Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 23
  1. #1
    חבר רשום yoav's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2004
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1,999

    ברירת מחדל עשוש וורדית- עצה.

    מה המצב של מעלה עשוש ומעלה וורדית (גם לעלייה וגם לירידה- סמוראים סטנדרטיים)- בעיקר מבחינה בטיחותית.
    הם אגב לא מופיעים בשמם במפה- אשמח גם ל נ.צ..
    הסמוראי התבגר ועזב את הבית, הג'ימני מצא לו משפחה חדשה ואנחנו נשארנו על אופניים :-)

  2. #2
    חבר רשום yoav's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2004
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1,999

    ברירת מחדל חוזר: עשוש וורדית- עצה.

    ואם כבר עצות ממנוסים:

    אנחנו רוצים להגיע לכרכום, וביום אחד להספיק מהערבה, דרך המכץש (נקרות/הבשמים)- לחצות את כביש 40 ולהמשיך על דרך הפלמ"ח או נחל צוחר לכיוון חניון הלילה של כרכום. הגיוני מבחינת זמנים? (בהנחה שאנחנו ישנים בערבה לילה קודם ויוצאים יחסית מוקדם.)
    או - כמה בערך זמן נסיעה רגועה כוללת הפסקות טובות מהערבה במעלה דרך הבשמים/נקרות?
    כמה בערך הקטע מצומת ציחור לכרכום? (בהנחה שלא יורדים לכיוון צניפים אלא דוח)

    תודה
    יואב:-)
    הסמוראי התבגר ועזב את הבית, הג'ימני מצא לו משפחה חדשה ואנחנו נשארנו על אופניים :-)

  3. #3

    ברירת מחדל חוזר: עשוש וורדית- עצה.

    היי
    אם הכוונה למסלןל דומה למסלול מס' 16 בספר של ברקאי הוא רץ דיי מהר למרות אורכו. אם דרך הפלמ"ח=נחל ערוד דרך ארוכה יותר מבחינת זמן. הערוד הרבה אבנים וסלעים. לגבי הדרך מהערבה לכביש 40 אני אמור לטייל בעשוש בחג אוכל לספר מאוחר יותר. באופן כללי נראה לי יום מפרך וחבל לאזור כזה.
    עודד

  4. #4
    חבר רשום yoav's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2004
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1,999

    ברירת מחדל חוזר: עשוש וורדית- עצה.

    אהלן עודד- את ערוד עשינו (פעמיים...:-)- ולא אליו התכוונתי. התכוונתי לשביל שסימונו אדום, עובר סמוך לקניון עדה ומסומן במפה כ" דרך הפלמ"ח במבצע עובדה"- מכביש 40 לכיוון דרום מערב (לכיוון כרכום)
    הסמוראי התבגר ועזב את הבית, הג'ימני מצא לו משפחה חדשה ואנחנו נשארנו על אופניים :-)

  5. #5

    ברירת מחדל חוזר: עשוש וורדית- עצה.

    מעלה עשוש סביר לעלייה גם ללא נעולים. קל לנעולים אחורה לפחות. הוא נמצא בערך ב987800 צ' 160700 מז', על ציר המעיינות (האדום)- יש במפה חץ שחור שמסמן את כיוון הירידה.

    מעלה וורדית בסדר לירידה, קשה בעלייה, יכול להיות גם קשה מאד עד לא כדאי לכלים לא משופרים. נמצא בערך ב973700 צ' 152600 מז', גם מסומן בחץ כיוון הירידה.

    לגבי השאלה השנייה שלך - אפשר להתחיל בבוקר בערבה ולהגיע בערב לחניון הר-כרכום, בהחלט. אולי לא דרך הבשמים שהיא די צפונית, תרשה לי להציע להכנס מול צופר לדרך הבשמים, ובחניון מואה לרדת דרומה בשביל האדום, ואז להתחבר לשביל השחור של נחל עשוש (לפני מעלה עשוש - אם רוצים לסמן עליו V אז לתת גיחה קצרה ולחזור לעשוש) נחל עשוש קל ויפה מאד, והוא מושך בכיוון הנכון - דרום מערב. הפסקת צהריים הייתי עושה בסוף נחל עשוש, ואם אפשר למשוך את האנשים רעבים קצת יותר - אז עולה על הכביש דרומה, עד צומת ציחור, ונכנס שם לנחל ציחור - לדעתי יפה יותר ממה שאתה קורא דרך הפלמ"ח. מתלבשים להפסקת צהריים על אחד העצים הגדולים בציחור מייד אחרי שנכסים אליו. אחרי הצהריים - נסיעה מהירה בנחל ציחור סימון אדום, ואז בשביל הירוק ( 19155 במפה) שהוא ציר מטווחים של חיל האוויר, המון מטרות, סקיהוקים וכולי למי שמעוניין, מערבה לכרכום. אם ב1600 אתם כבר בתנועה בצומת ציחור, אין בעייה להגיע לחניון למרגלות הכרכום לפני חושך.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  6. #6
    חבר רשום yoav's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2004
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1,999

    ברירת מחדל חוזר: עשוש וורדית- עצה.

