PDA

צפייה בגרסה מלאה : שברולט טרוורס 4*4



The Magnificent
29-10-18, 10:54
שלום,

תהיתי אם למי ממכם יצא להתנסות או לפחות לראות שברולט טרוורס יורד מהאספלט. בגרסת 4*4. הרכב מאד מתאים לי מיתר הבחינות אבל רציתי אופציה לעשות איתו שטח קל בדרך לקמפינג או לפיקניק. היומרות שלי מאד צנועות. רק שיוכל להתגבר על עליה עם חצץ או לצלוח מעט בוץ או חול. אין לי שום כוננה לנסות מדרגות, הצלבות ושאר אתגרים קשים. נראה לי שהבאתי את ה 2*4 שלי עד קצה גבול היכולת כשנתקעתי בחול לפני שבועיים ונזקקתי לחילוץ של היילקס שהזדמן בסביבה.

erezgur
29-10-18, 11:37
ברוך הבא לפורום ובהצלחה עם הרכישה.

אני מניח שלא תשמע כאן עדויות של אנשים שנתקלו בו בשבילי המדבר. לגבי נסיעה בחול - הוצאת אוויר משמעותית מחוללת נפלאות ביכולת העבירות של כל רכב...

מכיוון שאיננו יודעים מהן הדרישות והציפיות שלך מהרכב - קשה לענות לסייע יותר מדי. אני ממליץ לך בחום לקרוא את השרשור הדביק בראש הפורום ולנסות לענות על כל השאלות ששם - זה יאפשר לקוראים כאן לנסות לכוון אותך לרכב שעשוי להתאים לך.

בהצלחה

דרור ברלי
29-10-18, 12:12
לי יצא. קצת....
אפילו נכנסתי איתו לשבילים בעומק המדבר, בזהירות רבה יש לציין, לצורך הובלת ציוד וחלקים לחבר שנתקע.... לא פשוט.

יתרונות:
אוטו אמריקאי קלאסי במובן הטוב ומושלם למשפחה - מעולה בנסיעות ארוכות, ענקי ומרווח, נוח מאוד, ילדים יכולים לעמוד וללכת בתוכו (לא בזמן נסיעה כמובן). מנוע חזק שמאיץ וסוחב כאילו אין מחר, בשבילים ושטח קל הוא נפלא בתנאי שתנהג בצורה מודעת.

חסרונות:
ענקי. יש כאלה שעבורם הוא בעייתי בחנייה.
צריכת דלק של אוטו אמריקאי גדול.
התנהגות כביש של אוטו אמריקאי גדול. זה רכב לנסיעה, לא לנהיגה.
בשטח הוא די מוגבל. אל תנסה כל מיני דברים שאפילו ג'יפונים עוברים די בקלות.
אמנם הגלגלים גדולים (32 אינץ') אבל חתך הצמיגים נמוך מאוד והם רגישים לפנצ'רים.
מערכת ההנעה דווקא עובדת טוב, אבל הרכב נמוך. פגוש קדמי וכו' יחטפו מהר והרבה. גם אם תוציא אוויר והוא לכאורה ייסע טוב על קרקע רכה כמו חול, מספיקה תלולית קטנה על מנת שהוא יתיישב עליה והופ - עכשיו תתמודד עם חילוץ של רכב גדול וכבד.

הייתי ממליץ דווקא על גרסת 2X4 - זולה יותר וחסכונית יותר, ללא יומרות שטח כלל, ועם כל שאר היתרונות של רכב משפחתי גדול.

nirs
29-10-18, 13:35
אם בכל זאת אתה חושב על אמריקאי גדול, פורד אקספולרר 4x4 יתן לך את מה שתארת בשטח ואפילו קצת יותר.
החסרון המשמעותי - יותר יקר


Sent from my iPhone using Tapatalk

The Magnificent
29-10-18, 15:03
ברוך הבא לפורום ובהצלחה עם הרכישה.

אני מניח שלא תשמע כאן עדויות של אנשים שנתקלו בו בשבילי המדבר. לגבי נסיעה בחול - הוצאת אוויר משמעותית מחוללת נפלאות ביכולת העבירות של כל רכב...

מכיוון שאיננו יודעים מהן הדרישות והציפיות שלך מהרכב - קשה לענות לסייע יותר מדי. אני ממליץ לך בחום לקרוא את השרשור הדביק בראש הפורום ולנסות לענות על כל השאלות ששם - זה יאפשר לקוראים כאן לנסות לכוון אותך לרכב שעשוי להתאים לך.

בהצלחה

תודה, שמח להיות בקהילה תומכת זו.

אני אוהב ברכב זה את מרחב הפנים, המנוע החזק והנוחות, גם בנסיעה וגם לישיבה "סתם". נראה לי שכל אלטרנטיבה כרודה בפשרה על אחד מהסעיפים הנ"ל. אני מייעד את הטראוורס להחליף קיה קרניבל 2*4 (מהדור האחרון) שאמנם מרווחת, נוחה ומהירה, אבל לא מתאימה אפילו לשבילים. והשיא היה כשתנקעתי על חול בחניון לא מתוחזק כראוי ונזקקתי לחילוץ. לכן אני מחפש הפעם רכב 4*4 כששוב, השטח שאני מתכוון לעשות איתו מסתכם בשבילים מתורבתים. יש לי ניסיון מהעבר הרחוק עם שטח קשה באמת, לא מתכוון להיכנס לשם כלל.

erezgur
29-10-18, 15:12
אתה חוזר על מה שכתבת הפתיחה אבל עדיין לא ברורות הדרישות.

