תנסה ככה והפוך.
מה שעובד - עובד.
אם זה רק מפסק אין חשיבות לכיוון.
אסף.
Printable View
תנסה ככה והפוך.
מה שעובד - עובד.
אם זה רק מפסק אין חשיבות לכיוון.
אסף.
https://portal-diagnostov.com/images...D0%B0=23423fjl
כאן אני לא רואה את החיבור הזה
אסף.
מן המרשתת:
"החיבור הצהוב - חיישן PRC 3305 - מגע פתוח בדרך כלל - נסגר ב-100ºC ונפתח שוב ב-94ºC - משמש להפעלת המאווררים המוצבים מול רדיאטור המיזוג;
החיבור הירוק - חיישן PRC3359 - מגע סגור בדרך כלל - נפתח ב-115ºC ונסגר ב-109 מעלות צלזיוס - משמש לכיבוי מדחס מיזוג האוויר כאשר המנוע תחת מאמץ."
כלומר שניהם חיישני 0/1 ולכן להבנתי כיוון החיבור לא אמור לשנות.
בע"מ
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
בשמחה
ראה תגובה של CGAUER
בדף זה בפורום הברזילאי:
http://www.4x4brasil.com.br/forum/la...ml#post2017332
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
תודה.
הם נסמכים בדיון הזה על דיון בפורום אחר, זו אותה תמונה ונתונים שרצים בין פורומים שונים.
לפי זה, יכול להיות שהחיישן PRC3359 נדפק באיזשהו אופן ולא מאפשר למדחס לפעול. אני אנסה לגשר עליו ולראות אם זה משנה משהו.
אתר מצויין עם המון מידע, עזר לא פעם.
אמנם מוקדש לדיפנדר אבל יכול לעזור
בקישור הבא מידע על הקונקטור, אכן מנתק את המדחס.
https://www.lrworkshop.com/connector...96-300tdi/C847
אם הוא 'מגעניבש' אפשר לקצר אותו כדי לאתר את התקלה. ..
אסף.
תודה רבה [emoji1317]
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
טוב, יש עדכונים:
בתחילת השבוע הוצאתי את הדיסקו לנסיעת מבחן שלישית, קצת יותר ארוכה.
אחרי כמה ק"מ המנוע מתחיל לווברץ בצורה משמעותית. מרגיש כאילו שכיוון השסתומים שעשיתי לא היה טוב.
בגלל קוצר זמן עשיתי סיבוב במקום ונכנסתי לאלי שחר. מפרקים מכסה שסתומים וקולטים שנדנד אחד חופשי לגמרי. מוט הדחיף נשבר ונפל למוביל שלו - שסתום אחד לא עבד. מנסים להבין מה קרה וקולטים שהבורג האמצעי מתוך 5 שמחזיק את הפסנתר מסתובב חופשי. אלי גם אומר ששאר הברגים לא סגורים עד הסוף (מה שסגרתי לפי הוראות יצרן 5NM + 50 מעלות..).
בקיצור, לא היה לי זמן להתעסק בעצמי, אלי הכניס הליקויל סגר חזק, כיוון שסתומים - והכל תקין.
תמונות של החוליה החלשה:
קובץ מצורף 143744קובץ מצורף 143745
נזגרות נוספות של מערכת הקירור שסודרו:
מזגן:
קיצור של החיבורים שנכנסים לשני החיישנים מתחת לבית התרמוסטט עשה מיד שכל - אחד הפעיל את המאווררים של המעבה והשני הפעיל את הקלאצ' של המדחס - הבנתי מה נכנס למה ובא לציון גואל.
מים:
עושה רושם שניקוז אוויר עשה את העבודה. לדעתי יש חוסר התאמה קטן בין פקק מיכל העיבוי למיכל העיבוי מאלומיניום, או שהפקק חטף שוק כשהמים רתחו כשהמיכל הישן איבד את עצמו לדעת (אפשרי?) מכיוון שיש ממש טיפה של מים לאחר נסיעה ארוכה על המיכל.
הטמפרטורה תקינה (אפילו מעט נמוכה ממה שהיה בעבר בגלל שהרדיאטור עבר ניקוי) וחיישן אלקטרוני יותקן השבוע.
היום בנסיעה שוב ויברציות - שוב בדיקה ושוב מוט דחיף שבור (כמו בהודעה הקודמת כאן).
יודע דבר אמר שהוא לא ראה כזו תופעה, בטח לא פעמיים.
יש למישהו רעיון מה יכולה להיות הסיבה?
הפעם היחידה בה נתקלתי בכשל במוט דחיף היתה במנוע שבו תדלקו בנזין מהול עם סולר.
אני לא בטוח שיש קשר בין הדברים, אבל זה המידע היחיד שיש לי על המקרה.