    נמרוד- תודה- נראה לי שנאמץ את ההצעה שלך.

    כמה שאלות קצרות:
    1. בהערכת זמני הנסיעה- צריך לקחת בחשבון 10 רכבים (!)- עדיין תקף?
    2. אם כבר עלינו את מעלה עשושו (שביל אדום)- אז לחזור אחורה ולנסוע בשחור דרך נחל עשוש, שנראה במפה קניוני ומפותל או להמשיך על האדום--> ירוק--->להתחבר חזרה לשחור תחת הר נשפה? (מבחינת נוף ועניין בנסיעה כמובן)
    3. אינ לא קורא שביל ההוא "דרך הפלמ"ח במבצע עובדה" כי בא לי...זה כתוב במפה:grin:
    4. אם הגענו לצומת ציחור מוקדם יותר, כמה ריאלי כן לנסוע דרך נחל ציחור אבל לרדת דרומה יותר להר מצניפים ולעלות לכיוון הכרכום דרך הקניון הלבן? (מבחינת זמנים כמובן).
    5. אחרונה חביבה- אנחנו נוסעים שם בשישי אחה"צ- שטח אש? דורש תיאום?
    המון תודה
    יואב.
    הסמוראי התבגר ועזב את הבית, הג'ימני מצא לו משפחה חדשה ואנחנו נשארנו על אופניים :-)

  7. #7
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,050

    ברירת מחדל חוזר: עשוש וורדית- עצה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי yoav
    כמה שאלות קצרות:
    1. בהערכת זמני הנסיעה- צריך לקחת בחשבון 10 רכבים (!)- עדיין תקף?
    תכפיל ותשליש את מקדם התקלות אם אתה עושה גיחה לעשוש ורוב האנשים רוצים לנסות.
    2. אם כבר עלינו את מעלה עשוש (שביל אדום)- אז לחזור אחורה ולנסוע בשחור דרך נחל עשוש, שנראה במפה קניוני ומפותל או להמשיך על האדום--> ירוק--->להתחבר חזרה לשחור תחת הר נשפה? (מבחינת נוף ועניין בנסיעה כמובן)
    לדעתי עדיף לחזור אחורה ולנסוע בנחל עשוש,הנחל יפה יותר מהדרך שעוברת ברמה מעל והיא גם הבנאלית שכל העולם נוסע בה.
    4. אם הגענו לצומת ציחור מוקדם יותר, כמה ריאלי כן לנסוע דרך נחל ציחור אבל לרדת דרומה יותר להר מצניפים ולעלות לכיוון הכרכום דרך הקניון הלבן? (מבחינת זמנים כמובן).
    בעשוש כבר הייתם נכון?
    לא הזמן לגוון ולעשות משהו חדש?
    לעלות לצניפים זה עוד 23~ק"מ ביחס לציר הצפוני שנמרוד הציע וצריך לקצץ קצת מתחילת המסלול אבל אתם מרוויחים חלק שלא הייתם בו ששווה הגעה ולא מגיעים אליו כל פעם כי בד"כ לא מדרימים עד לכאן כל טיול-הערבה יותר קרובה וזמינה.
    5. אחרונה חביבה- אנחנו נוסעים שם בשישי אחה"צ- שטח אש? דורש תיאום?
    שטחי אש אמורים להסגר בשישי בשעה 12:00, שטח אש 80 (השביל האדום מעדה דרומה) לא תמיד עונה לכללים האלו ולא הערוד לדוג'.
    יואב.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  8. #8
    חבר רשום ערן המסוקס's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    2,654

    ברירת מחדל חוזר: עשוש וורדית- עצה.

    למרות שמעלה עשוש הוא קצר ולכאורה פשוט, ללא צורך בתימרונים מיוחדים, הוא מעלה מטעה.
    הסלע והפודרה גורמים למעלה להיות מחליק במיוחד. זאת יחד עם האופי התלול שלו, עלולים להביא רכבים לשיפוע צד מסוכן.
    לרכבים לא משופרים מומלץ לבנות היטב לפני המדרגה ולהגיע לשם בתנופה מסויימת. חס וחלילה לא לעצור אחרי המדרגה, אלא להמשיך עד למעלה! הסלע אחרי המדרגה מחליק במיוחד.
    מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
    מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.

