צפייה בגרסה מלאה : ניפוח אוויר בתחנות דלק יכול להוריד לחץ?
שלום,
מכשירי ניפוח האוויר בתחנות הדלק גם מורידים לחץ בשעת הצורך? כלומר, אם כיוונתי את המשאבה נניח ל-32, ולחץ הצמיג כרגע הוא 35 PSI, אז המשאבה תגרום להוצאת אוויר עד שהצמיג יגיע ל-32, או שצריך להוציא הרבה אוויר ואז לנפח מחדש ל-32?
תודה
בעז
כן, אבל לאט מאוד.
אם אתה צריך להוציא הרבה אוויר, עדיף לשלוף את השסתום לריקון מהיר ולמלא בחזרה ממתקן הניפוח...
שלום,
מכשירי ניפוח האוויר בתחנות הדלק גם מורידים לחץ בשעת הצורך? כלומר, אם כיוונתי את המשאבה נניח ל-32, ולחץ הצמיג כרגע הוא 35 PSI, אז המשאבה תגרום להוצאת אוויר עד שהצמיג יגיע ל-32, או שצריך להוציא הרבה אוויר ואז לנפח מחדש ל-32?
תודה
בעז
בוודאי.
אתה מחבר ומחזיק עד ששומע את הצפצוף.
להוריד מ-35 ל- 32 זה משהו כמו 10 שניות.
כן, אבל לאט מאוד.
..
++
עדיף להוציא לבד, ולעלות חזרה ללחץ המבוקש.
++
עדיף להוציא לבד, ולעלות חזרה ללחץ המבוקש.
במספרים שהוא מדבר של הורדה מ- 35 ל - 32, מה שאתם מציעים ייקח פי 3 זמן !!!!!!
פותח השרשור נתן מספרים לדוגמא, הוא לא כתב מה השימוש המיועד וגם לא מה מידת הצמיגים.
כדי להוציא קצת אוויר אפשר להשתמש במתקן של התחנה. כדי להוציא הרבה אוויר זה ייקח ה-מ-ו-ן זמן.
וזה גם מה שכתבתי מלכתחילה.
כן, אבל לאט מאוד.
אם אתה צריך להוציא הרבה אוויר, עדיף לשלוף את השסתום לריקון מהיר ולמלא בחזרה ממתקן הניפוח...
תודה לכולם,
מדובר בסובארו פורסטר שנופחה ע"י נהג שחשב שהלחץ הוא 35. אחרי שראיתי שהדיון כאן ממשל נכנס למיספרים, בדקתי על הקורות של הרכב, והלחץ שרשום שם הוא 30 לקידמי ו 29 לאחורי, כך שצריך במכסימום להוריד מ-35 ל-29. הבנתי שבהפרשים האלה זה יעבוד טוב עם המשאבה וזה מספיק....לא אכפת לי לחכות עוד חצי דקה לגלגל...
שוב תודה
בעז
רק מומלץ לבדוק שהמשאבה עובדת לפני הריקון
אוקיי... גלגל קטן, עניין חד פעמי, תוריד עם המתקן של התחנה :)
שווה להחזיק גם מדיד פרטי אצלך, שאתה יודע שהוא מדויק, כי יש תחנות שבו יש סטייה של כמה אחוזים...
וכמובן לזכור שאם ממלאים כאשר הצמיג חם, לאחר נסיעת כביש ארוכה, בקייץ למשל - אתה תראה מדידה שגויה ועדיף למלא קצת יותר...
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
במספרים שהוא מדבר של הורדה מ- 35 ל - 32, מה שאתם מציעים ייקח פי 3 זמן !!!!!!
ללחוץ עם גפרור ולהוריד ייקח פי 3?
ממה שבדקתי השחרור עם הידית של המשאבה מאד איטי.
ללחוץ עם גפרור ולהוריד ייקח פי 3?
ממה שבדקתי השחרור עם הידית של המשאבה מאד איטי.
כן.
בצמיג של רכב פרטי/ג'יפ בין 20-40 PSI , קצב הריקון כמעט זהה לקצב הניפוח.
ריקון עם גפרור לא מביא אותך ללחץ הנדרש אלא פחות ממנו (בהנחה שאתה עושה את זה בפעם אחת כי אתה מאודדדדדדד מיומן או עם מקדם פניקה ורוקנת הרבה יותר) ואז עדיין, אתה צריך לנפח.
אגב - ליד הבית שלי יש 3 תחנות. בכל אחת מהם, ניפוח של 29 PSI מביא בפועל למספר אחר (במדידה עם מד אנלוגי).
המלצה שלי, ניפחתם/רוקנתם אויר בתחנה ? תמיד תעשו את זה גם עם הצמיג השני על אותו סרן.
כך, גם אם במקום 30 (לדוגמא) יש 29, לפחות יהיה 29 בשני הצדדים.
כן.
בצמיג של רכב פרטי/ג'יפ בין 20-40 PSI , קצב הריקון כמעט זהה לקצב הניפוח.
.
אחלה תחנה יש לך.
במה שניסיתי זה מאד איטי ביחס לניפוח.
אני לא צריך לדייק בהורדה, העיקר שבניפוח מגיעים לערך זהה על אותו הסרן.
בצמיג של רכב פרטי/ג'יפ בין 20-40 PSI , קצב הריקון כמעט זהה לקצב הניפוח.
תוכל בבקשה לציין תחנה אחת כזו לדוגמא ?
המלצות היצרן הן לניפוח צמיג קר. אחרי נסיעה צריך להוסיף להמלצה 10-15% כתלות בחום הצמיג והטמפ בחוץ.
Sent from my MI 5 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.