האם התקציב לא מוגבל?
האם לא משנה שנת הייצור?

האם כל מה שחשוב זה רכב מרווח ל-7 אנשים שיוכל גם לרדת לדרכים לא סלולות עם עבירות קצת יותר טובה מקיה קרניבל?

...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות

The Magnificent
29-10-18, 15:14
לי יצא. קצת....
אפילו נכנסתי איתו לשבילים בעומק המדבר, בזהירות רבה יש לציין, לצורך הובלת ציוד וחלקים לחבר שנתקע.... לא פשוט.

יתרונות:
אוטו אמריקאי קלאסי במובן הטוב ומושלם למשפחה - מעולה בנסיעות ארוכות, ענקי ומרווח, נוח מאוד, ילדים יכולים לעמוד וללכת בתוכו (לא בזמן נסיעה כמובן). מנוע חזק שמאיץ וסוחב כאילו אין מחר, בשבילים ושטח קל הוא נפלא בתנאי שתנהג בצורה מודעת.

חסרונות:
ענקי. יש כאלה שעבורם הוא בעייתי בחנייה.
צריכת דלק של אוטו אמריקאי גדול.
התנהגות כביש של אוטו אמריקאי גדול. זה רכב לנסיעה, לא לנהיגה.
בשטח הוא די מוגבל. אל תנסה כל מיני דברים שאפילו ג'יפונים עוברים די בקלות.
אמנם הגלגלים גדולים (32 אינץ') אבל חתך הצמיגים נמוך מאוד והם רגישים לפנצ'רים.
מערכת ההנעה דווקא עובדת טוב, אבל הרכב נמוך. פגוש קדמי וכו' יחטפו מהר והרבה. גם אם תוציא אוויר והוא לכאורה ייסע טוב על קרקע רכה כמו חול, מספיקה תלולית קטנה על מנת שהוא יתיישב עליה והופ - עכשיו תתמודד עם חילוץ של רכב גדול וכבד.

הייתי ממליץ דווקא על גרסת 2X4 - זולה יותר וחסכונית יותר, ללא יומרות שטח כלל, ועם כל שאר היתרונות של רכב משפחתי גדול.

תודה על ההתייחסות.

ערכתי עליו נסיעת מבחן ואהבתי אותו. כמו כן קראתי מבחני דרכים. מכיוון שגם היום אני נוסע במכונית גדולה ובזבזנית (קיה קרניבל), שני החיסרונות העיקריים לא מרתיעים אותי. אבל קיוויתי ש 4*4 יביא אותי יותר רחוק, למקומות שלא יכולתי להגיע עד כה.

גיא
29-10-18, 15:20
לפי הדרישה של החלצות עצמאית מחניונים לא מתוחזקים כראוי ... אז טרברס 4/4 ייתן לך בדיוק את מה שאתה מבקש. ועוד.


Sent from my iPhone using Tapatalk

The Magnificent
29-10-18, 15:35
אתה חוזר על מה שכתבת הפתיחה אבל עדיין לא ברורות הדרישות.

האם התקציב לא מוגבל?
האם לא משנה שנת הייצור?

האם כל מה שחשוב זה רכב מרווח ל-7 אנשים שיוכל גם לרדת לדרכים לא סלולות עם עבירות קצת יותר טובה מקיה קרניבל?

...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות

אכן אלה בערך הדרישות. התקציב בסביבות 300K והמדובר ברכב חדש, מהסוכנות.

התלבטתי גם לגבי הקיה סורנטו. כנראה עדיפה בשבילים אבל קטנה יותר באופן משמעותי. כרגע נוטה לטרוורס.

תודה.

- - - Updated - - -


לפי הדרישה של החלצות עצמאית מחניונים לא מתוחזקים כראוי ... אז טרברס 4/4 ייתן לך בדיוק את מה שאתה מבקש. ועוד.


Sent from my iPhone using Tapatalk

תודה

asafk
29-10-18, 17:17
טרוורס הוא לא רכב שטח, אפילו לא ג'יפון.
מתאים לשבילי רק"קצת יותר מהירה שיש לך ולא הרבה מעבר לזה.
כשערכנו את המבחן לדגם 2010:
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/1874-jeepolog-archive

מאוד נהנינו מהגודל, הנוחות והשקט. אבל הוא נתקע ולא עבר דברים מביכים.
למרות זה.... איתגרנו אותו לכמה תמונות קרביות לא מייצגות בהחלט.
הדור השני, החדש, לא שונה מאוד. יותר מודרני כמובן, אבל במהות ללא שינוי.

אסף.

The Magnificent
29-10-18, 21:24
טרוורס הוא לא רכב שטח, אפילו לא ג'יפון.
מתאים לשבילי רק"קצת יותר מהירה שיש לך ולא הרבה מעבר לזה.
כשערכנו את המבחן לדגם 2010:
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/1874-jeepolog-archive

מאוד נהנינו מהגודל, הנוחות והשקט. אבל הוא נתקע ולא עבר דברים מביכים.
למרות זה.... איתגרנו אותו לכמה תמונות קרביות לא מייצגות בהחלט.
הדור השני, החדש, לא שונה מאוד. יותר מודרני כמובן, אבל במהות ללא שינוי.

אסף.

באסה. חזרה לנקודת המוצא.
תודה.

-->