  9. #9
    חבר רשום יובל48's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2004
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,120

    ברירת מחדל חוזר: עשוש וורדית- עצה.

    לטעמי, נחל עשוש מועדף בגלל יופיו וכיוון הנסיעה בו שמתאים להמשך,
    על אף שיש דרך שפונה מנחל צופר אחרי המעלה ומתחברת לנחל עשוש.
    אני הייתי משאיר את המעלה לטיול אחר,שלא תחת לחץ זמן.
    תהנו
    יובל
    take nothing but memories
    leave nothing but footprints

  10. #10
    חבר רשום yoav's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2004
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1,999

    ברירת מחדל חוזר: עשוש וורדית- עצה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי נמרוד
    מתלבשים להפסקת צהריים על אחד העצים הגדולים בציחור מייד אחרי שנכסים אליו. אחרי הצהריים - נסיעה מהירה בנחל ציחור סימון אדום, ואז בשביל הירוק ( 19155 במפה) שהוא ציר מטווחים של חיל האוויר, המון מטרות, סקיהוקים וכולי למי שמעוניין, מערבה לכרכום. אם ב1600 אתם כבר בתנועה בצומת ציחור, אין בעייה להגיע לחניון למרגלות הכרכום לפני חושך.
    1. הציר הירוק במפה שלי (מעודכנת) מסתיים בקצהו המערבי ב"צומת T" עם שביל אדום. המשכו מערבה לכיוון הכרכום אינו מסומן בסימון שבילים, ויש אזהרת נפלים על המפה: האם זה הציר עם הפגרים והסקיהוקים? האם מותר לנוע בו למרות שאינו מסומן בסימון שבילים?

    2. סיבה לבחור בציר המסומן כדרך הפלמ"ח במבצע עובדה ולא בנחל ציחור הינה שילוב טיול רגלי בקניון עדה... ואז לנסוע בהמשכו המערבי של השביל הירוק מהשאלה הקודמת.. (או שאז מפספסים את הפגרים כי הם רק על הירוק?)

    מצטער על בלבול המוח- אני מקווה שכל מי שמתכנן טיול באיזור ההוא מפיק מידע מועיל מהשרשור הזה:roll:
    הסמוראי התבגר ועזב את הבית, הג'ימני מצא לו משפחה חדשה ואנחנו נשארנו על אופניים :-)

  11. #11
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,050

    ברירת מחדל חוזר: עשוש וורדית- עצה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי yoav
    1. הציר הירוק במפה שלי (מעודכנת) מסתיים בקצהו המערבי ב"צומת T" עם שביל אדום. המשכו מערבה לכיוון הכרכום אינו מסומן בסימון שבילים, ויש אזהרת נפלים על המפה: האם זה הציר עם הפגרים והסקיהוקים? האם מותר לנוע בו למרות שאינו מסומן בסימון שבילים?
    זה ציר צבאי בשטח שאינו שמורת טבע ולכן עניין הסמ"ש כלל לא נוגע אליו,מה גם שיש בשמורה צפוניתצ לשם סימון מיוחד על שבילים עם ג'יפ ועליו X כאיסור תנועה ועל חלק אין סימון כזה בתוך תחומי השמורה-גם אם השביל היה בתחומי שמורה ההגיון אומר שאם על חלק יש סימון שאסור לנוע אז על מה שאין סימון מותר.
    בנוסף,זה לא השביל עם המטוסים,הכי הרבה מטוסים יש על השביל האדום לכיוון צפון שהולך לכיוון באר-עדה.
    2. סיבה לבחור בציר המסומן כדרך הפלמ"ח במבצע עובדה ולא בנחל ציחור הינה שילוב טיול רגלי בקניון עדה... ואז לנסוע בהמשכו המערבי של השביל הירוק מהשאלה הקודמת.. (או שאז מפספסים את הפגרים כי הם רק על הירוק?)
    קניון עדה בהחלט שווה ביקורי אבל תוסיף שעה~ ללו"ז שלכם,ככלל כל השבילים שם מאד מהירים אם אתם מחליטים לתת בגז ולהרביץ מרחק בנסיעה.

    מצטער על בלבול המוח- אני מקווה שכל מי שמתכנן טיול באיזור ההוא מפיק מידע מועיל מהשרשור הזה:roll:
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  12. #12

    ברירת מחדל חוזר: עשוש וורדית- עצה.

