צפייה בגרסה מלאה : תוסף לניקוי מזרקים דיזל מסילה משותפת?
בחו"ל ממליצים על תוסף.לניקוי מזרקים ייעודי עם מדבקה של טויוטה כל 40 אלף. בישראל לא משתמשים.
אני חושב בכל זאת לשים תוסף ולקנות שקט מהמזרקים לעוד כמה עשרות אלפי ק"מ.
יש חומר שאתם ממליצים עליו מנסיון? לא מחפש משהו אוניברסלי אלא חומר מיצרן טוב ושמיועד למזרקים בלחץ גבוה של מסילה משותפת.
אסף.
BG244.
שים לב שה-BG44 מיועד לבנזין.
התוסף היחיד שהרגשתי שינוי, אחרי כמה וכמה שניסיתי הוא של חברת וירט.
גם בלאנדקרוזר וגם בסוואנה.
יש להם תוסף לדיזל ולבנזין.
אם אתה באזור אתה מוזמן להיכנס לקחת, נראה לי שיש לי עוד אחד.
היחיד שראיתי ברשת שעושה שינוי משמעותי... זה seafoam שלצערי לא מצאתי בארץ.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
בעקבות המלצה של ג'ו, ביצעתי אינפוזיה עם החומר של לקווימולי DIESEL PURGE, היה הבדל מאד מורגש, גם הרבה אחרי הטיפול.
זה החומר:
http://www.justmotor.co.il/product/%D7%AA%D7%95%D7%A1%D7%A3-%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%A8-%D7%91%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%99-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C-liqui-moly-diesel-purge
ישמתי לפי ההוראות, ניתוק של צינורית הדלק, שאיבה דרך פילטר דלק פשוט ממיכל שקוף אליו העברתי את חומר הניקוי, ישירות למנוע, כשצינורית העודפים מנותבת למיכל השקוף כדי לנצל את החומר כמו שצריך ושלא יזרום סתם למיכל הדלק הראשי חזרה.
מריצים בסרק ומידי כמה זמן מעלים סל"ד ומריצים בסל"ד בינוי-גבוה חצי דקה, ונותנים חזרה בסרק.
זה לוקח רבע שעה-20 דק' לסיים מיכל.
המלצה:
לקחת 2 פחיות של החומר.
להעביר את החומר ניקוי למיכל שקוף, ולתוכו להכניס את הצינורית דלק שהולכת למנוע, (לא לשכוח פילטר דלק קטן על כדי שגם לא בטעות ישאב לכלוך שאולי יפול למיכל בתהליך.
ככה תוכל לראות כמה נשאר ולכבות את המנוע לפני שנשאב אויר.
בעקבות המלצה של ג'ו, ביצעתי אינפוזיה עם החומר של לקווימולי DIESEL PURGE, היה הבדל מאד מורגש, גם הרבה אחרי הטיפול.
זה החומר:
http://www.justmotor.co.il/product/%D7%AA%D7%95%D7%A1%D7%A3-%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%A8-%D7%91%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%99-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C-liqui-moly-diesel-purge
ישמתי לפי ההוראות, ניתוק של צינורית הדלק, שאיבה דרך פילטר דלק פשוט ישירות ללמנוע, כשצינורית העודפים מנותבת למיכל כדי לנצל את החומר כמו שצריך ושלא יזרום סתם למיכל חזרה.
מריצים בסרק ומידי כמה זמן מעלים סל"ד ומריצים בסל"ד בינוי-גבוה חצי דקה, ונותנים חזרה בסרק.
זה לוקח רבע שעה-20 דק' לסיים מיכל.
המלצה:
לקחת 2 פחיות של החומר.
להעביר את החומר ניקוי למיכל שקוף, ולתוכו להכניס את הצינורית דלק שהולכת למנוע, (לא לשכוח פילטר דלק קטן על כדי שגם לא בטעות ישאב לכלוך שאולי יפול למיכל בתהליך.