כן יש לי מישהו שהתעסק עם אותו מנוע ספציפי, ואני אנסה להשיג ממנו עוד מידע.
באינטואיציה, אני מנסה לחשוב אם יש מצב היפוטתי בו תזמון שסתומים לא נכון עלול לגרום לזה. אני כבר לא זוכר אם במנוע הזה שסתום פוגש בוכנה, ואם כן, האם הרווח שמןשל הדחיף מספיק כדי לפצות על כך.
אני רוצה להאמין שאפשר לצאת מנקודת הנחה שתזמון השסתומים היה תקין - הוא נבדק לאחר שהמוט הקודם נשבר ובוצע וידוא שוב לאחר כמה שבועות.
ערבוב של בנזין וסולר, או תדלוק בבנזין - לא קרה, בוודאות לא בשנה האחרונה בכל מקרה.
אני מנסה לחשוב אולי יש כאן עניין של מעברים סתומים בראש, לכלוך שמונע שימון או משהו בסגנון - לא נראה לי הגיוני..
זהו שאני לא זוכר בדיוק.. צילינדר 2.
יש מצב, אבל לא יכול לומר בוודאות.
אני הייתי מנסה לבדוק את התנועה של השסתום והרוקר, שאין משהו שתקוע שם.
ועוד משהו שהייתי עושה זה מניח את מוט דחיף על הקאמשאפט במיקום שהמוט נשבר, ומסובב את המנוע ומרגיש דרך המוט אם התנועה מעלה למטה חלקה לגמרי. אם לא, יש נזק לקאמשאפט עצמו וככה תוכל להרגיש.
אתמול, 2 דקות אחרי תחילת נסיעה, שוב פעם מנוע מווברץ.. הייתי בטוח שנשבר שוב מוט דחיף..
פותחים כיסוי שסתומים - הפעם נשבר הנדנד (לא באותו צילינדר בו נשבר המוט בפעם שעברה).
אני נותן רגע תמצות של העניינים כדי לנסות להבין האם מדובר בצירוף מקרים או שיש בעיה אחרת שמה שאני רואה זה רק הסימפטומים שלה:
שוב- מדובר בדיסקו TDI300 אוטומטי, לפני בערך שנה עשיתי לו ראש מנוע לאחר התחממות (התפר במיכל העודפים נפרם והמנוע התחמם), באותה הזדמנות החלפתי רצועת טיימינג מותחן וגג"ש.
לאחר מכן האוטו נסע פיקס.
כמה חודשים לאחר מכן, מוט דחיף של השסתומים נשבר באמצע תו"כ נסיעה (כמה דקות מהבית). הוחלף במשומש.
אחרי חודש בערך - נשבר עוד מוט (לא יודע לומר אם באותו מיקום - כי לא זכרתי איפה היה הקודם) - הוחלף במשומש.
אתמול נשבר נדנד, לא באותו המיקום של המוט האחרון שנשבר.
עניינים נוספים -
האוטו מניע בנגיעה, ככה שלא נראה לי שזה טיימינג.
נוסע בסה"כ בסדר (משאבה מכנית אז עגלה), חום מנוע תקין (אני גם עם חיישן דיגיטלי).
לפני שהמוט השני נשבר ראיתי במד החום הדיגיטלי עלייה של כ 5-10 מעלות בשעון (לא ניכרה בשעום המכני).
כל האירועים קרו ב 10 הדקות הראשונות מתחילת נסיעה.
גומיות הגוברנר בגיר לא תקינות כך שבתחילת נסיעה לוקח לרכב בערך כק"מ עד שהוא מתחיל להעביר הילוכים. לפעמים אני חסר סבלנות ומעלה אותו
ל 3500 סל"ד כשהוא עוד קר כדי לשכנע את הגיר להעביר הילוך.
האוטו עבר כמה פעמים כיוון שסתומים, אבל יש לי תחושה (ויש לי אוזן רגישה מדי) שגל הזיזים של השסתומים (זה שדוחף את המוטות) עושה קצת יותר מדי רעש מבעבר.
הגל שמחזיק את הנדנדים (פסנתר\ אורגן או איך שלא מכנים אותו) יושב חזק במקום (אין חופש בברגים)
כיוון השסתומים תקין (בפעמיים האחרונות נעשה על ידי מומחה - לא על ידי).
או שיש כאן צירוף מקרים של חולשות (מוט ראשון נשבר, שני בגלל שהיה משומש נשבר גם והנדנד במקרה)
או שיש כאן משהו עמוק יותר שאני לא מבין.
יאללה ד"ר האוס
האוס היה בודק הכל ובסוף אומר זאבת....
הראש מנוע לאחר ההחלפה- חדש? משומש מפירוק? יתכן שסוחב כשלים ועייפות החומר עוד טרם ההתקנה?
Sent from my SM-G998B using Tapatalk