    המטווח הוא על שטחים נרחבים מאד סביב המפגש של הירוק והאדום שיורד מבאר-עדה, הסקיהוקים למיטב זכרוני מצפון מזרח לצומת. אם אתם עושים טיול רגלי, אז דרך הפלמ"ח, אם לא אני אישית אומר ציחור. גם ובעיקר בגלל העצים, עץ טוב עושה את הפסקת הצהריים.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  13. #13
    חבר רשום yoav's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2004
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1,999

    ברירת מחדל חוזר: עשוש וורדית- עצה.

    אני אסביר את ההתלבטות- תחושתי היא שמסלול מצומת ציחור דרך קניון עדה-צניפים (ההר + גב )-הקניון הלבן-כרכום: פשוט לא ממלאת יום אחד שמתחיל בבוקר כי ישנים לילה קודם בתחילת המסלול. אפילו שעושים אותו בנחת. לכן כל ההתלבטויות.

    אז סתם להערכת זמנים: אם ישנים בבוקר סמוך לכביש הערבה (אני לא רואה במפה חניוני לילה לא קרובים לכביש שאפשר להגיע אליהם בחושך)- נכנסם לנחל עשוש---> ללא המעלה רק על השחור---> כביש 40---> קניון עדה (אנחנו גם מטיילי 2X2 אז כולל טיול רגלי)---> הר צניפים---> קניון לבן---> חניון כרכום. אנחנו עומדים בזה בנחת?
    הסמוראי התבגר ועזב את הבית, הג'ימני מצא לו משפחה חדשה ואנחנו נשארנו על אופניים :-)

  14. #14

    ברירת מחדל חוזר: עשוש וורדית- עצה.

    שלום
    לדעתי נחל עשוש (המסלול השחור) ממואה עד קניון עדה בערך 3-4 שעות בנסיעה רגועה. משם אתם יכולים לבחור לפי הזמן שנותר ללכם אם לרדת דרומה עד מעלה צניפים או לחתוך לקניון הלבן (מפגש אדום עם כחול) ולהמשיך משם לכרכום. הקטע לכרכום הוא בסימון שחור שמתחבר לכחול אחרי הקניון הלבן, דיי חדש ולכן אינו מופיע ברוב המפות אבל מתואר בספר של ברקאי.
    תהנו
    עודד

  15. #15

    ברירת מחדל חוזר: עשוש וורדית- עצה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי yoav
    אני אסביר את ההתלבטות- תחושתי היא שמסלול מצומת ציחור דרך קניון עדה-צניפים (ההר + גב )-הקניון הלבן-כרכום: פשוט לא ממלאת יום אחד שמתחיל בבוקר כי ישנים לילה קודם בתחילת המסלול. אפילו שעושים אותו בנחת. לכן כל ההתלבטויות.

    אז סתם להערכת זמנים: אם ישנים בבוקר סמוך לכביש הערבה (אני לא רואה במפה חניוני לילה לא קרובים לכביש שאפשר להגיע אליהם בחושך)- נכנסם לנחל עשוש---> ללא המעלה רק על השחור---> כביש 40---> קניון עדה (אנחנו גם מטיילי 2X2 אז כולל טיול רגלי)---> הר צניפים---> קניון לבן---> חניון כרכום. אנחנו עומדים בזה בנחת?
    אני מבין את ההתלבטות, אבל לדעתי אתה מנסה לדחוס יותר מדי ליום אחד. אתם 10 כלים, אתם רוצים להכניס גם סיבוב רגלי בקניון עדה... לדעתי מתבקש לחנות בלילה בבארות עדה, לעשות את הסיבוב הרגלי על הבוקר בנחת, זה השעות הכי טובות לטיול רגלי וזה גם לא מחייב את כולם - מי שמעוניין לקום מאוחר או להסתלבט על הקפה שלו עוד שעה. אחרי זה להדרים בשביל האדום, לשחק במטרות במטווחים, להמשיך באדום לשער צניפים, גב צניפים מלמעלה, לעבור לכחול, גב צניפים מלמטה אם תרצו, מעלה צניפים (אל תבנה על אתגר עבירות מי יודע מה... גם 10 גמדים יעברו שם די מהר), הר צניפים, צפונה לקניון הלבן, ולהר כרכום - לדעתי יום טיול מלא ומצויין בלי להיות לחוצים. ההתלבטות היא רק איפה להרביץ את שנת הצהריים, ואני יכול רק לבקש בקשה אישית - לא בתוך גב צניפים, ולא בתוך הקניון הלבן... לא הכי נעים למטיילים אחרים להגיע ל"אטרקציה" כמו הקניון הלבן ולדרוך על גופות, שלא לדבר על הנוהג המקובל של אנשים להכנס פנימה עם המכוניות. הייתי תופס עץ טוב בנחל צניפים באזור השער למשל.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  16. #16
    מנהל פורום זאביק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רחוק מכאן
    הודעות
    3,447

    ברירת מחדל חוזר: עשוש וורדית- עצה.