ככה תוכל לראות כמה נשאר ולכבות את המנוע לפני שנשאב אויר.גם אני הרצתי את אותו חומר אצלי בעקבות ההמלצה של ג'ו.
אמנם לא עבר מספיק זמן כדי לבחון את היעילות באמת אבל בינתיים נראה ששיפר את צריכת הדלק והעשן.
עוד חברה ששמעתי המלצות היא חברנ BG
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
רק שאצלכם זה *לא* מסילה משותפת. זה הזרקת סולר בלחץ נמוך. עולם אחר.
אסף.
https://youtu.be/wh8zJpIZzDQ
רק שאצלכם זה *לא* מסילה משותפת. זה הזרקת סולר בלחץ נמוך. עולם אחר.
אסף.
על החומר כתוב לדעתי שזה מתאים.
שווה לבדוק.
לא לוקח צד בעניין, כמה קישורים של ליקווי:
https://liqui-moly.com.au/product/diesel-purge-plus/
https://liqui-moly.com.au/diesel-purge/
"For a common rail, empty fuel filter cartridge or housing by draining the diesel out and simply refill it with the contents of the can."
https://www.justicebrothers.com/products_pas.htm
השתמשתי לא מעט במוצרים שלהם.
איכות גבוהה מאוד
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
https://www.justicebrothers.com/products_pas.htm
השתמשתי לא מעט במוצרים שלהם.
איכות גבוהה מאוד
Sent from my SM-G950F using Tapatalkזאת החברה שכוונתי.
לא BG אלא JB
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
קראתי קצת ביקורות על ה LM . נראה שעושה את העבודה. רק מטריד אותי שמנתקים צינורות מכניסים לבקבוק ויאללה למנוע. הצינורות האלה טינופת, אני עושה באמת מאמצים גדולים שלא ייכנס לכלוך למזרקים.... אז בלי פילטר בלי כלום טובלים לכלוך בנוזל ומזרימים אותו למנוע?
נראה לי יותר הגיוני באמת לרוקן את הפילטר מסולר, למלא אותו בחומר ניקוי, לנתק ממנו צינור כניסה ולחבר לשם את הצינור עודפים.... ולתת לזה לרוץ ככה שלפחות מה שנכנס למזרקים יהיה מסונן.
אסף.
אלו צינורות אחרי הפילטר, למה שיהיו טינופת?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
קראתי קצת ביקורות על ה LM . נראה שעושה את העבודה. רק מטריד אותי שמנתקים צינורות מכניסים לבקבוק ויאללה למנוע. הצינורות האלה טינופת, אני עושה באמת מאמצים גדולים שלא ייכנס לכלוך למזרקים.... אז בלי פילטר בלי כלום טובלים לכלוך בנוזל ומזרימים אותו למנוע?
נראה לי יותר הגיוני באמת לרוקן את הפילטר מסולר, למלא אותו בחומר ניקוי, לנתק ממנו צינור כניסה ולחבר לשם את הצינור עודפים.... ולתת לזה לרוץ ככה שלפחות מה שנכנס למזרקים יהיה מסונן.
אסף.
לא מבין על איזה לכלוך אתה מדבר.
אתה מנתק צינור דלק בין הפילטר המקורי למנוע, זה צינור שראה רק סולר מסונן כל חייו.
הצינור החזר, כנ״ל.
בשביל להוריד סיכוי שנפל לכלוך למיכל השקוף, ציינתי שאתה שם פילטר דלק פשוט בקצה הצינור שטבול במיכל בו שמת את חומר הניקוי.
גם בסרטוני שימוש, המקפידים שמים פילטר דלק על הצינורית המנותקת.
איפה יש ג׳יפה באופציה הזו?
אני פחות בעד מילוי פילטר הסולר, כי חלק גדול מחומר הניקוי הולך למיכל הדלק דרך צינור העודפים.
בשיטה של ניתוק ושימוש במיכל נפרד אתה מקבל מעגל ניקוי רק של חומר הניקוי, ורואה בעין באמת מתי סיימת עם החומר.
