקניה מחו"ל)
ל א !
ל ש ל ו ח !
ע ם !
E M S !!!
זה לא כולם, זה רק יושופס עושים את הטריקים האלה ואת כל הבעיות
מניסיון, תבדקו גם את תחשיב המיסים מראש שלהם לפני שאתם משלמים, גם שם הם מרמים.
boaz avrahami
14-05-20, 17:19
אם אתם כבר נוגעים בזה אז תבדקו את שערי הדולר של חברות השילוח.
אצל כל אלו שאני בדקתי מדובר בשער של מעל 4 שקלים כשהיציג הרבההה יותר נמוך.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
והכי חשוב! (צריך להיות נעוץ בראש כל שרשור הקשור בקניה מחו"ל)
ל א !
ל ש ל ו ח !
ע ם !
E M S !!!
יש אתם בעיות לאחרונה ?
משלוחים שעשיתי מהם מ-MEGAZIP או AMAYAMA הגיעו בשלום עם "קנס" ניירת של 36 שקל.
האם יש שינוי במדיניות ?
יש אתם בעיות לאחרונה ?
משלוחים שעשיתי מהם מ-MEGAZIP או AMAYAMA הגיעו בשלום עם "קנס" ניירת של 36 שקל.
האם יש שינוי במדיניות ?
עד היום הזמנתי מוצרים מלא מעט ספקים אחרים אבל אין לי ניסיון עם AMAYAMA ואני שוקל להביא דרכם חלקי חילוף לטויוטה.
יש הערכה של הזמן שייקח למשלוח להגיע דרכם? צויין שם 2-6 שבועות.
מדובר בחבילה במשקל של 2.5 ק'ג
ובערך של 560 דולר.
נדרש סכום של 32 דולר למשלוח (ממש לא יקר)
והמידע שחסר ואשמח לעצה הוא:
אם יש למישהו הערכה מה יהיה תשלום המסים ושאר התענוגות?
תודה.
והמידע שחסר ואשמח לעצה הוא:
אם יש למישהו הערכה מה יהיה תשלום המסים ושאר התענוגות?
תודה.
המידע החסר הוא גם מהו המוצר...
מעל 500 דולר כבר אין פטור מתשלום מס (לא מע"מ - מס קניה).
יכול להיות שכדאי להעביר דיון זה לשרשור נפרד, אבל קרא את השרשור של בועז עם רשימת המוצרים המותרים / אסורים לייבוא, וודא שהמוצר שלך אינו בעייתי מבחינה זו.
boaz avrahami
15-05-20, 18:58
בהנחה שהחלק מותר ביבוא לחא בדיקות תדרש לשלם כ 350 דולר מיסים כולל המעמ ואולי עוד כל מיני עמלות.
זמן המשלוח תלוי בהמון גורמים עכשיו בזמן הקורונה. לפי המחיר כנראה שזה משלוח איטי מאוד.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
הקטע הכי חזק של יושופס
שלחתי תלונה עם מס משלוח באתר שלהם אף אחד לא חזר אלי עם שום תשובה או רצון לברר מה קרה ואז......
אחרי כמה ימים שלחו לי מייל לדרוג איכות השירות.
פשוט לא יאומן.
יוס
המידע החסר הוא גם מהו המוצר...
מעל 500 דולר כבר אין פטור מתשלום מס (לא מע"מ - מס קניה).
יכול להיות שכדאי להעביר דיון זה לשרשור נפרד, אבל קרא את השרשור של בועז עם רשימת המוצרים המותרים / אסורים לייבוא, וודא שהמוצר שלך אינו בעייתי מבחינה זו.
תודה.
החלק הוא האקטואטור של הטרנספר ללנד קרוזר.
Toyota 36410-60083 - ACTUATOR ASSY, TRANSFER SHIFT
אם כך, עדיף לוותר ולקנות בארץ כנראה.
דרך אגב, יש אפשרות לתקן?
בעיקרון, מה שקורה כרגע שיש השהיה מאוד ארוכה, לפעמים דקה-שתיים עד השילוב וכנראה שבעתיד הלא רחוק זה יפסיק לתפקד לגמרי ולכן חשבתי להחליף מבעוד מועד.
מגהזיפ עם פדקס לקח לי כשלושה שבועות לאחרונה.
היילקס אספנות
22-07-20, 11:22
נושא זה נהיה אקטואלי במיוחד ברגע שאמזון הפסיקה את משלוחי החינם לארץ, כשעל הדרך התחייבה למחיר סופי עד הבית כולל שחרור מהמכס.
הכי פשוט זה כמובן משלוח דרך דואר ישראל, שם לא מעורבת חברת שילוח, הבדיקה מדגמית בלבד וגם אם נפלת במדגם "השחיטה" די מוגבלת.
הבעיה שלאחרונה זה יכול לקחת מעל 60 יום ויש מצב שזה גם לא יגיע ואין עם מי לדבר.
עבודה עם רוב חברות השלוח לרבות FEDEX,DHL,UPS ודומיהם, מבטיחה שכל משלוח יקבל טיפול הולם, כלומר הצהרה במכס כמינימום על ערך מלא ואם אפשר אז עמיל המכס ירשום מחיר שוק.. והספורט הלאומי הוא "בדיקת מכס" פרטנית הכרוכה בעלות נוספת של כמה מאות שקלים עם אפציה לקנסות על איחסון וכו.
גולת הכותרת היא ה"בונוס או הקונוס" - אישור משרד הבריאות, התחבורה, התקשורת וכו'. יחידי סגולה ימציאו מראש את האישורים למורת רוחו של המשלח, המהדרין ישלמו למשלח והמתייאשים יוותרו על החבילה תוך ניסיון להחזירה לבעליה שאולי יתגמל אותו בחלק מהעלויות אם בכלל.
