צפייה בגרסה מלאה : בדיקה לפני קניה
בבדיקה לפני קניה - פיג'ו, המכון הוריד ממחשב הרכב רשימה של 20 תקלות פתוחות.
לקחתי את הרכב לבדיקה במוסך פיג'ו מורשה וחיברו אותו למחשב היצרן - 0 תקלות.
מי צודק?
חלקן שטויות כמו תקשורת עם מנעול ילדים בדלת אחורית וחלקן תקלות חיישנים כאלה ואחרים. כולן "temporary"
בערב אני אעלה צילום.
המחשב יצרן מאפס תקלות לא חשובות/ שנס ליחן. לכן לא תראה שם את כל התקלות ההיסטוריות.
אסף.
זו הבדיקה הראשונה, הורדה מהמחשב ברכב.
חצי שעה אח"כ על המחשב דיאגנוסטיקה של לובינסקי - אין תקלותhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20180531/f1474f8dd4ae643b347fa8e0a2f8ee42.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20180531/fc4d326b17b3337869267e40ae3b2a61.jpg
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
יש שם כמה תקלות שתוקנו כנראה. ויש כמה תקלות של מצבר חלש/ מנותק.
בגלל שאלו לא תקלות בטיחותיות המחשב יצרן מאפס אותן.
לגבי האופי והחומרה של התקלות ההיסטוריות... אני מבין למה יש מי שטוען ש508 הוא לא מכונית מוצלחת...
אסף.
פיג'ו זו אהבה או שנאה. אצלי אחרי 16 שנים עם 406 וחצי מליון ק"מ (נטולי תקלות עד השבוע), לא מוטרד מעוד פיגו
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
אני כותב בתור חובב המותג. אחרי שעברו תחת ידי שתי AX, סקסו vtr, אחת 307 הצבק ואחת סטיישן 2 ליטר מיוחדת, ועוד 106 xs 1600, ובמשפחה גם 604, 605 (יד ראשונה ואחרונה), עוד 605 (הלכה בתאונה), zx 1.8, עוד סקסו וגם c3 משפחתית שנראית כמו טנדרון, שתי C5 מדור ראשון ודור שלישי, ביניהן 407, אחת 607 4 צילינדרים ושתיים 6 צילינדרים.... בקיצור אני חושב שלא צריך לשכנע אותי. אבל חד משמעית העשור שהתחיל ב307 ונגמר רק עכשיו עם הדור הנוכחי של 308, הוא של מכוניות מחורבנות עם כמה יוצאים מהכלל (607 בגרסת הv6 ). למשפחת ה307 היה אפשר לוותר כי זה היה לקנות בזול מכונה עם איכויות נסיעה נהדרות, כנל הc4 . אבל ה508, לטעמי ולדעת כמה מוסכניקים ששוחחתי איתם.... היא מכונית 'לא מוצלחת' בלשון המעטה.
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.