במילוי הפילטר זה בזבזני וניחוש מתי הסתיים הניקוי.
מהצד הפנימי שלו - אתם צודקים הוא נקי.
אבל טובלים אותו בתוך הפחית.... ואני לא יודע איך אצלכם, אבל אני לא ממש מקפיד על טהרה בתוך תא המנוע, גם הבעלים הקודם וזה שלפניו (שניהם גרים בכפרים שכנים בצפון) לא הקפידו כך שהצינורות מצידם החיצוני די מטונפים.
ופילטר אוניברסלי ב9 שקל הוא לא בדיוק פילטר מיקרוני להזרקה...
אסף.
אגב תוספים,
אתמול בלילה בתחנת הדלק ראיתי שהk244 המסורתי הוחלף בk245.
מישהו יודע מה ההבדל (או שמא סתם החלפת שם לטובת גביית יותר מרשרשים)?
מהצד הפנימי שלו - אתם צודקים הוא נקי.
אבל טובלים אותו בתוך הפחית.... ואני לא יודע איך אצלכם, אבל אני לא ממש מקפיד על טהרה בתוך תא המנוע, גם הבעלים הקודם וזה שלפניו (שניהם גרים בכפרים שכנים בצפון) לא הקפידו כך שהצינורות מצידם החיצוני די מטונפים.
ופילטר אוניברסלי ב9 שקל הוא לא בדיוק פילטר מיקרוני להזרקה...
אסף.
בהחלט ניקיתי את הצינור מבחוץ, לא לרמת חדש אבל כן.
כדברי המורה/גננת/ השלם את החסר..
״ממך ציפיתי ליותר״
זה מה ששובר אותך?
רעיון,
צינור נקי מתווך.
צינור לבית הפילטר המקורי?
זה הזמן להחליף צינורות גומי ישנים?
מפרט/תיאור ה245 מתייחס למסילה משותפת. מה שאני לא רואה ב244.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
אני רק שאלה,
הלכתי לקרוא על המוצרים האלו, ובהוראות שלהם כתוב להוסיף למיכל (הראשי) ולנסוע (ה 245 מדבר במפורש על כמות סולר עבור 400 ק"מ).
לעומת זאת, פה באשכול, כולכם מדברים על תהליך של "אינפוזיה".
חוץ מזה שאתם, מדברים על תהליך אחר, אתם בעצם מציעים להפעיל את המנוע, במשך דקות ארוכות (נקבו פה ב 15-20 דקות), לא על הדלק הטבעי שלו (סולר), אלא על אחוז גבוה מאוד של התוסף עצמו (בניגוד להמלצת היצרן של פחית על בערך 50 ליטר סולר).
מי יכול להסביר?
הציטוט שאני נתתי למילוי פילטר הסולר הוא כן מאתר היצרן.
גם אני נגד אינפוזיה.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
מי יכול להסביר?
אני התייחסתי למוצר של ליקווימולי שהשימוש שלו יכול להיות במיכל הדלק או כאינפוזיה, ואתה מתייחס למוצר אחר?
יש נוזלי ניקוי גם של וולווליין במיכל של כמעט ליטר שמיועד לאינפוזיה ולא למיכל הדלק.
קראתי על כמה, אבל התעמקתי וקניתי BG245.
כל הדיון שלכם הוא על כן \ לא פילטר \ צינור נקי..... ואני עדיין לא מבין איך אותו מוצר משמש בשתי הצורות?
אם כן, מה ההבדל ביעילות? איפה זה כתוב?
או במילים פשוטות, אתם בטוחים שאתם לא סתם מסבכים את החיים?
הפרוצדורה של אינפוזיה רק על נוזל ניקוי זה לא אלתור, זו משהו מוכר ומוגדר.
אתה יכול לדון ביעילות של התהליך, אבל זה לא אלתור.
מנסיון עם תוסף במיכל, ואינפוזיה, ההבדל בתוצאה היה ניכר.
אינפוזיה לא עושים בתכיפות גבוהה, וזה גם מצויין על האריזה של החומר.
את החומר ניקוי של LM מיישמים או באינפוזיה (פעם ב...) או בערבוב בסולר ביחס גבוה (בבית המסנן ולא במיכל) כתהליך שגרתי יותר. שתי האפשרויות בהוראות היצרן.
אסף.
לי אישית יש חשש לשימוש באינפוזיות/מילוי בית הפילטר כך שהתוסף בריכוז גבוהה במיוחד.
ברכב לא חדש- לך תדע מה יתחיל לטייל במערכת ההזרקה.
זה מה שהפילטר אמור לסנן, לא?
אסף.
אין באמת בעיה לשלב בין שתי העולמות ולהשאיר את הפילטר במעגל... רק צריך קצת יותר עבודה היקפית.
אחרי הפילטר ... ממיס מה שיש אחרי שיתקע במרססים.... אולי אני פרנואיד
אם הסתכלת על הסרטון של bg שקישרו, הוא מדבר בדיוק על זה. לטענת הבחור (שהוא נציג החברה ומפרסם את המוצר אז להתייחס בהתאם), הממיס הופך את הפיח לאבקה שלא עושה סתימות במזרקים או בממיר/מסנן חלקיקים .
אישית אני שותף לדאגה שלך,
ולכן אני מקפיד כל כמה זמן (לא קבוע, אלא לפי קריזה, אבל יוצא אחת לכמה חודשים), לשים תוסף על רבע מיכל ולגמור אותו. בד"כ גם בנסיעה יותר מאומצת.
סביר להניח שהאפקט הוא פסיכולוגי בלבד, אבל זה גורם לי להרגיש כאילו שאני מפנק את האוטו (שבסה"כ מאז שהגיעו הילדים הוא די מוזנח. מקווה שהוא יישך אותי בחזרה, איזה יום אחד, באמצע טיול).
אחרי הפילטר ... ממיס מה שיש אחרי שיתקע במרססים.... אולי אני פרנואיד
ממיס את מה שעבר את המסנן?
אתה מפספס קצת את שרשרת היניקה.
הפיח נוצר באזור השסתומים, לא בצנרת סולר.
כלומר, לא אמורה להיות ג׳יפה בצינור מהפילטר לנזקק.
זה ממיס ומנקה משקעים שיש במזרק עצמו, ומעביר אותם הלאה לצילינדר או מרסס את הנוזל ניקוי על השסתומים.
את האינפוזיה הראשונה לרכב ביצעתי כשהיה לו מעל חצי מליון.
זה עשה הבדל מורגש מאד לחיוב בעבודת המנוע.
זה אומר שלמרות הקפדה על פילטרים מקוריים ותדלוק בתחנות נורמליות, משקעים נוצרים.
אני אתעד את נתוני המזרקים מהמחשב לפני ואחרי הניקוי. לא נשאיר את הדיון הזה התרשמותי או תחושתי בלבד.
נשאר להכריע אם LM או BG.
אסף.
כל פתיחה של המערכת כוללת גורם מסויים של סיכון לזיהום. סביבת העבודה היא לא בדיוק מעבדה בחדר נקי.
בכל אופן הדיון הזה יכול שיגרום לי להכניס פחית של חומר לבית המסנן בזמן הקרוב לאחר שנים שלא נגעתי. ז"א אם אזכור...ואם לא - אז לא..
אסף,
היכן אתה רואה את נתוני המזרקים? מה הנתון מייצג בעצם ואיך הוא נדגם ומעובד?
טל.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
ככל שאני מבין - הנתון הוא ערך סטייה של המזרק, בסמ"ק למחזור הזרקה, מהנתון הנומינלי של מזרק אופטימלי. כשמחליפים מזרקים מקנפגים את המחשב לפי הערך שנמדד יצרן המזרק, והמחשב כל הזמן דוגם את הנתון. השאלה הטובה היא איך מתבצעת המדידה ומקריאה בספר של דנסו, נדמה לי שהבנתי שבסביבות 2000 סלד ללא עומס הוא מזריק ומודד את הסטייה בפועל.
עוד צריך להתעמק בזה....
אבל בינתיים גם בלי להבין - זה הנתון שאומר כמה המזרקים רחוקים ממצבם החדש או כמה הם קרובים להחלפה.
אסף.
דורון ברשותך,
אני מתייחס אך ורק לסרטון המגמתי/פרסומי.
לטענתו, יש גם הווצרות של פיח או סתם משקעים בכל הצינורות הצמודים למנוע ועוברים חימום רציני (אצלי טמפ הסולר נמדדת, והיא קרובה מאוד לטמפ' המים של המנוע) .
ושנית,
בל נשכח שאצלך אלו מרססים טיפשים (במובן החיובי כמובן), ולא מערכת חוכמולגית ורגישה.
אסף,
מחכים לנתונים.
אני לא מתייחס למנוע הספציפי שלי, שימו אותו בצד.
מה שכתבתי רלוונטי לכל מנוע.
לפני שביצעתי קראתי הרבה וסיננתי לא מעט תוכן שהרגיש כמו חובבנים תאבי פרסום אינטרנטי וחשיפה לרגע.
משקעים נוצרים בכל מקום שנוזל עומד, או עובר חימום ולחץ.
אתה שוכח שהחימום של הסולר, להבדיל מבנזין, עוזר לסולר ברכב.
ועם זאת, האם מדדת את טמפ הנוזל? להבדיל מטמפ חיצונית של הצינור.
כי אני דגמתי סולר שחוזר בצינור העודפים והוא בקושי חמים.
הצינור חם חיצונית, אבל ספיקת הסולר בצינור היא בכמות שלא מאפשרת חימום הנוזל עצמו לטמפ גבוהה.
יהיה מאד מעניין לראות תוצאות מדידות של שימוש בחומר.
מצד אחד אני מאחל לאסף שערכי המזרקים יהיו קרובים כעל האפשר לנתיני מקור, ואז השפעת הניקוי תהייה זניחה, ומצד שני המידה ויש חריגה, מעניין כמה השפעה תהייה.
צריך לזכור שחמרי הניקוי לא מגדלים ברזל ולא מפצים על בעייה/בלאי מכני אלא רק על משקעים.
אז בהחלט יכול להיות מזרק בלוי ששום חומר ניקוי לא יעזור לו.
במסילה משותפת הלחץ אדיר והסולר חם. הוא 'נאפה' במזרק, זו הבעיה מספר 2 של המערכות הללו. (הבעיה הראשונה היא לחות וכתוצאה ממנה שחיקה). אני מדדתי טמפרטורות בצינור עודפים של מנוע מסילה משותפת גדול של בין 90 ל 150 מעלות.
תוסיף לזה את המרווחים הזעירים ואת הזרקת הקדם שהיא של כמות עוד יותר קטנה - וקיבלת מתכון לרגישות יתר.
אסף.
אסף יש חדש?
ממתינים פה ביציע והפופקורן כבר נגמר :cool:
הזמנתי מחכה שיגיע.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
שימו לב. החומר של טויוטה לניקוי התקופתי - הוא התוסף של ווירט.
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201205/7b3b739c74127327430d8664e25d5436.jpg
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אני חייב לציין שאין לי מושג אם זה עובד או לא, אבל פעם ב... אני שופך פחית של k245 לתוך מיכל כמעט ריק, ונוסע עד שנדלקת הנורה של הדלק.
זה בערך הדבר היחיד שאני עושה שגורם לי לתחושה שאני מפנק את האוטו (שסובל מהזנחה מצדי בחמש וחצי שנים האחרונות, בהן כל פיסת זמן פנויה הולכת לילדים). אם זה מועיל או מזיק, השם יודע (יש את התיאוריות שמיכל ריק עושה יותר גלים, ומרים יותר טינופת שהמשאבה שואבת, אני מדחיק את המחשבות האלו) .
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.