לאחרונה נפלתי במלכודת כזאת, ולאחר התייעצות עם ידידנו בועז הלכתי על מסלול "הבריון העצבני", ושיטת המצליח של חברת השילוח לא הצליחה.
פחות חשוב מי החברה, כי כמעט כולם משחקים במשחק הלאומי הזה. מה שחשוב זו התובנה, מה כן ניתן לעשות.
הספור שלי היה בעיצומה של הקורונה, ולכן העדפתי לשלח מחול עם משלח ישראלי הפועל גם בחו"ל מתוך ניסיון עבר טוב והידיעה ש"יש עם מי לדבר".
ואכן, החבילה בתוך יומיים הגיע לארץ ובתוך יום נוסף הייתה אמורה להגיע למפתן ביתי.
אממה.... אחרי מספר ימים - הודעה שחסרים מסמכים לשחרור מהמכס.
נדלג על הפרטים הפיקנטיים - אבל מה שיפה שלא מעט נותני שירותים עברו "לשירות בדיגיטאל" - מילה נרדפת - להתעלמות מהלקוח עד שיתייאש וירים ידיים. ספורט לאומי נוסף...
לאחר שבועיים כשאני "לקוח שבוי" ומקבל הודעה לשלם כמה מאות שקלים עבור "שחרור פרטני" ומחוסר ברירה משלם תחת מחאה, אבל התיאבון של המשלח לא מספק, והחבילה נתקעת מעל שבועיים, כנראה מתוך כוונה לחייב גם בדמי אחסון.
בשלב הזה אני משפר את עצתו של בועז, ומוצא ערוץ תקשורת למנכ"ל החברה, שולח לו מייל מנוסח היטב בו רמז ברור כי בכוונתי להגיע להנהלת המכס ואם ידרש גם לגורמים נוספים. (במקרה יש לי תקשורת ישירה למנהלות הרלוונטיות במכס בזכות ארועים אחרים).
הפלא ופלא, מיד מתקשר אלי מנהל השירות, מתנצל, יום לאחר מכן החבילה נוחתת בפתח ביתי נקייה מכל משכון או ווירוס, וחשבוני מזוכה ברוב ההוצאות חוץ מתשלום המיסים.
במהלך השיחה עולה תובנה חשובה - אותה חשוב ליישם להבא:
בכל שילוח משמעותי יש לסכם בכתב עם הספק, המתווך או חברת השילוח שאתה בוחר את תנאי המשלוח וסגירה מראש של כל העלויות מדלת לדלת.
בעגה המקצועית זה נקרא תנאי DDU או DDP. בשני המקרים זה משלוח מדלת לדלת כאשר כל העלויות סגורות מראש בהבדל קטן, - מי משלם את המיסים בארץ ורק את המיסים.
אמזון ואי בי גלובל למשל נותנים את השירות הזה. אמזון עומד בו במלואו (אם הוא נותן את השירות) וכנ"ל לגבי אי ביי גלובל, אבל שם יש לי פחות ניסיון מה קורה אם יש בעיה בשחרור.
היה לי מקרה מול יצרן בסין, סגרנו את כל ההתחייבויות בכתב. כשהמשלוח הגיע לארץ, המשלח כדרכו התחכם, והיצרן הסיני בקש ממני לשלם ואשכרא החזיר לי את כל העלויות העודפות.
בקיצור - לסכם בכתב ומראש את כל העלויות ולוחות הזמנים כולל נושא אישורים במידה ונדרשים. זה כמובן מוריד לחלוטין את המוטיבציה של המשלח ללכת למסלול "הפרטיני".
מיותר לציין כי האמירה "נתקע במכס" היא לרוב יזמה של המשלח/עמיל המכס המשחק אותה במקרה הטוב כזרוע הארוכה של המכס ובעקיפין של הרשויות ומשרדי הממשלה לדורותיהם. כאשר העלות סגורה מראש, היד הארוכה מתקצרת דרמטית ומקטינה עבורינו את העלויות, זמני האספקה וכאב ראש מיותר.
קצת ארוך, מקווה שהועיל.מקפיץ ומעדכן שהיום התקשרה נציגה חיננית מdhl והחלה לספר לי שמחר מגיע מפקח ממשרג הרישוי לאשר את החבילה(זוג פנסי חנייה להיילקס) שלי.... והוא יסווג אם נדרש או לא אישור משרד תחבורה.
מפה לשם שיטת המצליח שלהם הופסקה ברגע שאמרתי לה שאותי לא מעניין מה קורה בדרך לחבילה בהיבטי מכס ושאר לוקשים.
שילמתי למשלוח דלת לדלת
אם יהיו בעיות שיחזירו המשלוח למשלח.
נראה אם אכן תגיע
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
מקפיץ ומעדכן שהיום התקשרה נציגה חיננית מdhl והחלה לספר לי שמחר מגיע מפקח ממשרג הרישוי לאשר את החבילה(זוג פנסי חנייה להיילקס) שלי.... והוא יסווג אם נדרש או לא אישור משרד תחבורה.
מפה לשם שיטת המצליח שלהם הופסקה ברגע שאמרתי לה שאותי לא מעניין מה קורה בדרך לחבילה בהיבטי מכס ושאר לוקשים.
שילמתי למשלוח דלת לדלת
אם יהיו בעיות שיחזירו המשלוח למשלח.
נראה אם אכן תגיע
Sent from my SM-G950F using Tapatalk???
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
היילקס אספנות
29-07-20, 16:53
מס אחסון בסך של 30 שח.... מה אגיד פשוט גניבה לאור יום.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.