    ובאופן כללי,
    מקניון עדה, הדרך האדומה שיורדת דרומה לכיוון הנחלים הגדולים, היא נוראית.
    לא מעניינת, גבשושיות ברמה שמפרקת את האוטו (יותר גרוע מהנסיעה להר ברך, מי שמכיר וזוכא), הנסיעה היא על פלטת אימונים שמכילה בעיקר גרוטאות מטרות.
    לטעמי, עדיף לרדת על הכביש 12 ק"מ לציחור להמשיך משם (אם הכוונה היא להתחבר לנחילם הגדולים).
    נערך לאחרונה על ידי זאביק; 23-04-06 בשעה 18:37.
    יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
    http://www.zeevik.net

  17. #17
    חבר רשום yoav's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2004
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1,999

    ברירת מחדל חוזר: עשוש וורדית- עצה.

    תודה לכולם

    המידע עוכל, יעובד (זאביק- תודה על התרעת המסלול האדום- דווקא היה בתכנון)- ובסוף יצא מזה טיול.
    הסמוראי התבגר ועזב את הבית, הג'ימני מצא לו משפחה חדשה ואנחנו נשארנו על אופניים :-)

  18. #18
    מנהל פורום זאביק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רחוק מכאן
    הודעות
    3,447

    ברירת מחדל חוזר: עשוש וורדית- עצה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי yoav
    (זאביק- תודה על התרעת המסלול האדום- דווקא היה בתכנון
    אם תסתכל במפה, על האדום מקניון עדה דרומה, תראה שבשלב מסויים הוא מתחבר עם ירוק שבא מכיוון נחל ציחור (ממזרח).
    מהנקודה הזו דרומה הוא גם לא מדהים, אבל הולך ומשתפר עם הזמן.
    באופן כללי הייתי מוותר על כל האדום הזה.

    הייתי יורד דרומה על הכביש עד הכניסה לציחור, נוסע איתו (סימון שבילים אדום ?? הכל מראש), כמה קילומטרים, ואז יש שביל שפונה מזרחה, לתצפית מדהימה על בקעה צחיחה (ושאר הערבה).
    העלייה בינונית (רכבים העולים לפחות אחורה לא ייתקלו בשום בעייה) אבל שווה.
    אחר כך אחורה פנה חזרה לנחל ציחור ודרומה :-P
    נערך לאחרונה על ידי זאביק; 23-04-06 בשעה 18:37.
    יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
    http://www.zeevik.net

  19. #19

    ברירת מחדל חוזר: עשוש וורדית- עצה.

    או מבקעה צחיחה להמשיך דרומה, למפגש חיון- צניפים, משם לכיון גבי חיון ולשער צניפים מה"דרך עתיקה"- נוף מרשים ודרך פחות "צבאית= טחונה" מהשאר.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  20. #20
    חבר רשום yoav's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2004
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1,999

    ברירת מחדל חוזר: עשוש וורדית- עצה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי זאביק
    אם תסתכל במפה, על האדום מבארות עודד דרומה, תראה שבשלב מסויים הוא מתחבר עם ירוק שבא מכיוון נחל ציחור (ממזרח).
    מהנקודה הזו דרומה הוא גם לא מדהים, אבל הולך ומשתפר עם הזמן.
    באופן כללי הייתי מוותר על כל האדום הזה.
    בקטע של "בארות עודד" איבדתי אותך. אני בכלל זוכר אותם מהטיול בנחל ערוד. יש עוד בארות עודד?
    הסמוראי התבגר ועזב את הבית, הג'ימני מצא לו משפחה חדשה ואנחנו נשארנו על אופניים :-)

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. נחל עשוש
    על ידי עידו לוריה בפורום פורום טיולי ג'יפים ושטח
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 24-05-11, 15:09
  2. נחל עשוש
    על ידי eldad123 בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 12-09-10, 20:02
  3. מה המצב של מעלה עשוש וורדית
    על ידי avi3241 בפורום פורום טיולי ג'יפים ושטח
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 23-05-10, 11:08
  4. נחל עשוש
    על ידי nezero בפורום פורום טיולי ג'יפים ושטח
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 28-01-08, 09:42
  5. מעלה עשוש
    על ידי boaziko בפורום פורום טיולי ג'יפים ושטח
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 16-04-05, 12:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •